מיזוג אונליין - לפגוש את מומחי המסחר באמזון בבורסה בתל אביב
לרישום לכנס לחץ כאן
עסקאות המיזוג בבורסה הישראלית מרכזות עניין רב סביבן. כך לאחרונה, חברת צירון אשר עסקה בתחום האנרגיה, דיווחה לאחרונה על עסקה בה היא תמזג פעילות בתחום האונליין והמסחר באינטרנט. חברת אפסלון טרייד טק, המתמחה בתחום התוכנה ומסחר מבוסס טכנולוגיה באמזון, היא המצטרפת החדשה לבורסה בתל אביב, כאשר בהתאם לתנאי הסכם המיזוג, ליזמים ולמנכ"ל אפסלון יוקצו 20.8% מהון המניות של צירון.
בהמשך, הקצאות נוספות של אופציות, תוך תלות באבני דרך של הכנסות, יכולה אף להביא אותם לאחזקה של 53%.
אפסלון היא תולדה של מיזוג פעילויות של 4 חברות נפרדות העוסקות כולן בטכנולוגיות או שירותים עבור סוחרים בפלטפורמת המסחר הבינלאומית אמזון. החברות מספקות כלי תוכנה לניהול חשבונות אמזון וכן ושירותי רגולציה. אפסלון משתמשת במגוון הכלים שפיתחה לשלוש פעילויות עיקריות: תחום ראשון הינו מסחר ישיר באמזון ע"י רכישת חנויות אונליין, תפעולן השוטף והשבחתן וכן השקת מותגים בלעדיים בבעלות אפסלון, במגוון מוצרים, ע"י איתור שווקים ומוצרים בעלי פוט' הצלחה וכאלה שהוגדרו ע"י החברה כהזדמנויות. תחום שנ הינו מכירת תוכנה גלובאלית לסוחרי אמזון המאפשרת להם לנהל את חשבונם באופן יעיל ואוטו'. התוכנה הינה פרי פיתוח של החברה ונמכרת בעבור מנוי חודשי מתמשך ותחום שלישי הינו מכירת שירותי רגולציה לסוחרי אמזון אשר נתקלו בבעיות של הורדת מוצרים מהאוויר ע"י אמזון או סגירת חנות בשל הפרה של תנאי השירות שלה.
לרישום לכנס לחץ כאן
בחודשים האחרונים, הודיעה החברה על שיתוף פעולה עם חברת א.ל ארמן, יצרנית קוסמטיקה, טואלטיקה, איפור ותוספי תזונה מהגדולות בישראל, להשקת מותג קוסמטיקה ייחודי לנשים באמזון, אשר זוהה ע"י החברה כשוק בעל פוטנציאל מכירות גבוה.
תחום מכירות האונליין נמצא בגדילה מתמדת ותפס תאוצה משמעותית אף יותר בעקבות משבר הקורונה. בתוך תחום זה אמזון הינה השליטה הבלתי מעורערת עם נתח שוק של כמעט 50% מסך המכירות אונליין בארה"ב. סוחרים היודעים להתנהל היטב באמזון נהנים מרווחיות גבוהה וגידול מהיר בהכנסות. מעבר לניהול נכון של חנויות אונליין, באפסלון מאמינים שברשותם מספר יתרונות טכנולוגיים נוספים וכן מומחיות בתחום הרגולציה שיאפשרו לחברה להצטיין אף יותר.
בחודשים האחרונים אנו עדים לשלל הזדמנויות בעולם המסחר באונליין בעקבות מגפת הקורונה. באמזון לבדה, התרחש גידול משמעותי במכירות גלובאליות של מוכרי צד ג', תחום אותו מטפחת אפסלון, גידול שאף הביא את אמזון לכדי עיכובים בלוגיסטיקה ושילוח. בשיא משבר הקורונה, אמזון דיווחה כי תגייס עוד 100 אלף עובדים לטובת פתיחת צווארי הבקבוק הלוגיסטים. הביקוש במכירות אונליין נותר גבוה גם בחלוף שיא משבר הקורונה וההנחה הרווחת היא שקהל רב של קונים (בגילאים מבוגרים יותר) שלא היה חשוף עד כה לרכישות אונליין, למד לעשות זאת בשל המציאות החדשה.
רוצים לשמוע עוד? לרישום לכנס לחץ כאן
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה