כשחטיבת הטרייד אין משיבה רכב גנוב לחטיבת הליסינג - גם זה קרה בלובינסקי
מאז ה 7.10 נמצא המשק, המעסיקים והעובדים בתקופת חירום מתמשכת המצביעה גם על חוסנו של המשק הישראלי עם רמת מחוייבות ומשמעת עסקית גבוהה. התקופה המאתגרת לעיתים פוגשת גם את העובדים הנמצאים בצו 8 מתמשך בסיטואציות מוזרות, כמו זו שארעה לניר ששון, מנהל המכירות הארצי של לובינסקי טרייד, חטיבת הטרייד אין של קבוצת לובינסקי.
בשבוע שעבר, במהלך פעילות אבטחה על ציר 60, אחד הצירים המרכזיים בגיזרת יהודה ושומרון, התקבלה התרעה על רכב מסוג יונדאי טוסון שחור, המדווח כגנוב, ושקיים חשד כי הוא עומד לשמש באירוע פח"ע. ניר ששון המגוייס בצו 8 והצוות שעימו ביצעו מחסום על הציר על מנת לנטרל את סכנת הפיגוע, ובמהרה אכן זוהה הרכב כמתקרב למחסום. מיד עם מעצר הנהג והנוסעים ברכב, זיהה ניר את את הרכב כיונדאי טוסון השייך לחברת פריים ליס, חברת הליסינג של לובינסקי, חטיבה 'אחות' לחטיבה בה ניר עובד, והרכב מדווח כגנוב מאמצע אוגוסט.
הפעילות המבצעית גם הניבה את מעצר החוליה, וגם סגרה מעגל פנימי בקבוצת לובינסקי. עכשיו נותר לניר להמתין שהרכב יגיע אליו בטרייד אין למכירה בתום עסקת הליסינג.
לנו נותר לשוב ולהזכיר כי גניבת כלי רכב משטחי ישראל לרשות הפלסטינית היא 'מכת מדינה' לא מחוייבת המציאות. גם בתחום זה המדינה עושה מעט מדי על למנוע את הנזק הכלכלי העצום שנגרם לאזרחים, ומעט מדי בכדי למנוע את חוסר הבטחון האישי הבסיסי עקב מכת הגניבות.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה