מנכ"ל איתמר: "עשינו בשנה האחרונה קפיצת מדרגה - אנחנו היום במקום אחר"
"איתמר עשתה בשנה האחרונה קפיצת מדרגה משמעותית בפעילותה. המוצרים שלנו הם אותם המוצרים אבל אנחנו נמצאים היום במקום אחר", כך אומר היום גלעד גליק מנכ"ל איתמר מדיקל בריאיון ל-Bizportal. "ביצענו שינוי אסטרטגי בכל מה שקשור לשיווק המוצרים שלנו ואנחנו כבר מרגישים את השינוי".
גליק ישתתף בוועידת "השקעות 2014 - מפת דרכים" של Bizportal שתתקיים ב-28 לחודש. להרשמה לוועידה לחצו כאן .
חברת איתמר מדיקל פועלת בתחום הדיאגנוסטיקה ופיתחה שני מוצרים - מוצר ה-EndoPAT לאבחון וניטור אי תפקוד אנדותלי המהווה שלב מוקדם של טרשת עורקים. המוצר השני נקרא WatchPAT ומיועד לאבחון הפרעות נשימה בשינה.
מאז נכנס גליק לתפקידו החברה ביצעה שינוי אסטרטגי בכל הקשור לשיווק המוצרים. "שאלנו את עצמנו מי רואה ערך מהמוצר שלנו והחלטנו לשנות את האסטרטגיה של השיווק", מסביר גליק. "בתחום הקרדיולוגיה התחלנו למכור את המערכות שלנו לתחום של מניעה שניונית - אנשים שכבר קיבלו התקף לב והמוצר שלנו מאפשר למנוע את התקף הלב הבא. כל מערך השיווק השתנה - הלקוחות שלנו כעת הם בתי החולים ומי משמשלם על המוצרים זה לא הלקוח הסופי אלא חברות הביטוח".
שינוי אסטרטגי נוסף שביצעה איתמר מדיקל הוא לייצר ערוצי הפצה אסטרטגיים. עד שגליק הגיע לחברה העסיקה איתמר אנשי מכירות בארה"ב אשר שיווקו את המוצרים שלהם. כך למשל, לפני שגליק נכנס לתפקידו התמקדה איתמר במכירת המוצר לאבחון השינה ב-3,000 רופאי השינה הנמצאים בארה"ב. היום, משווקת החברה את המוצרים לקרדיולוגיים אשר יודעים לאבחן דום לב נשימתי בעצמם וכך התמודדה החברה היטב עם חברת פיליפס שלה נוכחות משמעותית בתחום מוצרי השינה.
"איך אנחנו יודעים שהמוצר שלנו טוב?", מסביר גליק. "פיליפס שחסמה אותנו בארה"ב עד היום לקחה אותנו כמוצר הדגל ביפן ושם היא משווקת את המוצר שלנו. למה? כי ביפן השוק שונה ושם אין רופאי שינה וכל רופא מוסמך לטפל בשינה".
מנהלת שיווק: גילי הלל | מנהלת פיתוח תוכן: יעל שפריר | סמנכ"ל מסחרי: ערן בן עזרא | מנהלת תיקי לקוחות: אורטל עמר | מנהל תיקי לקוחות: ניסו חזן | :Uvix Studio graphic design יובל כהן | גרפיקה: מרינה צ'צ'יק | מנהל כנסים מידע כנסים : חני גרא |
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה