"40% ממשקיעי הקריפטו יעברו לבנק עם מוצרים בתחום"; ויזה תייעץ להם

כך לפי סקר של חברת האשראי, שבונה על כך שאותם בנקים ומוסדיים נוספים יזדקקו לאנליזה חיצונית
 | 
telegram

חברת האשראי ויזה  VISA +0.46% VISA 309.67 +0.46% VISA סגירה:0 פתיחה:308.15 גבוה:310.72 נמוך:306.7 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: הודיעה כי במסגרת שרותי הייעוץ והאנליטיקה שלה (VCA), תתחיל לייעץ ללקוחותיה ושותפיה בתחום הקריפטו. לטענת ויזה הבנת מערכות הקריפטו היא שלב ראשון והכרחי עבור מוסדות דיגיטליים המעוניינים למשוך או לשמר לקוחות עם הצעות מהתחום, קמעונאים המחפשים להעמיק בהבנתם את עולם ה-NFT או בנקים מרכזיים החוקרים את המטבעות הדיגיטליים.

ויזה תציע לסייע למוסדות פיננסיים להעריך את הזדמנויות הקריפטו, לתכנן אסטרטגיות קונקרטיות בתחום ולהוביל חוויות משתמש חדשות, כגון תכנית תגמולי קריפטו וארנקי לקוחות המשלבים מטבעות דיגיטליים, כך לפי הודעת החברה. "ראינו שינוי מהותי בתפיסת הלקוחות שלנו במהלך השנה האחרונה, משאיפה לחקור ולחוות את הקריפטו, לבנייה ממשית של אסטרטגיה וייצור מפת דרכים ליישומה", אומר קארל רוטשטיין, ראש מחלקת הייעוץ והאנליטיקה של Visa.


היום ב-19:00 שיעור ראשון בקורס ללימודי שוק ההון, המרצה: אבישי עובדיה (הקורס יימשך 8 שיעורים והוא ללא עלות). להרשמה לחצו כאן

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בצד הכניסה לתחום היעוץ בויזה מפרסמים מחקר שערכו ולפיו 94% מהמשתתפים בו  (9 קבוצות מיקוד, 10 שאלוני עומק ו-6,430 נשאלים בני 18 ומעלה מארצות הברית, בריטניה, דרום אפריקה, ארגנטינה, ברזיל, גרמניה והונג קונג) שמעו על תחום הקריפטו.  כמעט לשליש מן המשיבים הייתה התעסקות ישירה עם קריפטו - בין אם ככלי להשקעה ובין אם כפלטפורמה להמרה. ברחבי העולם, כ-40% מבעלי נכסי הקריפטו השיבו כי בשנה הקרובה, בסבירות גבוהה או גבוהה מאוד, יחליפו את הבנק שלהם לכזה המציע מוצרים המותאמים לקריפטו.

"קריפטו מייצג שינוי טכנולוגי לתנועת כספים ובעלות על כספים אלה", אומרת טרי אנג'לוס, ראשת מחלקת הפינטק בVisa: "בשעה שצרכנים משנים את גישתם לביצוע השקעות וצריכת שרותי בנקאות, ומגבשים את עמדותיהם לגבי עתיד הכסף, כל מוסד פיננסי צריך אסטרטגיית קריפטו".

תובנות נוספות שעלו מהמחקר הן  שכשליש מהנסקרים הבוגרים בעלי מודעות לעולם הקריפטו משתמשים או כבר מחזיקים במטבעות דיגיטליים, ורובם (62%) השיבו כי השימוש שלהם גבר במהלך השנה האחרונה; שהמעורבות גבוהה יותר בשווקים הצומחים - 37% מהצרכנים שם בעלי המודעות לקריפטו משתמשים או מחזיקים בקריפטו, בהשוואה ל-29% בשווקים המפותחים; המניעים העיקריים לעניין בתחום כוללים בניית עושר (41%) ואמונה בקריפטו כעתיד השירותים הפיננסיים (42%).

עוד נמצא כי כרטיסי קריפטו ותגמולי קריפטו הם אטרקטיביים - בקרב מחזיקי קריפטו, 81% הביעו עניין בכרטיסי קריפטו, שמאפשרים להמיר ולהוציא מטבעות דיגיטליים אצל הקמעונאים באופן זהה לשימוש הנוכחי בכרטיסי אשראי או דביט. בנוסף, 84% מעוניינים בתגמולי קריפטו, המאפשרים להרוויח/לצבור קריפטו בכרטיס בו הם משתמשים.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות