המכוניות החדשות הזולות ביותר בישראל
כשמחירי משפחתיות חדשות כבר נושקים ל 180.0 אש"ח, ג'יפונים כבר נושקים ל 200.0 אש"ח, ורכבי סופר מיני שהיו בעבר זמינים לכל לקוח כחלופה למשפחתית משווקים ב 120.0 אש"ח ולמעלה מכך, התקופה בה היו נמכרות כאן מכוניות בכ 60.0 אש"ח נראים כמו עידן אחר.
עם זאת, מכוניות מיני עדיין משווקות כאן, ויצאנו לסיור אינטרנטי באתרי היבואנים, מה הרכב הזול ביותר שנמכר בישראל, מה אפשר לקבל בפחות מ 100.0 אש"ח, והאם יש דרך להוזיל את הרכב.
כמובן שניגשנו ישר לצמד הקוריאניות, הקיה פיקנטו והיונדאי i10 כדי לגלות באכזבה שמחיר הקיה בדגם הבסיס עם מנוע 1.2 ליטר וברמת גימור LX, שהיתה משווקת רק לחברות ליסינג והשכרה, מוצע היום לציבור במחיר של 102,900 ₪. עם זאת, אם תיגשו לאולם של קיה ותתעניינו דווקא בדגם ה GT-Line המפואר של הפיקנטו, תמצאו אחת כזו מהמלאי המצומצם שנותר (ואולי כבר נגמר) במחיר של 99,900 ₪. כן הדגם המפואר יותר זול מהדגם הבסיסי, אבל כאמור, יחידות אחרונות שנותרו ליבואן.
האחות התאומה מכאנית היונדאי i10 היתה יכולה להיות המכונית הזולה בישראל בדגם הבסיסי עם מנוע 1.2 ליטר ותיבת הילוכים ידנית (זוכרים, קלאץ'?) שמחירה הרשמי עומד על 78,990 ₪. הבעיה ברכב זה היא ארדואן. הרכב מיוצר במפעלי יונדאי בטורקיה, ולכן כרגע לא מגיע לישראל. הדגם האוטומטי מתחיל ב 89,900 ₪.
מיצובישי גם היא נמצאת כאן הם הספייסטאר, שהיא גדולה יותר מרכבי המיני, וקטנה מהסופר מיני המוכרות. הספייסטאר עולה 94,990 ₪.
גם לטויוטה יש כאן נציגות עם הטויוטה אייגו X, המיני על עקבים של טויוטה, המשווקת במחיר של 99,990 ₪. באותו מחיר בדיוק תוכלו למצוא גם את החשמלית היחידה ברשימה, הליפמוטור T03.
אם חצינו את הרף של ה 100.0 אש"ח, אזי נמצא כאן את הידנית הנוספת ברשימה, סוזוקי איגניס ידנית, במחיר של 104,990 ₪, האוטומטית כבר עולה כמעט 115.0 אש"ח.
מה עם סיטרואן, סקודה וסיאט? הן משווקות את הסופר מיני שלהן ה C3, הפאביה והאיביזה במחירים של מעל 110.0 אש"ח לרמות הכניסה – 117,900 ₪ לסיטרואן, 114,900 ₪ לסיאט ו 117,490 לסקודה.
עסקאות 0 ק"מ
במקביל לערוץ של היבואנים, מתקיים ערוץ שיווק נוסף של 0 ק"מ. בערוץ זה תוכלו לרכוש רכב חדש לחלוטין (0 ק"מ) דרך חברת ליסינג או השכרה, כאשר אתם תהיו היד השניה של הרכב. חברת הליסינג קונה את הרכב מהיבואן בהנחה גדולה, או שהיא קונה את הרכב דרך יבוא מקביל, ומשווקת אותו לצרכן הסופי, תוך שהיא משאיר ברשותה רווח צנוע.
בדקנו במספר אתרי ה 0 ק"מ הפעילים בישראל וגילינו את הליפמוטור T03 במחיר של 81,500 ₪ - 84,900 ₪, ואת הסיטרואן C3 במחיר 102,500 ₪. זהו. אין שום דבר אחר מתחת או באיזור של ה 100,000 ₪.
זה אולי הממצא הכי משמעותי שמעיד על ההתייקרויות בשוק הרכב המקומי, אם בעבר שווקו כאן דגמים בסיסיים כמו סוזוקי אלטו או MG3 במחירים של כ 60.0 אש"ח, פיאט 500 בנזין ידנית בכ 80.0 אש"ח, ולפני כעשור כותב שורות אלו רכש קיה ריו ידנית ב 73.0 אש"ח, המחירים האלה נראים היום דימיוניים, ולא בטוח שיש לאף גורם בשוק אינטרס שהמחירים ירדו, למעט הצרכן המשלם.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.מחירים ורווחיםמוני 20/07/2024 09:28הגב לתגובה זו2 0מחירי המכוניות רק עולים ואתם רווחי היבואנים,אלו הציבוריים,עולים ועולים.מה המסקנה?סגור
-
4.הטמבלים משלמים, אז למה שלא יעלו? (ל"ת)פראיירים 20/07/2024 09:26הגב לתגובה זו5 1סגור
-
3.זה לא מכוניות זה זבלאנדריי 20/07/2024 00:36הגב לתגובה זו5 0דגמים בכתבה מיעודים ומסופקים למדינות מעולם השלישי, ששם בעקבות המסוי נורמלי (ולא 120%)קונים שכבות חלשים ביותר עניים 0 בטיחות 0 נוחות וקומפורט 0 אקולוגיה 0 בידוד רעשים צריכת דלק גבוה בידוד רעשים מטען לא קיים במדינה מערבית נורמלית אסור יבואסגור
-
2.בקרוב ירידה של 30 אחוז בענף הרכב.... פיצוץ בועת הענף קרD-BILL 19/07/2024 22:51הגב לתגובה זו5 1ובה מתמידסגור
-
1.זה מה ישגברי 19/07/2024 19:48הגב לתגובה זו8 0כך לגבי הבניה וכך לגבי הרכב כשהאוצר לא יאפשר הוזלה אמיתית כי זו הקופה הטובה ביותר ממנה הוא חי איזה אפילו מיתון ארוך לא ישנה את המחירים אבל ניתמלא יום יום בפיסומות מפתות שמכניסים פנטזיות למוח האנשיםסגור
- טען עוד
-
מוסד פיננסי גדולכשיתמוטט 20/07/2024 10:18הגב לתגובה זו0 0אז נתחיל לדבר,המלחמות והורדת הדירוג יעלה הון לממשלה באין כספים ההולכימ לדתיימ השחורימ טרטי משמעסגור