גם בישראל: מרצדס E-Class עושה עלייה
קבוצת כלמוביל יבואנית דגמי מרצדס לישראל השיקה את ה-E-Class החדשה. דגם הE-Class הוא רכב הסאלון מנהלים של מרצדס והוא אחד הדגמים המצליחים ביותר של מרצדס בעולם.
מרצדס ציידו את ה-E-Class הטכנולוגיות העדכניות ביותר של החברה יחד עם עיצוב מרשים מאוד, הכולל גריל קדמי המורכב ממאות סמלי מרצדס קטנים, ויחידות תאורה אחוריות מרהיבות אשר גם בהן משולב סמל מרצדס עם פסי לד. בסיס הגלגלים של הE-Class עומד על 2.961 מטר, ואורך כללי של 4.95 מטר.
תא הנוסעים מיישר קו עם הדגמים המתקדמים ביותר של מרצדס ומשלב תאורת ומערכת ה-MBUX עם קישוריות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, ועד שלושה מסכים בהתאם לרמת הגימור - לוח מחוונים בגודל "12.3, מולטימדיה בגודל "14.4 במרכז הדשבורד ומסך "12.3 נוסף מול מושב הנוסע המאפשר לנוסע לצפות בתכנים כאשר לא ניתן לצפות במסך זה ממושב הנהג.
ה-E-Class תשווק בישראל כרגע עם שני סוגי הנעות – טורבו בנזין היברידי קל, וטורבו בנזין פלאג אין, כך שגירסת הכניסה ה-E200 תצויד במנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר, בשילוב מערכת היברידית קלה 48V המספקים 204 כ"ס ומומנט של כמעט 32.6 קג"מ. הביצועים של ה-E200 מרשימים עם תאוצה מ-0 ל-100 ב-7.6 שניות ומהירות מקסימלית של 236 קמ"ש.
גירסת ה-E300e מונעת על ידי מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ליטר יחד עם מנוע חשמלי המספקים יחד 313 כ"ס ומומנט של 53 קג"מ. סוללת ה-E300e בקיבולת של 25.4Kwh המאפשרת טווח חשמלי טהור (כלומר נסיעה רק על חשמל, ללא הפעלת מנוע הבנזין) של כ-100 ק"מ. ה-E300e מציעה תאוצות חזקות אף יותר עם 6.5 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש. המהירות המקסימלית דומה, 234 קמ"ש.
ה-E-Class מצוידת בכל אמצעי הבטיחות האקטיבית הנחוצים, ובהתאמה מקבלת ציון 6 באיבזור בטיחות. ה-E-Class עדיין לא נבחנה על ידי ה-EuroNcap אולם בהתאם לדגמי ה-E-Class הקודמים שקיבלו ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות, יש לצפות כי גם הדגם החדש יקבל את אותו הציון.
ה E-Class תשווק בארץ במחיר של החל מ-539 אלף שקל לדגם ה-E200 והחל מ-639 אלף שקל לדגם ה-E 300e. על מחיר זה ניתן להוסיף חבילות איבזור בתשלום.
גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס ישראל, ציין כי לצד פיתוח סדרות ה-EQ החשמליות של מרצדס, היצרנית ממשיכה לפתח מנועי בנזין ודיזל מתקדמים. אנחנו נוסיף כי ה-E-Class היא חביבת נהגי המוניות ברחבי עולם, ולא מן הנמנע שישווקו גם גירסאות עם מנועי דיזל מתקדמים וחסכוניים, עם איבזור מופחת על מנת להשאיר את ה-E-Class כחלופה תחרותית גם ללקוחות אלו.
הכותב יואב פולס מאתר car-pad.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.אני נוסע עם פילטר 500שלי 29/03/2024 12:17הגב לתגובה זו0 0ומגיעים ממקום למקום באותו זמן..חחחחסגור