ציון מקסימלי לקופרה ו-MG במבחני ריסוק, מיצובישי פחות.

קופרה טווסקאן החשמלית ו MG HS החדש מקבלים ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות במבחן הבטיחות של ה EuroNcap. מיצובישי ASX החדשה הזהה לרנו קפצ'ור מקבלת רק ארבעה כוכבי בטיחות בדיוק כמו הרנו.
 | 
telegram

ארגון הבטיחות האירופאי ה EuroNcap חשף היום את ציוני מבחני הבטיחות שערך לאחרונה למספר כלי רכב חדשים.

את הציון המירבי של חמישה כוכבי בטיחות קיבלו הקופרה טווסקאן, קרוסאובר חשמלי ספורטיבי של קופרה וה MG HS הקרוסאובר החדש של MG, שניהם רלוונטיים לשוק הישראלי, ועתידים להיות משווקים כאן בהינתן התנאים הנכונים.

הקופרה טווסקאן היא כאמור קרוסאובר ספורטיבי חשמלי של קופרה עם כ 286 כ"ס ולמעלה מ 55 קג"מ, והנעה אחורית. הסוללה בקיבולת של 82Kwh ברוטו או 77Kwh נטו, וטווח מוצהר של 569 ק"מ, שבפועל יהיה ככל הנראה מתחת ל 500 ק"מ. לטווסקאן ביצועים חמים למדי עם תאוצה מ 0 ל 100 קמ"ש ב 6.8 שניות, ומהירות מירבית של 180 קמ"ש. האורך הכולל של הטווסקאן עומד על 4.64 מטר, ובסיס הגלגלים 2.766 מטר.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ה MG HS היא קרוסאובר גדול של MG, עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 169 כ"ס ו 28 קג"מ. ל HS תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית כפולת מצמדים בעלת שבעה הילוכים, ויש גם גירסה עם תיבת הילוכים ידנית, שאין סיכוי שתגיע לישראל. ה HS האוטומטית מזנקת מ 0 ל 100 ב 9.6 שניות, והמהירות המירבית שלה עומדת על כ 194 קמ"ש. ל HS גירסת פלאג אין הייבריד עם 299 כ"ס מעניינת מאוד. האורך הכולל של ה MG HS הוא 4.655 מטר ובסיס הגלגלים 2.765 מטר.

שני הדגמים כאמור קיבלו ציון מקסימלי של חמישה כוכבי בטיחות.

מי שפחות הצליחה במבחן הבטיחות האירופאי היא המיצובישי ASX החדשה שקיבלה רק ארבעה כוכבי בטיחות.  זה המקום לציין כי המיצובישי ASX החדשה היא למעשה סמל של מיצובישי שהודבק לרנו קפצ'ור שגם הוא קיבל ציון זהה מאכזב משהו.

עוד נבחנה הפורד קפרי החדשה.  המבוגרים מביניכם שזוכרים את הקפרי של שנות ה 70, תשכחו ממנה. מדובר בקרוסאובר קופה של פורד, שלמיטב ידיעתנו כרגע לא ישווק בישראל. הקפרי החדש קיבל גם הוא חמישה כוכבי בטיחות מקסימליים במבחן הבטיחות.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות