ג'ילי מכפילה את הרווח בזכות מכירות חזקות בשוק המקומי והבינלאומי
חברת הרכב החשמלי, ג'ילי מכפילה את הרווח בזכות מכירות חזקות בשוק המקומי והבינלאומי. ג'ילי היא גם מותג חזק בארץ כשהיא נמצאת במקום השני בהיקף המכירות של רכבים חשמליים.
רווחי חברת הרכב הסיניתי זינקו ב-92% ברבעון השלישי, מה שהביא את הרווח הנקי ל-2.46 מיליארד יואן (כ-340.5 מיליון דולר). הכנסות החברה עלו בכ-20% ל-60.38 מיליארד יואן, בעיקר בזכות עלייה במכירות ושיפור במגוון המוצרים שהחברה מציעה.
הצלחת ג'ילי, שמציעה רכבים תחת מותגים כמו Zeekr ו-Lynk & Co, קשורה לביקוש חזק בשוק המקומי ובחו"ל. החברה רשמה צמיחה מרשימה במכירות מתחילת השנה, מה שמיקם אותה בין המתחרות המובילות בשוק הרכב הסיני. בנוסף, מניות החברה בהונג קונג עלו ב-64% השנה, הרבה יותר מעליית מדד ה-Hang Seng שעלה ב-15% בלבד.
ביקוש גבוה לרכבים חשמליים
לפי איגוד הרכב הפרטי בסין, יצרניות הרכב החשמליות הסיניות ימשיכו ליהנות מביקוש גבוה עד סוף השנה, הודות לתוכנית החלפה ממשלתית ולתחרות להשגת יעדי מכירות שנתיים.
ג'ילי ממשיכה למצב את עצמה כאחת מיצרניות הרכב המובילות בסין, עם מגוון רכבים המותאמים לשוק המקומי ולשווקים הבינלאומיים, מה שעשוי להביא אותה לצמיחה גם בעתיד הקרוב.
עם זאת, השוק היני מסוכן במיוחד כשפועלות בו מעל 140 חברות. על פי ההערכות של מומחים בשוק בסופו של דבר יישארו בשוק כ-20 חברות. רק הגדולות והטובות ישרדו, ג'ילי בינתיים נמנית עליהן.
השבוע נודע כי החברה נערכת למזג בין שתי חברות בת שלה - ZEEKR ולינק אנד קו. קונצרן ג'ילי שהשתלט על וולוו השבדית, קיבל את לינק אנד קו שהיתה במסגרת וולוו. זיקר נולדה ב-2021, כ-5 שנים אחרי לינק אנד קו, במטרה להתחרות גם בטסלה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה