אושיית הרשת האוסטרלית שרוצה לכבוש את שוק רכבי היוקרה

אלכס הירשי, המוכרת בסרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת ברשתות תחת השם "Supercar Blondie", מבקשת לתרגם את מיליוני הצפיות שלה להכנסות באמצעות אתר מכירות פומביות של רכבי יוקרה נדירים
 | 
telegram
(1)

בשנים האחרונות נעשו לא מעט ניסיונות מצד כוכבי רשת לתרגם את כוחם ברשתות החברות לכסף, באמצעות הקמת חברה או פעילות הקשורה לתוכן אותו הם מעלים למיליוני עוקביהם. אחת מהן היא אלכס הירשי, אשר סרטוני סקירת רכבי-העל אותם היא מפרסמת תחת השם "Supercar Blondie" זכו למיליוני צפיות. כעת היא מקווה להביא את ההצלחה גם לעולם האמיתי עם השקת אתר מכירות פומביות עבור רכבי יוקרה נדירים.

הירשי,  אוסטרלית המתגוררת בדובאי, הגיעה לתחום הרכב לגמרי במקרה, כחלק מעבודה כשדרנית רדיו. אך מאז שנכנסה לרשות החברתיות בשנת 2017 הצליחה לצבור 110 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות השונות, כאשר לפי החברה שבבעלות לתוכן אותו היא מעלה יש 2 מיליארד צפיות בחודש בפלטפורמות החברותיות השונות. 

הרומן של הירשי עם מכוניות החל באמצעות תוכנית הרדיו שלה, "רדיו בלונדי", אותה ניהלה בדובאי בין 2012 ל-2017. במסגרת התוכנית היא נחשפה לאוסף מכוניות-העל שיש לדובאי להציע, כולל בנטלי, מקלארן ופרארי. "פשוט התאהבתי במכוניות-על, ומה שהתחיל כתחביב אחרי שהשאלתי בנטלי פליינג-ספור כדי לנהוג ברחבי דובאי, נעשה בסופו של דבר יותר רציני", הסבירה הירש. האהבה החדשה הובילה אותה להקמת חברת תוכן עצמאית בשם Supercar Blondie, יחד עם בעלה השוויצרי ניק. "התחלנו לצלם את המפגשים שלי עם מכוניות ולהעלות את הסרטונים לערוץ שלנו".
 

כעת בני הזוג רוצים לקחת את החברה שבבעלותם, SB Media Group, המעסיקה 65 עובדים, צעד אחד קדימה באמצעות כניסה אל תוך המכירות הפומביות של רכבים. בין היתר מציעה החברה למכירה טסלה סייברטראק, דגם אחד מתוך שבע של למבורגיני וננו רודסטר (Veneno Roadster), ודגם אחת מתוך שלוש של למבורגיני וננו קופה (Veneno Coupe). אך הרכב שצפוי לממשוך את מירב תשומת הלב הוא ה-AMG One כמו גם ה-Hyperion XP-1, המונע על ידי מימן.

מעבר לרכבים, החברה תציע למכירה גם יאכטות כולל זו חשמלית של טייד הידרופויל שתוכננה על ידי BMW.  החברה תציע למכירה גם אוסף של מכוניות מירוץ מיוחדות של ג'ון פלייר לוטוס, כמו גם טרנספורטרים של לוטוס, והמטוס האישי של המייסד קולין צ'פמן לצד כמה כלי רכב מהאוסף הפרטי שלו. המכירות הפומביות יהיו מקוונות, אך לדברי החברה עשויים להתקיים בעתיד באופן פיזי. "אנחנו הולכים להיות אתר המכירות הפומביות הדיגיטלי היחיד שמתמקד בקצה הגבוה", אומר ניק הירשי.
 

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כתבה נחמדה
    חיימון המדליק 09/04/2024 13:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הגברת הזאת בעיקר אוכלת את הראש בסרטונים שלה והיא בעיקר גימיק. ברינג א טריילר ומגיש טופ גיר כריס האריס וגם דאג דה מורו כבר השתלטו על תחום המכירות הפומביות של רכבים, שממילא היה רווי עם סות׳ביס ודומיהן.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות