טויוטה לנדקרוזר החדש - מלך השטח חוזר עם מחיר אטרקטיבי
יוניון מוטורס, יבואנית דגמי טויוטה לישראל הודיעה הבוקר על תחילת שיווק הדור החדש של רכב השטח הפופולרי – טויוטה לנדקרוזר.
הדגם החדש שייקרא לנדקרוזר 250 מחליף את הלנדקרוזר היוצא שהיה שדרוג מתמשך לדגם בן למעלה מ 20 שנים. לאורך השנים היה הלנדקרוזר רכב השטח המבוקש ביותר בקרב הצרכנים, ומתחילת השקתו בישראל בשנת 1998 נמכרו למעלה מ 28,000 יחידות, מתוכן כ 90% עדיין נוסעות, על אף שהוא גם חביב גנבי הרכב.
שומר על יכולות שטח
הלנדקרוזר החדש מציג תפיסה חדשה ורעננה של עיצוב חיצוני ופנימי, אבל שומר על מאפייני שטח מובהקים כמו שלדת סולם, הילוך כח, נעילות דיפרנציאל מקוריות (מרכזית – בכל הדגמים, אחורית בחלק מהדגמים), בקרת משיכה מתקדמת, וזויות גישה ונטישה ראויות לרכב שטח. מרווח הגחון של הרכב לא מרשים עם 20.5 ס"מ בלבד במרבית הדגמים.
הלנדקרוזר החדש מיוצר רק בגירסת מרכב ארוכה עם שבעה מקומות, כאשר האורך הכולל עומד על 4.925 מטר, בסיס הגלגלים 2.85 מטר, רוחב של 1.98 מטר (1.94 מטר בדגם הכניסה) וגובה של 1.925 מטר.
הלנדקרוזר עושה שימוש במנוע טורבו דיזל בנפח 2.8 ליטר עם הספק של 204 כ"ס ומומנט של 51 קג"מ. ללנדקרוזר תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה הילוכים, וכמקובל במשפחת לנדקרוזר מאז שנת 2003, ההנעה כפולה קבועה, כלומר 4X4 כל הזמן. ללנדקרוזר יחסי העברה LOW (הילוכי כח), הוא שומר על עבירות בסיסית גבוהה, וניכר כי אנשי טויוטה יודעים היטב מה מצפים מהם הצרכנים שקונים רכב שמתהדר בשם 'לנדקרוזר'.
ללנדקרוזר חישוקי 18'' למעט בדגם הסהרה סקיי הבכיר שמגיע עם חישוקי 20''. מידות הצמיגים מתחילות ב 245/70/18 לדגם הסלקט, 265/65/18 לדגמי הלקשרי, לימיטד סקיי ופירסט אדישן, וצמיגי 265/60/20 לסהרה סקיי.
צריכת הדלק הרשמית עומדת על מעט פחות מעשרה ק"מ לליטר בתקן WLTP.
בתחום הבטיחות ציידו בטויוטה את כל הדגמים בלא פחות מתשע כריות אוויר, יחד עם שלל מערכות עזר ומערכות בטיחות אקטיביות מודרניות מסדרת Toyota Safety Sense 3.0 הכוללות בלימה אוטומטית, תיקון אקטיבי לשמירה על נתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד.
מחיר מפתיע לטובה
ביוניון מוטורס הפתיעו לדעתי עם מחיר כניסה אטרקטיבי מאוד היום לדגם ה SELECT שיעלה החל מ 400.0 אש"ח, דגם ה LUXURY ישווק במחיר של החל מ 440.0 אש"ח, דגם ה LIMITED SKY ישווק החל מ 470.0 אש"ח, ה SAHARA SKI במחיר של 510.0 אש"ח, ואילו הגירסה המוגבלת הנקראת FIRST EDITION תימכר במחיר של 550.0 אש"ח.
בחודשים האחרונים החלו בטויוטה להציע ללקוחות מתעניינים לשריין מקום בהזמנות הראשונות בתמורה ל 2000 ₪, ועד עתה נרשמו (ושילמו את המקדמה) מעל 4000 לקוחות פוטנציאליים.
להערכתי הלנדקרוזר החדש עומד להיות להיט מכירות בסגמנט כלי הרכב שעולם 350.0 אש"ח ולמעלה מכך. מחיר הכניסה ללנדקרוזר החדש נמוך בכמה עשרות אלפי שקלים מההערכות המוקדמות, ומדובר במחיר מצוין לדעתי.
עכברי השטח, אלו שבאמת מתכוונים לרכוש את הרכב על מנת לטייל איתו בנגב ולא בבתי קפה בהרצליה פיתוח יוכלו להסתפק בדגם הכניסה ובהפרש המחיר לשדרג את הרכב ולהתאים אותו לעבודת השטח. אחרים להערכתי ירכשו את דגמי הלקשרי והלימיטד סקי המאובזרים יותר. כך או כך – תחילת השיווק של הלנדקרוזר החדש היא בשורה משמחת בשוק רכבי השטח בעולם כולו, ובוודאי בישראל.
מבחן שטח אמיתי – בקרוב.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.100K$ הבזול (ל"ת)טירוף ישראלי 17/11/2024 10:00הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.יקר ולא יפה כמו הדגם הישן.אבל תמיד יקנו טויוטה (ל"ת)שי.ע 15/11/2024 22:45הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.400,000 ש"ח "מפתיע לטובה"?? חחח. פרסום סמויה (לא מפתיע) (ל"ת)רכב שטח פח 15/11/2024 14:05הגב לתגובה זו4 0סגור