פיאט סקודו - המסחרית החדשה עם המחיר התחרותי

הסקודו הושקה בישראל עם מנוע טורבו דיזל בהספק 177 כ"ס, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ושני סוגי מרכב לבחירה; נולדה בתחילה לאחר שיתוף פעולה עם סיטאורן ועשויה להזכיר את דגם הג'אמפי
 | 
telegram

פיאט סקודו (Scudo) הוא רכב מסחרי בגודל בינוני אשר נחשף לראשונה בשנת 1995, ומשווק כיום בישראל בגרסתו השלישית. הרכב המסחרי החל את דרכו בשיתוף פעולה עם חברת סיטרואן והוא דומה בצורתו לסיטרואן ג'אמפי. פיאט סקודו מוצעת בישראל בשתי תצורות מתוך שלוש המוצעות בעולם – גרסת הביניים באורך 496 ס"מ או הגרסה הארוכה שאורכה 531 ס"מ. בסיס הגלגלים בשתי הגרסאות זהה – 327.5 ס"מ.

בעוד גרסת הביניים מציעה כושר העמסה של טון בודד וכושר גרירה של 2.1 טון, לגרסה הארוכה כושר העמסה עדיף ב-300 ק"ג, אך כושר גרירה נמוך יותר בפער זהה. סמלת, היואנית של פיאט בישראל, משווקת את שתי הגרסאות עם מנוע הדיזל החזק בהיצע, בנפח 2.0 ליטרים עם הספק של 177 כ"ס. תיבת ההילוכים היא אוטומטית-פלנטרית עם 8 הילוכים ולשתי הגרסאות נתון תאוצה של 9.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש.

פיאט סקודו. צילום: אתר היצרן.

במובן מסוים הסקודו הוא הדגם הגדול יותר של הדובלו, מסחרית קטנה בעלת 5 מושבים לעומת הסקודו שנועד ל-3 נוסעים. מבחינת הבטיחות, צריך להודות כי פיאט לא העשירה את הרכב המסחרי החדש שלה במגוון מערכות שכולל התראה על סטיה מנתיב, התראה על עייפות נהג ו-2 כריות אוויר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

למרות היותו ושיווקו כרכב מסחרי, הסקודו, שמוצע בישראל בגרסת ואן סגורה, ניתן להסבה כרכב הסעות ל-8 נוסעים מלבד הנהג על ידי מוסך רלונטי כאן בארץ. לסקודו תיבת שמונה הילוכים אוטומטית והיא משווקת כסטנדרט עם שתי דלתות, וכושר נשיאה של עד 1.3 טון. בהמשך השנה תצטרף גרסה חשמלית מלאה בעלת טווח חשמלי מלא של כ־300 ק"מ. וכמה עולה התענוג? המחיר תחרותי ביחס לסגמנט וכולל 5 שנות אחריות כאשר פיאט סקודו מדיום 2.0 דיזל אוטומט מתחילה ב-250,000 שקל ופיאט סקודו לארג' 2.0 דיזל אוטומט מתחילה ב-260,000 שקל.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות