האם UMI עומדת לנער את סגמנט ה-7 מקומות עם דגמי MIFA7?

UMI השיקה את דגמי השבעה ושמונה מקומות החשמליים של מקסוס ה-MIFA7 וה MIFA9 במחירים שעשויים לשנות את שיווי המשקל גם בסגמנט של רכבי שבעה מקומות.
 | 
telegram
(1)

UMI יבואנית שברולט, קדילאק איסוזו ועוד, השיקה היום גם את דגמי MIFA של מותג מקסוס המיוצר על ידי SAIC.

SAIC מיוצגת בישראל על ידי קבוצת לובינסקי המייבאת את דגמי MG ועל ידי צ'יינה מוטורס ו'אוטו חן' המייבאים את דגמי מקסוס, שעד היום לא הותירו באמת חותם על השוק המקומי, למרות החיבוק החם של המותגים הסיניים על ידי הצרכן הישראלי. יש לי התחושה שהפעם עם דגמי MIFA ו UMI זה יהיה כבר שונה.

דגמי MIFA7 ו MIFA9 הם כלי רכב חשמליים עם שבעה מקומות ב MIFA7 ושתי גירסאות מושבים ב MIFA9 - שבעה מושבים או שמונה מושבים.

MIFA 7


ה MIFA7 הוא כאמור וואן חשמלי גדול מימדים עם אורך כולל של 4.9 מטר ובסיס גלגלים של 2.975 מטר. ל MIFA7 מנוע חשמלי בהספק של 245 כ"ס ומומנט של 35.7 קג"מ המניעים את הגלגלים הקדמיים ומאיצים את הרכב מעמידה ל 100 קמ"ש בתוך 8.7 שניות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

ל MIFA7 שתי רמות גימור הנבדלות ביניהן גם באיבזור וגם בגודל הסוללה. דגם הכניסה ברמת גימור לקשרי מצוייד בסוללה בקיבולת 77Kwh וטווח של 410 ק"מ בתקן WLTP. דגם הפרימיום עם סוללה בקיבולת 90Kwh וטווח מוצהר של 480 ק"מ. שני הדגמים נטענים בטעינה איטית AC בקצב של 11Kw או טעינה מהירה DC בקצב של 130Kw.

לנהג מציעה ה MIFA7 איבזור כמקובל היום כמו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3'', ומסך מולטימדיה בגודל זהה, לרבות חיבורים לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.  

בהיבטי איבזור מציעה ה MIFA7 איבזור מפנק כבר ברמת הכניסה עם תצורת מושבי קפטן בשורה השניה ושלושה מושבים בשורה השלישית, המציעה גם מרווח נדיב מאוד ליושבים מאחור, ריפודי עור סינטטי, ולא פחות משישה שקעי טעינה.

בהיבטי בטיחות נהנית ה MIFA7 ממערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות בכל הרמות, ציון איבזור בטיחות 7 וחמישה כוכבי בטיחות חשובים במבחן הבטיחות של ה EuroNcap.

הבשורה הגדולה באמת של ה MIFA7 היא המחיר, כאשר דגם הכניסה משווק במחיר של 215.0 אש"ח ואילו הדגם המפואר יותר משווק במחיר של 250.0 אש"ח.

MIFA 9


הדגם השני שהושק היום הוא האח הגדול יותר ה MIFA9, גם הוא חשמלי מלא עם אורך כולל של 5.27 מטר ובסיס גלגלים של 3.2 מטר מרשימים מאוד. ה MIFA9 משווקת בארבע גירסאות שונות החל מהקומפורט עם שמונה מושבים, לקשרי בתצורת שבעה מושבים או שמונה מושבים, ופרימיום עם שבעה מושבים בלבד.

ה MIFA9 נעזר באותו מנוע חשמלי עם 245 כ"ס ו 35.7 קג"מ. הסוללה כאן היא הגדולה יותר עם קיבולת של 90Kwh ונתוני טעינה של 11Kw / 120Kw לטעינה איטית / מהירה בהתאמה.  הטווח המוצהר עומד על 430 ק"מ לפי תקן WLTP.

גם ה MIFA9 נהנה איבזור נדיב ומפנק כבר ברמת הכניסה, כאשר לוח המחוונים הוא בגודל 7'' בלבד בכל רמות הגימור. רמת הגימור הגבוהה 'פרימיום' כבר שמה את הדגש על הנוסעים, עם מושבי קפטן הכוללים חימום ואיוורור, שמונה סוגי עיסוי, ומסך אישי לכל מושב לשליטה על הפונקציות השונות. גם ה MIFA9 נהנית מסט מערכות בטיחות אקטיביות מקיפות.

ה MIFA9 משווקת במחירים של 275.0 אש"ח רמת הגימור קומפורט, 305.0 אש"ח ללקשרי 8 מקומות, 315.0 אש"ח ללקשרי 7 מקומות ו 355.0 אש"ח לפרימיום.

אחריות ושירות


האחריות לשני הדגמים MIFA7 ו MIFA9 עומדת על 5 שנים או 100,000 ק"מ, ואילו האחריות על הסוללה עומדת על שמונה שנים או 200,000 ק"מ. מרווח הטיפולים עומד על 30,000 ק"מ או שנתיים, ולרשות הלקוחות 35 מרכזי שירות של UMI ברחבי הארץ.

מה אנחנו חושבים


דעתנו הצנועה - ה MIFA7 ברמת הכניסה יכולה לייצר שינוי משמעותי בשוק, ויש לה פוטנציאל הצלחה גדול. במחיר של 215.0 אש"ח מתכנסות כמה מכוניות שבעה מקומות שונות מאוד זו מזו, החל מ KGM רקסטון בגירסת 4X2 ומנוע טורבו דיזל, סקודה קודיאק החדש עם מנוע טורבו בנזין ברמת גימור אדוונס, ועכשיו ה MIFA7 שמציגה חלופה חשמלית באותו המחיר, וללא ספק הוצאות תפעול (דלק וטיפולים) נמוכות משמעותית משתי המתחרות.

יש לזכור כי המחירים הנקובים יתייקרו בוודאות ב 1.1.25 עם עליית המע"מ ל 18% ובהתאם לעליית המס על כלי רכב חשמליים שעלולה לטרוף את הקלפים.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מנסיון העבר לא קונה מהם רכב
    נדב 02/12/2024 10:26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מנסיון העבר לא קונה מ - UMI רכב. קניתי מהם שברולט באחריות יצרן ויבואן, הרכב רק נכנס וייצא מהמוסך. קרוב ל-10-12 פעמים היה צריך לגרור למוסך. אחד המקרים ההזויים, שהרכב ייצא מהמוסך ובדרך הביתה נדלקו נורות התרעה. הגיע מנהל המוסך לבדוק, גם השאירו ברכב פלייר וגם לא תקנו את התקלה. גם בשביל להחליף אותו הם דרשו כסף. בקיצור, אני מהטעות שלי למדתי, לא קונה שברולט ולא קונה רכב מ- UMI & AVIS
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות