משה איבגי: "נתניהו הוא כמו מנתח עם ניסיון מוכח - שהורג את כל החולים"

השחקן משה איבגי בראיון ל-Bizportal. "ישראל מסרבת בעקשנות לעשות שלום, ברור שהפלסטינים ישתגעו". מה דעתו על עזה?
אבי שאולי | (236)
נושאים בכתבה משה איבגי

הבחירות הקרובות לכנסת ה-20 הולכות ומתקרבות. מעטים מאוד הם האומנים בארץ שנוקטים עמדה בסוגיית הפוליטית. אחד מאותם אלה שלא חוששים לקפוץ לקלחת הזו הוא השחקן משה איבגי. בראיון ל-Bizportal מתייחס למצב שלנו מול הפלסטינים, לעימות הקבוע מול חמאס, למצב החברתי וכמובן - לעמדתו בבחירות הקרובות.

איבגי: "אני לא חושב שהליכוד ינצח, הליכוד הביא אותנו למצב של שפל שלא היה כדוגמתו מכל הבחינות: מדינית, בטחונית, חברתית, כלכלית. אז אני לא רואה למה אנשים ירצו להצביע עוד פעם למי שפגע בהם בצורה כל כה נחרצת. אנשים יתעשתו ויבינו שכל האיומים עלינו מצד הממשלה סביב הנושא הביטחוני כל - זה רק כדי לא להגיע לדבר העיקרי".

בחלק מהסקרים מתקבלת התשובה שאין אלטרנטיבה לביבי? "אומרים שאין אלטרנטיבה ואני אומר שאם יש שני מנתחי לב: אחד בלי נסיון ואחד עם נסיון מוכח - אבל הרג את כל החולים, אז מה צריך לתת לו להמשיך לנתח?

מדוע השמאל לא מצליח להגיע לחלקים גדולים בעם? "בגלל האיומים וההפחדות של הימין, ההסתה, ההפרדה והגזענות. מוציאים את הדברים הכי קמאים אצל אנשים, הכי בסיסיים והכי רגשיים ואנשים מפסיקים לחשוב. מצביעים מפחד ולא באמת מרצון חופשי לבחור בימין".

מה נראה לך שיהיה בבחירות הקרובות? "נראה לי שהעבודה תוביל ושהרצוג יקים את הממשלה הבאה. פוגעים בעם במקום לשרת אותו. הרצוג וכל חברי מפלגת העבודה מציעים דרך אחרת, דרך של חברה יותר בריאה. המועמדים שם אנשים מצויינים, חברתיים ואנחנו צריכים להצביע למי שיתן לנו את הסיכוי הזה".

הימין הזהיר שאם נצא מעזה יירו עלינו וכך היה וכעת הימין מזהיר שאם נצא מיהודה ושומרון יקרה דבר דומה? "אלו דיבורים שאני לא יכול לשאת. דיבורים שמבוססים על שקר - כשמדינה מסרבת באופן עקשני כל כך לעשות שלום אז לצד השני אין ברירה והוא חייב גם להשתגע. הפלסטינים במצוקה איומה ואתה לא נותן להם פתרון".

למה אנחנו אשמים? "הבעיה של ישראל שהיא רואה את עצמה כל הזמן כקורבן. אנחנו נכנסים ויורים ועוצרים - זה לגיטימי. כשהפלסטינים מגיבים אז שום דבר לא לגיטימי, לשבור את הכלים. כשאנחנו שוברים את הכלים אז הכל סבבה כי אנחנו לעולם בעיני עצמנו הקורבן. אני מצטער - אנחנו לא הקורבן פה".

מה הפתרון המדיני-פוליטי? "הפתרון הוא שתי מדינות לשני עמים בגבולות 1967 עם תיקונים, חילופי שטחים, מדינה לצד מדינה. כשהמצב הכלכלי והחברתי ישתפר לא יהיה לאף אחד אינטרס לעשות שום מלחמה. אם יהיה טרור אז שני הצדדים ילחמו בו כי לשני הצדדים יהיה מה להפסיד".

מה דעתך על ארגון החמאס? "חייבים לדבר עם מי שנמצא. אם מצליחים להביא את החמאס למקום שהוא מוכן לדבר ולרדת מהעץ ולהפסיק להשתמש בכוח ולהיות גוף פוליטי אז כן. עם זאת כל זמן שהחמאס מתנהג כמו ארגון טרור - אין מה לדבר איתו. אם החמאס יחליט אחרת ויראה שיש לו פרטנר פה אולי הוא ירד מנישקו כי גם להם יש מה להפסיד".

מה צריך לעשות בעזה? "עזה יכולה להיות מקום תיירותי משגע וצריך להתחיל לפתח שם. צריך לתת להם אוויר לנשימה, זה הכל הולך ביחד, צריך לשבת ולדבר ולהבין איך חיים ביחד ולא איך מתים ביחד. צריך להתעקש עד שיהיה שלום - עד שהצד השני יסכים. התופעה הנפוצה פה שכל הזמן מפילים את האשמה על מישהו אחר. מעולם לא ראיתי שלוקחים אחריות בשום תחום, לא כלכלי ולא חברתי. כך עם הפלסטינים - תמיד מפילים את האשמה על הפלסטינים. אף אחד לא עושה חשבון נפש ושואל איפה טעינו, מה עשינו לא בסדר. היתכן שאנחנו לא אשמים אף פעם?".

לסיום אומר איבגי: "אני מקווה שהבחירות יוכיחו את השפיות של האזרח ואת הרצון שלו לחיות ולא למות. מה שמציע הליכוד והימין זה שנחיה על החרב לעולמי עד. אי אפשר לגרש את הערבים וגם מדינת אפרטהייד זה לא אפשרי - העולם לא יתן לנו. אם אתה רוצה מדינה דו-לאומית בבקשה אני בעד - תקבל את כל הפלסטינים ותן להם תעודת זהות. אחרת צריך להיות מדינה יהודית ודמוקרטית, צריך לעשות שלום עם יחסי שכנות טובים וזה טוב לכל העולם. ישראל נחשבת בין המדינות המסוכנות לעולם - בשורה אחת עם איראן, החמאס ועוד כאלה ואנחנו צריכים לשאול את עצמנו למה אנחנו נחשבים כך בעולם".

תגובות לכתבה(236):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 199.
    עופרה 07/07/2015 21:48
    הגב לתגובה זו
    איבגי מה יהיה הסוף ? אתה ממשיך בלי הפסק למלמל באדיקות את פסוקי קוראן כת השמאל בלהט . כמו בכל כת אתה עיוור לנעשה סביבך . שטפו את ראשך שגם ככה לא סבל מעודף שכל . לך תבדוק עובדות ורק אחר כך אולי תעיז לצייץ .
  • 198.
    חלאת אדם (ל"ת)
    דינו 07/07/2015 15:07
    הגב לתגובה זו
  • 197.
    שמאל הזוי 06/07/2015 20:37
    הגב לתגובה זו
    כרגיל השמאל הקיצוני לא מאשים את נאומי מליון השהידים, הצורך לדחוף את המחבל לבמה בקהיר כדי שיחתום או גלי הטרור בתקופת רבין ופרס הזכרון הסלקטיבי של המנוול הזה וכמותו חבריו שובר שיאים של עליבות
  • 196.
    ציפי נבון 06/07/2015 17:20
    הגב לתגובה זו
    מר איבגי במידה ולא שמת לב מי שעבד זה אתה! אתה עבד של החונטה התל אביבית שמעסיקה אותך, כי אתה הלא יודע, שאם רק תעז לדבר בטובת הימין לא תקבל תפקיד בשום סרט, אז לתקוף את נתניהו זה סרט ההישרדות שלך והשם שלו הוא "אני משה איבגי ואני אידיוט שימושי" !
  • 195.
    סלבה 11/01/2015 18:37
    הגב לתגובה זו
    איבגי אחרי שעשקת את המדינה עבור פרסומת שקרית אתה עוד מעז לדבר ???? תחזור לשחק,מדינה זה לא משחק אל תתערב ואל תבלבל את המוח במה שאתה לא מבין!
  • 194.
    ארי 11/01/2015 12:24
    הגב לתגובה זו
    לא יתכן שיושב ראש מפלגה בוז'י הרצוק שגנב מליונים של שקלים לכסו הפרטי מאמותות של ברק שומר על זכות השתיקה בחקירה ואדון משה אבגי יתמוך בגנב כספים כזה והכל בגלל הכספים הרבים שמשה אבגי מקבל בושה וחפה אני הייתי מחרים את השחקן שמקבל שוחד לניהול מערכת השמצות נגד ביבי . אתה משה אבגי לא מגיע לציפורן של ראש הממשלה , אתה גר במקום שאין ערבים אתה יכול להסתובב חופשי . אתה ובוז' הרצוג מביאים את האנטיפדה לארץ .במקום לתת תמיכה בראש הממשלה בזמן מלחמה אתם נגד הממשלה ולטובת הפלסטניים .אתם נותנים להם את הכח לעשות פיגועים תתביש לך .
  • 193.
    קורמורן 11/01/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    יש לנו עם חכם אבל זה לא מורגש. הסובלים העיקריים מהמצב הכלכלי, תעסוקה, דיור, הבטחון כלפי חוץ וכלפי פנים, מצביעים לליכוד וכך מקפיאים את המצב. לא חבל ?
  • אסף קורמן 14/07/2015 19:54
    הגב לתגובה זו
    אסף קורמן ראיתי כמה אתה חזיר ועלוב נפש גיזען
  • 192.
    אני 08/01/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    אתה יכול להתקיף את נתניהו כרצונך. זו גם זכותך וגם אתה מסייע לו, כי הבקורת שלך לא ענינית ולא מנומקת. חבל על הכסף שזורקים עליך בשמאל. אני ימני, אבל לו רציתי הבקורת שלי היתה ממש נושכת.
  • שילמד טקסטים - ולא ישתף אותנו בהגיגיו (ל"ת)
    רונה 09/01/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
  • 191.
    עמנואל 07/01/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    שחקן מצויין אבל מבין אפס בפוליטיקה. אימץ לו החכמולוג הזה את הקלישאה "2 מדינות לשני עמים עם חילופי שטחים "ופתר את הבעיה. כל השמאל ההזוי הזה חושב שזה יגרום לערבים להפך לעם שוחר שלום. המילה שלום היא שאפתנות מדי , בואו נתחיל מ"מפסיקים לרצוח"
  • 190.
    מני 06/01/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    מה שחשוב לך שהקהל האשכנזי שלך ישמור לך אמונים וימשיך להגיע להופעות שלך. אתה והדעות שלך במיעוט. אין מה לעשות העם ימני. לא נוח לך אתה יכול לעזוב...
  • 189.
    חי בבועה בתל אביב 06/01/2015 10:59
    הגב לתגובה זו
    אמן יפול על הבית של איבגי טיל בסיבוב הבא עם שוחרי השלום שלו
  • 188.
    מי מסרב לעשות שלום?? 06/01/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
    עוד מחבל שהיד של גדודי הקרן החדשה מהשמאל הקיצוני שתמיד יאשים את ישראל ויהפוך את האויב המרצח וצמא הדם שזורק פה טילים על תושבים כבר 8 שנים לקורבן. נמאסתם גיס חמישי.
  • 187.
    שלמה.ל 06/01/2015 10:40
    הגב לתגובה זו
    אנא גבירותיי ורבותיי. חדלו להגיב אחר כל הגיג הנפלט מאיבגי. הוא כל כך לא חכם,לא משכיל,לא איש רוח ורחוק מלשמש מודל לחיקוי.אל תתלהמו מחד ואל תרוממו את רוחו מאידך. הוא פשוט לא שוה את כל הנרגיה. אותה תשמרו לדיונים עמוקים יותר . בברכה
  • 186.
    השמאל הקיצוני הוא האוייב העיקרי שלנו (ל"ת)
    דרור מרמת גן 05/01/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
  • לממן חינוך יהודי במקום "תרבות" של מיזנטרופים שונאי עמם (ל"ת)
    מחבל לך לג'נין ג'נין 06/01/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
  • 185.
    הייתי איתו בבית הספר (ל"ת)
    איבגי ילד כאפות 05/01/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
  • 184.
    יעל 05/01/2015 12:16
    הגב לתגובה זו
    אתה אפילו לא בליגה
  • 183.
    חשפת את הנוער לנורמות עבריניות בעבור כסף (ל"ת)
    קובי 05/01/2015 09:23
    הגב לתגובה זו
  • 182.
    אודי 05/01/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    איבגי שב בשקט סך הכל אתה ליצן החצר שלנו כבר 35 שנה אל תרים ראש .... תמשיך למשוך באף כמו שהצחקת אותנו במתחת לאף ואל תפריע לחכמים ממך ....
  • 181.
    כל הכבוד לאיבגי- נקווה שאנשים יקשיבו לך (ל"ת)
    אבנר 05/01/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
  • לבני שיקרה ב-4 מפלגות לבוחריה, זאת מובילת השמאל שלכם (ל"ת)
    ציפי והקרן החדשה 06/01/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 180.
    לך תופיע בעזה.. שב עם החמאס על כוס קפה..חי בסרט (ל"ת)
    מנותק מהמציאות 05/01/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
  • 179.
    האריה 05/01/2015 06:11
    הגב לתגובה זו
    איבגי תמים מה רע במלחמות עדיף למות במלחמה מאשר למות מסמים שכניראה אתה מעשן
  • 178.
    משה 05/01/2015 05:44
    הגב לתגובה זו
    כולא ליצן...חחחח
  • 177.
    איבגי השחקן 05/01/2015 05:12
    הגב לתגובה זו
    בחייך ביבי מול הרצוג יש בכלל להשוות אז אתה עוור שלא רואה מה זה מנהיג ברמה בינלאומית אתה משווה ב תברווז לביבי אז לא איכפת לך מהמדינה אני לא כמוך אין לי שום חברות למפלגה רק שכל שהבטחון מעל לכל ואין לנו אדם חזק מול העולם כמו ביבי וסלח לי בוז'י ממש ברווז עו"ד ולא יותר עם הפרשות שלו בארה"ב אוי לי לגמד אהבל שינהיג לי תמדינה אחד טפש
  • 176.
    צודק ב 100% (ל"ת)
    סתם מישהו 05/01/2015 01:09
    הגב לתגובה זו
  • 175.
    הרצל 05/01/2015 00:19
    הגב לתגובה זו
    המזל שלך שבישראל עוד מכירים אותך וכאילו אתה איזה שחקן ,עלוב נפש, בפלסטין היו תולים אותך.
  • איבגי שחקן קטן - ביבי מנהיג גדול (ל"ת)
    משה ראשל"צ 07/01/2015 06:55
    הגב לתגובה זו
  • 174.
    ערן 04/01/2015 22:58
    הגב לתגובה זו
    פשוט קוסם לוליין ליצן חסר חשיבות הגגן בטלן סתלבטן
  • 173.
    חחחחחחחחחחח. מצחיק (ל"ת)
    אבי 04/01/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
  • 172.
    אריה 04/01/2015 22:25
    הגב לתגובה זו
    ככה זה בכל בחירות מופיעים כמה כוכבים תורנים שרוצים פרסומת וכסא עם משכורת טובה ופנסיה שמנה , בפעם שעברה זה היה לפיד שהיום המצביעים עבורו מודים על הטעות ועכשיו איבגי שמרומם את הכוכב התורן הבא - הרצוג ושות' שלדעתו יש להם ארובות שמיים שיצניחו כסף לכולם וגם נוסחת קסם לאחוות עמים עם השהידים למיניהם. ביבי הוא הפיתרון הטוב ביותר כאדם שעושה את האיזון הטוב בין עקשנות לפשרה , אז איטבגי יש עוד אנשים חושבים הפוך ממך !
  • 171.
    זוזו וזלין 04/01/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    פעם חשבתי שמרוקקי עשוי מקקי עכשיו אני מבין שזה שמרוחה . יעני מרוח בחרה
  • 170.
    אבי דורון רעננה 04/01/2015 21:34
    הגב לתגובה זו
    שייר נקיי קלשונק מהבול
  • 169.
    משה ראשל"צ 04/01/2015 21:20
    הגב לתגובה זו
    פפפחחחחחחח
  • 168.
    צפוני 04/01/2015 21:06
    הגב לתגובה זו
    בואו נחזיר את רמת הגולן ואז יהיה שלום עם סוריה כך חשב איבגי השמאלן לפני 3 עשורים אך הפלא ופלא איפה סוריה? נעלמה יש רק שבטים שהורגים אחד את השניפלשתין זו המצאה של השמאל בואו נעשה איתם שלום ונחזיר את כל השטחים אל תדאג איבגי לא צריך דאעש יראו לך עוד מעט שאין ירדן אין פלסטין אין לבנון אין עירק אין סוריה אין ערב הסעודית ואין לוב כי כולם שבטים שבטים סונים שיעים בלי חוט מקשראיבגי השמאלן אוהב ערבים אנחנו ציונים יהודים שצריכים לשמור שדאעש לא יעשה לנו מה שהוא יעשה לשבטים מסביבנואם אתה תנהל את המדינה במרום ביבי יערפו קודם לך את הראשבמשחק אתה בסדר אבל השתן עלה לך לראש ודפק לך את השכל או שפשוט אתה אהבל פוליטי או שניהם תבחר
  • 167.
    YL 04/01/2015 20:30
    הגב לתגובה זו
    דור חדש של בני עיירות הפיתוח בדרום ובצפון למד בדרך הקשה שהנהגת הלכוד לא סופרת אותם דקה אחרי הבחירות כולל בזמן מלחמה ****כל המדינה בשידור חיי ב TV ראתה כל הכסף הולך ל???? התנחלויות מאות מליוני דולרים$$$$$ ומה מקבלים בדרום?? אצבע משולשת נחשלות והרבה הרבה הבטחות ואפס מעשה תודה שאתה פוקח עיניי עיוור
  • מיה 05/01/2015 00:56
    הגב לתגובה זו
    הציבור בעיירות עמוק במחלה גם ש דופקים אותם מתוך הרגל הם יצביעו ביבי
  • YL 05/01/2015 10:43
    מצווה ולא עולה אפילו גלידת פיסטוק
  • 166.
    א. ד. 04/01/2015 20:22
    הגב לתגובה זו
    הוא לא חושש לקפוץ לקלחת הפוליטית ולנקוט צד ועמדה כי לפרסונה נון גרטה הנ"ל אין עמדה אחת ואין לו מה להפסיד, האיש מתוסכל נדכא וחסר תוחלת גם פוליטית ובעיקר כלכלית במילים אחרות ולמיטב הערכתי הוא מחזיק מעמד על זמן שאול.?
  • 165.
    צפוני 04/01/2015 20:19
    הגב לתגובה זו
    פעם היו מדינות מסביבנו שחשבנו לתומנו שחייבים לעשות איתם שלום למשל בטוח שאיברי רצה להחזיר את רמת הגולן לסורים אבל מה לעשות אין יותר סוריה לפני שתחזיר את גבולות 67 איבגי דע שיעשו לנו את העבודה ויוכיחו לך שפלשתין זו המצאה של השמאל ירדן בסכנת הכחדה וכל מדינות ערב מסביב כבר התפכחו לשבטיםאז איבגי שלא יעבדו עליך אמנם אתה שחקן מוכשר אבל לא יותר מזה
  • 164.
    פפה 04/01/2015 20:01
    הגב לתגובה זו
    תפסיק לעשן ...
  • 163.
    מה הנבוב הזה שייך לאתר כלכלי (ל"ת)
    עוד 0 04/01/2015 20:01
    הגב לתגובה זו
  • 162.
    בכיין שגנב ברישיון 500000 שח על יום צילומים לשקיות נייל (ל"ת)
    בגלל כמוך יש גירעון 04/01/2015 19:55
    הגב לתגובה זו
  • 161.
    איבגי -שילוב קטלני של טפשות, יהירות, זחיחות ובטחון עצמי (ל"ת)
    דור 04/01/2015 19:53
    הגב לתגובה זו
  • 160.
    כהן ראובן 04/01/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לך איבגי ,מילים חזקות וחכמות ,כיף לשמוע אותך כיף לקרוא אותך ,כל כך נכון ואמיתי ,אבל למה אנחנו תמיד מטומטמים ברגעים הגורליים ומצביעים מהרגש ולא מהראש והתשובה פשוטה , מצליחים ליצור אצלנו פחדים ושרק אדם אחד יכול להיות בעזרנו ,אדם מושחת בהגדרה ,ואוכלים אותה כל הזמן ,כפי שבחרנו כמשל את לפיד היפיוף ותפסנו את הראש אחרי הבחירות ושאלנו את עצמנו ,מה עשינו ,את מי בחרנו שיציל אותנו ממכאובנו ,נו באמת הפרזנטור המהולל יציל אותנו ממכאובנו , תגידו לי אנחנו כל כך מטומטמים ?
  • כנראה ש.. 04/01/2015 20:08
    הגב לתגובה זו
    אנשים לא חיו פה בעשרים שנה האחרונות.בענין הכלכלי אתם צודקים.אבל בענין הביטחוני? איפה הייתם כולל איבגי
  • 159.
    יואב 04/01/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    מדינה דו לאומית .
  • 158.
    עזרא 04/01/2015 19:03
    הגב לתגובה זו
    מסוכנת מכל הבחינות, לדוגמא מקצצים עוד יותר ברפואה בפריפריה, העם לא מבין את זה, בפריפריה תוחלת החיים בגלל הקיצוצים ברפואה קטנה ב-8 שנים מתוחלת החיים במרכז רק דוגמא אחת מיני רבות מדוע זו ממשלה מסוכנת לאזרח
  • 157.
    zev 04/01/2015 19:02
    הגב לתגובה זו
    מפליא איך ההזוים יודעים לתייק שפויים
  • 156.
    איילי 04/01/2015 18:25
    הגב לתגובה זו
    ולכן אתה לא צריך לזיין לנו את השכל עם הדעות הפוליטיות השמאלניות שלך.
  • 155.
    פנחס 04/01/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    אדם רדוד ומסכן שמנסה להתנער ממזרחיותו לכאורה על ידי הבעת דעות שמאל נפשעות ומסיתות. מחר אגיש נגדך תלונה במשטרה. מרחם עליך. בז לך. נגעל ממך.
  • 154.
    מאיר 04/01/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    די לתת במה לכל שמאלן מצוי
  • 153.
    גרשגורן ברוך 04/01/2015 18:08
    הגב לתגובה זו
    למה הדעות שלו מופיעות אצלכם,עיתון כלכלי?האם הוא מותר על כל אדם אחר , בשל היותו "אומן"? אני מבין שאין לו כל הכשרה בנושאי בטחון, כלכלה וחברה אז למה האמירות שלו מעניינות?אם היה מביע דעתו בנושאי קולנוע,הצגות וכו'...ניחא
  • 152.
    דוד 04/01/2015 17:52
    הגב לתגובה זו
    אני שם לב שאתה עדיין שורד וחי.
  • 151.
    נמאס מביבי הנוכל... כל אחד עדיף עליו (ל"ת)
    לך הביתה תאכל פיסטוק 04/01/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
  • 150.
    דוד איש שלום 04/01/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    הצטרפו לג'יהאד הערבי לחיסול ישראל וגנוסייד ביהודיה והם מנהלים נגדנו ג'יהאד תיקשורתי. גם עצם העלאת מאמר זה בביזפורטל הוא עצמו ג'יהאד תיקשורתי. מדוע אנו צריכים בעיתון כלכלי לקרוא תעמולת ג'יהאד מטורפת של חלאת המין האנושי שמצטרף לערבים בקריאה לשסף את גרונות היהודים - שזוהי המשמעות האמיתית של קריאתו לשלום.
  • 149.
    בא 04/01/2015 17:30
    הגב לתגובה זו
    כמו שחקן שמעשן חשיש כול יום וחושב שהוא חכם בגלל שמרוויח כסף ויש לו המון רגשות נחיתות ,או אולי ביבי הוא נמר טורף בסוונה , או אולי הוא כמו שלמה שבונה ובונה מיבנים מפוארים וסוחט מיסים מהעם הנחנק מהמינוס .
  • 148.
    בא 04/01/2015 17:22
    הגב לתגובה זו
    אולי אתה סתום שלמד ספרות ותאטרון ומחפס השוואות וקיצורי דרך במחשבה ,לחשוב זה קשה . אולי ביבי כמו כלה שלא נותנת לחתן ,אולי הוא כמו חותנת נחמדה שאוהבת לבשל .
  • 147.
    בא 04/01/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    לא תקום מדינת פלסטין בעזרת השם .
  • 146.
    אודי 04/01/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    ואת התחום המדיני תשאיר למומחים. חבל לדבר שטויות כשלא צריך...
  • 145.
    למה אני צריך לקרוא את השטות הזאת בעיתון כלכלי?? (ל"ת)
    יוסי 04/01/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
  • אתה צודק מאת ההאחוזים - ביזפורטל בשרות נוני מוזס (ל"ת)
    משה ראשל"צ 04/01/2015 21:23
    הגב לתגובה זו
  • למה באמת ? כל טיפש שמדבר שמאלנית שווה כתבה ?? (ל"ת)
    ניר 05/01/2015 00:35
  • 144.
    ואיבגי כמו כלב מצורע נוטף דם ומלא ארס (ל"ת)
    ישראל 04/01/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
  • גם ביזפורטל מזייף אל תתקלקלו גם אתם (ל"ת)
    משה ראשל"צ 04/01/2015 21:21
    הגב לתגובה זו
  • 143.
    ר כהן 04/01/2015 16:02
    הגב לתגובה זו
    למה בכלל מעניין אותנו מה חושב איבגי או או כול ליצן בדרן חקיין אחר? מה דעתו חשובה יותר ממנתח לב , סנדלר, מנתח מערכות או שרברב? פעם היו אנשים שהיה להם כישרון חיקויי או משחק או שירה והם היו בדרנים ששימחו אותנו. מרגע שהם קראו לעצמם "אומנים" השתן עלה להם לראש.
  • 142.
    אריה רחובות 04/01/2015 15:58
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד לבמאי של הסרט מתחת לאף שידע להתאים את תפקיד המשתמש לאיבגי. עד היום הוא לא יצא מהשימוש בסמים.
  • 141.
    מדינה שלי 04/01/2015 15:51
    הגב לתגובה זו
    השמאל חצה את כל הקווים האדומים...תתביישו לכם
  • 140.
    מיכאל 04/01/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    החצוף מהשקיות פוער פה ? ממש המאור הגדול. גם אויל מחריש לחכם יחשב. הגיע זמן שתשתוק
  • 139.
    המפוכח מכפר אזר 04/01/2015 15:14
    הגב לתגובה זו
    איבגי , סהרורי שמעולם לא התעכב לחשוב עם מי בדיוק יעשה שלום ...מאחר והוא מצדד במדינה דו לאומית אני מבין שהוא משליך את חזונו של בן גוריון ואת מגילת העצמאות לפח האשפה , עלוב, עלוב, עלוב ....
  • 138.
    הליכוד 04/01/2015 15:05
    הגב לתגובה זו
    רק הליכוד
  • 137.
    ענת 04/01/2015 15:04
    הגב לתגובה זו
    אני יצביע רק ליכוד...
  • 136.
    ליאורה 04/01/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    מסכן יעבור לו...
  • 135.
    קשקשן,ידוע שאתה שמאלן חסר תקנה. (ל"ת)
    משה 04/01/2015 14:50
    הגב לתגובה זו
  • 134.
    אוהב ציון 04/01/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    1
  • 133.
    אנונימי 04/01/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    במקומות שבו הוא מסתובב זו -מדינת ת"א אתה חייב להיות שמאלן וכו' אחרת ידחו אותך כפרמטיבי נמוך מצח מהימין . מעל 2000 נרצחים מאז הסכמי אוסלו ומעל עשרת אלפים פצועים עדיין לא הספיקו לאנשים כמו איבגי להבין שטעו . לא רק שלא מבינים שטעו אלה מאשימים את הקורבנות באשמתם שהם קורבנות . בקיצור תסמונת האישה המוכה .
  • 132.
    דותן 04/01/2015 14:48
    הגב לתגובה זו
    אתה שחקן עלוב שצמח מסרטי בורקס ,מזל שלך שאתה גר בארץ ישראל עם הקשרים שלך אתה מקבל תפקידים ,יש השחקנים מזרחים המתעשרים מתחום הקולנוע נהפכים לשמולנים ,אתה שחקן עלוב ,פוליטיקה היא מעל השכלה ,חזור למגדל העמק ,
  • 131.
    כדאי שתדעו 04/01/2015 14:47
    הגב לתגובה זו
    שבושה להזכיר את שמו, השמיץ את ישראל בצורה מחפירה, לפני שנים, והודיע שהוא יורד מהארץ. כעבור זמן הוא חזר כמו כלב מוכה, כשזנבו בין הרגליים. ומה עושים המפרסמים? נותנים לו תעסוקה ופרנסה. נמאס מהאנטישמים היהודים, המצביעים לבל"ד או לחד"ש. שיעזוב אותנו במנוחה. אך הבעיה, כרגיל, לא שלו, אלא אלה המפרסמים את דברי הבלע שלו, תחת אצטלה של שאלות למומחה בעל ידע. הבוז לכל מי מהתקשורת שעושה זאת. יש אנשים נפלאים במדינה שדעתם לא מושמעת. רק נבלות נוטפות שנאה מרואיינות. כעת נראה אם ביזפורטל יפרסמו זאת.
  • 130.
    מסכים עם כל מילה (ל"ת)
    חזי 04/01/2015 14:43
    הגב לתגובה זו
  • 129.
    אזרח מספר 1 04/01/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    ואו שכל קוראי ביזפורטל הם ימנים פנטיים, או שהטוקבקיסטים של הליכוד הגיעו גם לכאן ( כנראה אלה אותם טוקבקיסטים של תשובה).
  • 128.
    משה איבגי אתה בטעות שחקן מה לך ולמשחק? (ל"ת)
    יש לך ללמוד לשחק עוד 04/01/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
  • 127.
    55 04/01/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    עדיף שתעסק במה אתה טוב בו . אתה שמולאני תמים וטיפש כדי להבין שהם לא רוצים אותך פו. תהיה שחקן ושתוק
  • 126.
    אבי קול 04/01/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    משה איבגי אם הייתה מדבר לא מתוך שנאה...הייתי אולי שוקל את דבריך...אם לא הייתה הזוי והדיוט בנושא השאיפה של עזה והעולם האסלאמי והפלסטיני שלא רוצים אותך וכל יהודי בישראל...הייתי שוקל את דבריך...אתה שחקן מעולה אבל הדיוט בהבנת האסלאם והשאיפות של הפלסטינים לגביך ולגבי העם היהודי...תירגע...תלמד היסטוריה...פתח את עיניך על מה שקורה בעולם האסלאמי בכל העולם...אתה חיי באשליות כמו במשחק שכולו אשליה אחת גדולה...!!!
  • 125.
    יוני 04/01/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    מסוג האנשים שחולים במחלת האשמה העצמית.הרי השכנים שלך בפרדיס זורקים אבנים.וזה לא עזה מה רע להם?עד שלא יגיעו אלינו עם הסכינים לבתים לא תבין מה הם רוצים?
  • 124.
    ירושלמי שמאלני לשעבר 04/01/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    1. אין קשר בין המצב הכלכלי להתחייבות לשלום בצד הפלסטיני. הגישה הזאת של "יהיה להם מה להפסיד אז ישמרו על השלום" הופרכה מספר רב של פעמים - ביחוד עם פרוץ האינתיפדה השנייה אז הפלסטינים היו בשיא פריחתם והתל"ג ברשות היה הגבוה ביותר בקרב מדינות ערב מלבד לבנון. 2- גישת א.א.א. "אבל אנחנו אשמים", קלאסיקה של הלקאה עצמית, גם לא עומד במבחן המציאות לאור הסרבנות של הפלסטינים להצעות אולמרט וברק. 3. נוסחת הפלא - שטחים תמורת שלום, לאור הלקח מהנסיגות מלבנון ועזה גם תיאוריה זאת קרסה... אשלייה אם מישהו חושב שנסיגה לגבולות 67 יגרמו להם להכריז על סוף הסכסוך. השאלה הבסיסית היא לצערי עדיין הסירוב שלהם להכיר בזכותנו להתקיים כמדינה כאן. בכל שטח נתון שהוא... לצערי יש להסתכל על המציאות בעיניים פקוחות.
  • 123.
    עופר 04/01/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
    למה דעה של מי שעובד בעולם הפנטזיות (משחק) חשובה מדעה של סנדלר מעכו?
  • 122.
    יש קונצנזוס אצל השחקנים להיות בשמאל בלי קשר למציאות (ל"ת)
    אלי 04/01/2015 14:14
    הגב לתגובה זו
  • 121.
    שאפו (ל"ת)
    יובל 04/01/2015 14:11
    הגב לתגובה זו
  • 120.
    חגית 04/01/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    בגלל אנשים כמוך אני יצביע רק לביבי...
  • 119.
    em58 04/01/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    כשהקריירה שלך בנסיגה אתה מחפש אולי להתקרב לפוליטיקה ומנסה להתחבב על השמאל כי רק הם יאכלו את הקשקוש שלך.
  • 118.
    זוהי חובה לעזור בהמתת חסד. (ל"ת)
    דויד יוסף 04/01/2015 13:44
    הגב לתגובה זו
  • 117.
    איבגי או בניון? אני עם בניון (ל"ת)
    אומנים ופוליטיקה 04/01/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
  • 116.
    צבי 04/01/2015 13:39
    הגב לתגובה זו
    שצריך לשמוע את דעתו
  • 115.
    פילוסוף 04/01/2015 13:34
    הגב לתגובה זו
    איבגי צודק לחלוטין.חבל רק שאין עוד כמה מאות אלפים שחושבים כמוהו.דרך אגב,הרסו את הבית של אלו ששרפו בחיים את הנער הפלסטיני?
  • דוד 04/01/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    חתיכת דמגוג שמאלני שכמוך ,ברגע שיהודים יתחילו לרצוח ערבים בסיטונאות כמו שהערבים עושים, וברגע שיהודים יתחילו לחלק מלבס לעוברים ושבים בגין רצח של ערבי וברגע שאמו של יהודי שרצח ערבי שתגיד שזה היום המאושר בחייה והלווי ששאר ילדיה גם הם ירצחו ערבים וברגע שראש ממשלת ישראל יקרא רחוב על שמו של אותו רוצח ,אז ורק אז אפשר לשקול הריסת ביתו של יהודי שרצח ערבי, היבנת דמגוג ?????
  • 114.
    פיני 04/01/2015 13:26
    הגב לתגובה זו
    בחיים, אבל בחיים לא אלך לראות הצגה שאתה משתתף בא! ומקווה שעוד רבים כמוני! אתה הזוי ומתנשא ולך חפש מי שינענע אותך אצל הערבים בעזה!
  • 113.
    דודיק 04/01/2015 13:22
    הגב לתגובה זו
    לא מצאתי בתשובות את ״השד העדתי״ שכחת ? המקופח הסדרתי.
  • 112.
    הבורר הבהיר 04/01/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    רק זכור שלאחר יציאה שלנו מיו"ש,אבו מאזן לא שורד יותר ממספר חודשים!!! מי יחליפו?חובבי ציון מהחמאס,אל קאידה ודעאש!!!
  • 111.
    דוד 04/01/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    אוי לנו אם הרצוג שלא עמד בפני ליבני שכוחה האלקטורלי שואף לאפס והסכים לרוטציה ( כנראה באופוזיציה),הוא שיצטרך לנהל את בטחון המדינה!!! אוסלו א' הכניס מחבלים מחופשים לשוטרים וכעת יכנסו מחבלים המחופשים למחבלים רצחניים לשטחים שנפנה!!! השמאל ההזוי אינו לומד מטעויות העבר,שכל פינוי הכניס את כוחות הרשע לשטח!!!
  • 110.
    צ.פ 04/01/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    יש כמוך הרבה שעזבו .אם איזה ערבים אתה רוצה שלום .שלא יודעים שום דבר חוץ מאסלם פנטי והרג .
  • 109.
    איבגי החיים זה לא כמו להשתתף בסרט שהסוף טוב (ל"ת)
    ליטל 04/01/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
  • 108.
    ישראלי 04/01/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    אתה ושכמותך טוענים שהימין חי על הפחדות,אתה משקר במצח נחושה וחושב שהעם טיפש!!1 כל יציאה שלנו מיו"ש תוביל להקמת חמאסטן 2 מול לב המדינה,אבו מאזן לא ישרוד ותוך תקופה קצרה יופל!!! מי שחי באשליות זה השמאל המפיץ שקרים על ביאת המשיח וחיי שלווה מול מבקשי רעתנו!!!
  • 107.
    שחקן ענק ואדם אמיץ ו 04/01/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    היה הולך בדרך הישר אבל השמאל רפה ופחדני והעם תמיד מעדיך לשמוע שקרים וסיפורים של הימין.. יישר כוח איבגי על הביצים..
  • 106.
    כל מילה בסלע. מושחתים נמאסתם!!! בריונים החוצה! (ל"ת)
    איבגי צודק 04/01/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
  • 105.
    נו בטוח הוא שחקן בחיים שלו, גם חושב כמו שחקן (ל"ת)
    ירון 04/01/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
  • 104.
    משה 04/01/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    ויוכל גלידת פסטוק ומים בבריכה על חשבון משלם המיסים ושרה טסה לחול עם ביבי על חשבון משלם המיסים אם אוירון מיוחד
  • 103.
    צודק צודק ורואה את המצב העגום באופן בהיר !!! (ל"ת)
    עמנואל 04/01/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
  • 102.
    אתה חי בסרט (ל"ת)
    העם 04/01/2015 12:48
    הגב לתגובה זו
  • 101.
    אחלפונזו 04/01/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    אמן אמיץ לב שלא מפחד לאבד רייטינג מזה זהוא אומר את דעתו . גם אם אני ל לגמרי מסכים לדעתו , צריך להשמיע את דעתך .
  • 100.
    צוקי 04/01/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    גם אם יש משהו בדבריו, איבגי לא בא בידיים נקיות. הוא גם צבוע במידה לא מבוטלת כי באירועי פיגועים חבלניים הפוגעים בילדים רכים הוא חוזר למחילה.נעלם. כי זה פוגע בתיאוריית השנאה שלו לימין.
  • 99.
    איבגי אולי שחקן גדול אבל בפוליטיקה הוא לא מבין כלום (ל"ת)
    איבגי תמשיך לשחק 04/01/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
  • 98.
    אבגי 04/01/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    הוא חושב שהשמאל יהיה בשלטון הוא יקבל יותר פירסומות וירוויח יותר כסף
  • 97.
    דרור 04/01/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    אוי לנו מהשמאל הישראלי האנטי ציוני !!
  • רק לא ביבי ושרה 04/01/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    מדינת ישראל צועדת לחרם כלכלי ולגינויים של המערב, לקאוס ביחסים עם ארה"ב, לחוקים דרקוניים, לכפייה דתית,ובעקר לאינתיפדה שלישית ולמהומות אדירות בשטחים. זו אינה תעמולת בחירות אלא סנריו ראלי ביותר ומי שאינו מבין את זה הוא בת יענה או עבר שטיפת מוח
  • השמאל תומך בחמאס 04/01/2015 13:17
    נמשיך לחיות פה לנצח ושום שמאלני תבוסתן לא יזיז אותנו מדעתינו !! השמאל המטורף הביא אותנו לאינתיפדות חמושות והוא בטח לא הפיתרון !!!
  • 96.
    איגי 04/01/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    כל כמה ימים מחפש כותרות ניטפל לביבי הוא לא הברומטר הלאומי סתם שחקן מתוסקל
  • 95.
    יצחק 04/01/2015 12:26
    הגב לתגובה זו
    כשרון משחק לא נותן שום יתרון על פני אחרים בהבנת מדיניות של מדינת ישראל. מקסימום יכול לחקות את נתניהו . אינו יכול להבין קמצוץ יותר ממנו. יחזור למשחק ויעזוב את המציאות לאחרים
  • 94.
    ממש אדיוט, נתנו לערבים את רצועת עזה והם יורים, זה שלום? (ל"ת)
    משה צברי 04/01/2015 12:25
    הגב לתגובה זו
  • 93.
    ביבי 04/01/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    מפוטין ומאיראן על הצלחתו בתפקיד
  • 92.
    שמעון 04/01/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    לא להאמין, הוא טיפש או עיוור ? אולי אתה איבגי חי בסרט ובאשליה, מה קיבלנו אחרי הויתורים שהציעו ברק, אולמרט ולבני והיציאה מעזה ? רוב העם מוכן למה שאתה מציע אבל הבין שזה לא יספק את הפלסטינים ולכן הוא זז ימינה. רק כאשר השמאל יודה שעיקר האשמה בפלסטינים ולא יאשים רק את עצמנו יהיה לא סיכוי.
  • 91.
    ביני 04/01/2015 12:21
    הגב לתגובה זו
    ותפסיקו להאשים רודפי שלום ולהייחיס להם כאוביים מה שבטוח שביבי נכשל בכל התחומים ולחשוב שאני ובשום פנים ואופן לא יכול לעזור לילדי להקים משפחה וגורלם שישארו רווקים עם כל יוקר המחייה ובעיקר בדירה ואפלו בשכירות נסכים ללא שייכות לשמאל ימין [בכלכלית] הפעם נגיד לביבי באי באי באי
  • 90.
    שמוליק 04/01/2015 12:11
    הגב לתגובה זו
    איבגי אתה מיסכן צריך רחמים עליך ........מיסכן
  • 89.
    חכם 04/01/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    מה אתם מתיחסים אליו ? איש קטן בקיצור יום יפה שיגמר ירוק. לחיי ביבי.
  • 88.
    איציק 04/01/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    ב100 שנים הקרובות אין עם מי לדבר ואת זה רוב העם קלט ולכן בוזי לא יהיה ראש ממשלה וביבי ימשיך האפשרות היחידה להחליף אותו זה רק עם מפלגת העבודה תהפוך לימנית ותתפקח כמו רוב העם ויגידו שאין עם מי לעשות שלום מיד הם מחליפים את ביבי אין אופציות אחרות.
  • 87.
    אחת שמבינה א 04/01/2015 12:03
    הגב לתגובה זו
    ואני שואלת אתכם לאם בדיוק הכריזמה של ביבי הובילה אותנו?... אז התשובה היא לכלום! שימו לב מה היה לנו ב-6 השנים האחרונות בתקופת ביבי, מעמד הביניים קרס, מחירי הדיור ומוצרי המזון המריאו בעשרות אחוזים וזה קרה בגלל המדיניות שלו והאטימות שלו. ביבי בשביל לשרוד בתפקיד ראש הממשלה יעשה הכל גם שזה בניגוד לאמונותיו ותפיסותיו, זה ביבי שלנו. את בוזי אני לא אוהבת, הוא נראה כזה חלש, אבל האלטרנטיבה לביבי וכדי לנהל מדינה הוא לא חייב שתהיה לו כריזמה. אבל לדעתי הפיתרון הכי טוב זה ממשלת אחדות רוטציה ביו ביבי לבוזי.ואני מאוד מקווה שכך יהיה בסופו של דבר.
  • אתה רואה ביבי מה אתה עושה ,בשביל מה התמכרת למיסים. (ל"ת)
    בא 04/01/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
  • לאחת שמבינה, כמה פעמים טסת לחו"ל ב 5 השנים האחרונות? (ל"ת)
    בתי הקפה והפאב מלאים 04/01/2015 12:29
    הגב לתגובה זו
  • אחת שמבינה א 04/01/2015 14:16
    כללי על אנשים שנוסעים לחול, כשמנסים להסביר שאין מצוקה כללית בארץ, תמיד מציינים שאין אף עגלה פנויה בשדה תעופה שאנשים מרבים לנסוע לחול, אז זה נכון, אבל זה לא אומר שהמצב של כל הנוסעים הוא טוב מבחינה כלכלית, אל תשכחו שיש הרבה דילים ולפעמים זה הרבה יותר זול לנסוע לחול מאשר בארץ. לשבת במסעדה מידי פעם וגם בבתי קפה זה חלק מההנאה, אי אפשר כל הזמן להתחשבן במקום הקפה אני יוכלה לקנות 5 מילקי. לכן זה מאוד מטעה.
  • 86.
    א.ב. ניצול שואה 04/01/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    בתאטרון משהו כותב לך את המילים. במציאות זה שונה , שונה מאד. המציאות זה לא תאטרון, לך ותראה את יהושע () עמוס() גילה() ועוד לא ימין ראדיקלי. ותראה איפו הם. 5.1.15 12.00
  • 85.
    אלי 04/01/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    ושכמובן הוא "מבין גדול" בפוליטיקה ישראלית ובוודאי זו העולמית... ובכלל,הוא מתאים להיות ראש הממשלה שלא לדבר על נשיא המדינה... מה אנחנו מבינים ?! איבגי הוא האזרח מספר אחד במדינה,דעתו היא הצודקת... תמיד... וכל דעה שונה משלו בוודאי בטעות יסודה... בקיצור,אם תרצו מנהיג בעל שיעור קומה שיעמוד בראש המדינה - איבגי הוא האיש !!!!!
  • 84.
    עוטף כפר סבא. 04/01/2015 11:57
    הגב לתגובה זו
    איבגי בעל החלומות.
  • 83.
    עוד גאון. 04/01/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    מה? שחקנים מבינים בפוליטיקה יותר מאשר אחרים?
  • 82.
    איבגי תשתמש בחומר אחר . זה כבר דפק לך את המוח (ל"ת)
    מוטי 04/01/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
  • 81.
    מאיר 04/01/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
    מדוע מראיינים רק אנשים מהשמאל הקיצוני?
  • 80.
    חתיכת כלב מהממשלה הזו מצצתה 200.000 שקל פרסומותץ צבוע (ל"ת)
    מני 04/01/2015 11:52
    הגב לתגובה זו
  • 79.
    ציר 04/01/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    מי זה איבגי ? מדוע מה שהוא אומר זוכה לכותרת ?
  • 78.
    איציק 04/01/2015 11:49
    הגב לתגובה זו
    מה עושה את איבגי למבין גדול בשלום. הוא גם לא מסוגל מהנסיון שיש לנו כאשר הבאנו את המחבלים מטוניס ונתנו להם רובים ונשק. וסידרנו להם תמיכה אמריקאית
  • 77.
    משה 04/01/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    מי אתה אדון איבגי? שחקן מדרגה ז' שחושב את עצמו ...
  • 76.
    זאביק 04/01/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    אבגי לא הבעיה. אבי שאולי שנתלה על דברי הטמטום האלה - הוא הבעיה.
  • 75.
    שוב ושוב אתם נותנים במה לשמאל קיצוני, לא הוגן. (ל"ת)
    ישראל 04/01/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
  • 74.
    יוסי 04/01/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    אכן צריך שלום. אבל להתעלם מהרצון של החמאס להשמיד אותנו בגלל אידיאולוגיה, לא בגלל מצב כלכלי, זה מטופש. לחשוב שלימין אין טיעונים אלא רק אנשים שמוסתים בגלל הפחדה - ובמקביל להפחיד אותנו בחרמות למיניהן - זו גם יהירות וגם צביעות. הרעיון שלשמאל יש טיעונים והציבור הימני המוסת והמפוחד מסרב להקשיב זו איוולת. יש טיעונים צודקים לשני הצדדים והמציאות מורכבת יותר מפתרון קסם בכמה סיסמאות בכתבה שטחית
  • 73.
    אני 04/01/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    אחר???? עוד שמאלי אחד המתנהג על פי האופנה שמכתיבה הברנזה.
  • 72.
    הכלומניק הזה לא קרא ספר בחיים שלו, אין מרואיינים? (ל"ת)
    לכלבה שלי יש גם דעה 04/01/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
  • 71.
    גם אם ניתן לפלשתינאים את ת"א שלום לא נקבל מי כאן הסרבן (ל"ת)
    טרומפלדור 04/01/2015 11:42
    הגב לתגובה זו
  • תתפכחו 04/01/2015 12:09
    הגב לתגובה זו
    גם אם ניתן למצרים את סיני הם ירצו את אילת ואת באר שבע ואת דימונה, אה אופסס....הם לא רצו עוד כלום והשלום יציב כבר 35 שנה. מספיק עם ההפחדות
  • 70.
    גאון 04/01/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    אתה וכל השמאל שלך יכולים לצחצח לביבי את הנעלים .אתם יושבים בתל אביב ולא מבינים עם מי יש פה עסק.
  • 69.
    תומך ליכוד מובהק 04/01/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    השמאל מעולם לא פתר בעיות אלא ניהל אותן. כאשר הליכוד מנסה לפתור בעיות אזי הדרך קשה . דרך קשה אינה מתאימה לשמאל היושב בבתי קפה ונהנה ורק אל תפריע לו. אבגי המסכן כיצד אדם כמוך מגיע למצב של תלישות מהמציאות????????רחמי עליך לך ךטיפול
  • 68.
    איבגי- מי כתב עבורך את השורות האלו??? (ל"ת)
    רון 04/01/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
  • את השורות הללו לא "כתבו" לו....אולי "נתנו" לו (ל"ת)
    חיים 04/01/2015 13:10
    הגב לתגובה זו
  • 67.
    שאול 04/01/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    כמה שנאה יש לך כלפי ביבי ככה החיים שלך אין מה ללמוד ממך.
  • 66.
    יורם 04/01/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    בנעשה במזרח התיכון מדבר בעוד שמאלן ערום ללא מושג על מה הוא מקשקש אינו יודע את ההבדל בין החמאס לבין הפתח אבל לבסוף יתחנן לפני השלטונות על אי תמיכה כלכלית בקולנוע הישראלי מה הפלא שביתו לא שירתה בצבא אבל ידעה לקבל פרסים מחבורת השמאל שחתמה על מכתב ועצומה נגד מדינת ישראל
  • 65.
    GAGA 04/01/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    אדם מתוסכל שמלאני מסכן
  • 64.
    דדודי 04/01/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    אותי שכנעתאני נשאר בליכודלמרות שלפני הכתבה הזאת חשבתי אחרת
  • 63.
    אנונימי 04/01/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    לא ברור מה מבין אבגי במדיניות. מה ניהל בחיים וודאי שלא מדינה. מסכן ניצלו אותו אנשי תקשורת והוציאו מפיו הודעה העושה ממנו קלס ולעג. מה הוא מציע??????????????
  • 62.
    לירון 04/01/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    מה שמעניין אותם כסף ועוד כסף ועוד כסף
  • 61.
    מצביע ליכוד 04/01/2015 11:18
    הגב לתגובה זו
    הליכוד
  • לא יצביע ליכוד 04/01/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    למה? מפני שכל פעם ליכוד מביא איתו שמאל לשילטון
  • 60.
    אזרח 04/01/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    רק הליכוד גדול ...
  • 59.
    שבי 04/01/2015 11:17
    הגב לתגובה זו
    אתה יודע מה התערבות 24 שעות בעזה אם יצאת חי או לפחות דביל , אני מצביע למי שאתה רוצה
  • 58.
    איתן 04/01/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    תתבייש לך, עשקת את הציבור
  • 57.
    חיים 04/01/2015 11:16
    הגב לתגובה זו
    זה שאתה איש במה, אינו הופך דעותיך לנכונות יותר ! זו לא עוד דרמה על במה !!! התעורר !!! אתה מנסה לדחוף "הגיון מערבי" למנטליות ערבית שמבינה, מעריכה וסוגדת לכוח !!!!!
  • 56.
    mottyc 04/01/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    זה כבר משפיע חזק...
  • 55.
    בא 04/01/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    ואנחנו לא ,לא נדע מה לעשות , וכשהם ירו עליך טילים גם אתה לא תדע מה לעשות בוגד ,ואז תעבור לגור בארהב עם הכסף שצברת ,ואנשים אחרים ימשיכו לסבול מהטעויות שלך ושל בוגדים כמוך .
  • 54.
    א.מ 04/01/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    ש"שוכח" מהר ומשכתב הכל לטובתו.
  • 53.
    בא 04/01/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    ביבי ראשממשלה יחידי חוץ משרון שלא שפוט של אמריקאים דמוקרטים , ואתה שמאלן בוגד ,שוחה בתוך הקצפת של מהחיים ,ואיבדת קשר למציאות . הבעיות של ביבי בתחום הכלכלי שם הוא חסר אחריות .
  • אליעזר והגזר 04/01/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    אתה חי בסרט לא מציאותי? ומה נראה לך אפשר לא לעשות חשבון לאמריקאים? בלעדיהם אין לך זכות קיום. אגב אנחנו כאן כי האום החליט, אז כנראה שהאום צריך לתת פתרון גם לאותם אנשים שקוראים להם פלשטניאים.
  • בא 04/01/2015 17:08
    יקבלו מדינה לעולם ,תזכור את המילים שלי שים לב לעולם לא תקום מדינת פלסטין ,,אם תקום לא תהיה ישראל . אתה וביבי יש לכם משותף ששניכם ליצנים ,הוא מתמכר למיסים במצב כזה רציני ואתה לוקח כינוי מגוחך וחולם שיהיה ראשממשלה שפוט של דמוקרטים אמריקאים שייצג את האינטרסים שלהם .
  • 52.
    איבגי צודק ב100% והוא אזרח ומותר לו לבטא את דעותיו (ל"ת)
    ביבי מביא לחורבן 04/01/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
  • אפי 04/01/2015 11:51
    הגב לתגובה זו
    ועוד את כל השטויות שהוא אומר??????????
  • 51.
    אני 04/01/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    חי בסרט אם הוא לא מבין שההתבטאויות שלו משיגות את ההיפך..
  • 50.
    yud 04/01/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    בהובלתם של לבני לפיד והרצוג יעשו כל מה שאפשר להניע את הססמא "רק לא ביבי".לעניין הזה התגייסו - ידיעות אחרונות,הארץ ובעצם כל התקשורת.לכן ינצלו כל במה גדולה כקטנה כדי לקדם את האג'נדה.האמנים כל אחד בתורו יפיץ איזה שטות שהתקשורת תחגוג עליה כדי להעצים אותה.יש לעניין הזה משנה סדורה.האנשים האלה שרוממות הדמוקרטיה בגרונם יעשו כל מה שאפשר כדי להחזיר לעצמם את המדינה שגזלו מהם.את המדינה אותה עשקו לאורך שנים.חבל שהמדינה לא באמת מעניינת אותם.אלא יהנרסו הכל העיקר לא ביבי.מה כן הם אף פעם לא ידעו להגיד
  • 49.
    אזרח שפוי 04/01/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    עוד ליצן שהצליח לגבות מאות אלפי שקלים מאזרחי ישראל לטובת קמפיין השקיות - מושחת !
  • ביבי הוא זה שביטל את עניין השקיות כי פרץ ברח לו (ל"ת)
    אתה שפוי? 04/01/2015 12:18
    הגב לתגובה זו
  • 48.
    YL 04/01/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
    אם תחשבו ביושר האם אתם היתם נותנים אמון באיש מפתח שהיה מנהל בכיר ב מפעל ש פשט רגל??? בטוח שלא אז לידיעת כולכם זה ראש הממשלה שלכם ש היה אדריכל ראשי במפעל רהיטי רים בגבעת שאול ירושלים רהיט יפה מבחוץ רקוב מבפנים ***הכל היה סיבית****
  • דוד 04/01/2015 15:29
    הגב לתגובה זו
    ונבון בסגנון רבין/פרס שהביאו לכאן את זוכה פרס נובל לשלום יאסר ערפאת (להצעיד מליוני שהידים לירושלים) ,אני מבין שאתה מתגעגע לפיגועים שהביא לנו אוסלו (פיגועי התאבדות עם יותר מ 1000 נרצחים שכמותם לא היכרנו לפני אוסלו) .אתה יודע מה, לך קח כדור ווליום/פרודאקס/ריטלין או אפילו ויאגרה ותרגע ,ותן לימין לנסותלתקן את נזקי ההתנתקויות/פעימות /נסיגות שגאוני השמאל הביאו עלינו החל מימי אוסלו ועד המתנתק המאותרג מעזה
  • מטומטם אפילו ברפואה עושים סטאג'...... (ל"ת)
    אפי 04/01/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
  • אכן אדם מוסרי ביותר!לראיה:תפקידו ב"הבורר" ... (ל"ת)
    איציק 04/01/2015 11:09
    הגב לתגובה זו
  • 47.
    יאיר לפיד אמיתי וישר תנו לו כח (ל"ת)
    בגין הבן 04/01/2015 10:57
    הגב לתגובה זו
  • 46.
    בגין 04/01/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    מי שרוצה להיות עבד שיצביע ביבי
  • 45.
    בעל תפילה 04/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
    ולא ישמעו . אך בניגוד לאמור בתפילה -פה גדול להם וידברו
  • 44.
    אני מציע לכל מי שלא עשיר -לא להצביע לביבי (ל"ת)
    2595 04/01/2015 10:55
    הגב לתגובה זו
  • 43.
    למה דעתו צריכה לעניין אותי? (ל"ת)
    מי זה איבגי? 04/01/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
  • 42.
    דוד 04/01/2015 10:54
    הגב לתגובה זו
    איבגי חוזר כאן בדיוק רב על כל אותם סיסמאות הזויות וריקות מתוכן ששמענו מאז אוסלו והלאה, אבל כחמור מדופלם ,כל נרצחי הסכם אוסלו וכל הטילים שנחתו כאן ושלושת מלחמות ההתנתקות מעזה וסרבנותו של אבו מאזן/ערפאת להצעות ברק/אולמרט/ליבני ועוד הרבה נזקים שהשמאל גרם אך היריעה תקצר מלפרט כאן לא יעזרו לחמור לשנות את דעתו, ואם החמור היה כמוני צופה בתחנות ערבית כולל פלסטיניות בלווין והיה שומע את מה שאני שומע אז אולי החמור היה מבין שחוץ מלמחוק את ישראל שום פתרון לא יספק את השכנים (גם אם נסכים לסגת ולהקים מדינה יהודית הגבולות גוש דן בלבד), תנו לי אותו במפגש אחד על אחד ואני אוציא את החמור הגאון כזה קטן ועלוב
  • 41.
    לא אוהב את דעותיך אבל כאן אני מסכים איתך ב-100 אחוז (ל"ת)
    אבי 04/01/2015 10:53
    הגב לתגובה זו
  • 40.
    אבנר 04/01/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    .
  • 39.
    חב 04/01/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    איך אתה יכול להגיד דברים כאלה, רק לפני יומיים אמרה ליבני ברדיו שנתניהו ניהל משא ומתן על גבולות 67, גם העבודה לא היצליחה להגיע להסכם!
  • 38.
    אבי הטחול 04/01/2015 10:48
    הגב לתגובה זו
    בזה הוא לפחות מבין. החכם הזה מצדיק טרור כנגדינו. מגעיל.
  • 37.
    איבגי וחבריו - מתי תבינו שאתם רק מחזקים את ביביjQuery203003436031471937895_1420361023178 (ל"ת)
    בשנאה הזאת 04/01/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
  • 36.
    אוקס רמה"ש 04/01/2015 10:46
    הגב לתגובה זו
    הגיע הזמן שהעם יבין ששלום טוב פי כמה וכמה משטחי יהודה ושומרון הגדה המערבית,וכספי המיסים יוכלו להיות מופנים לפיתוח עיירות הקיפוח ולא רק לעשירי המתנחלים......
  • 35.
    דלי גופמן 04/01/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    בושה ליהדות ולעם ישראל שאנשים מפורסמים כמו משה איבגי, גילה אלמגור ועוד יוצאים נגד העם שלהם ותומכים במרצחים וטרוריסטים. הם שכחו מה קרה ליהודים משחר ההיסטוריה שהשיא שלה הייתה במלחמת עולם 2 - השמדת העם היהודי. הערבים של היום אינם שונים מהמופתי הירושלמי שתמך בהיטלר ובהשמדת העם היהודי. כמה מזוכיסטי אנשים אלה יכולים להיות. שלא יספרו שהעולם נגדנו. בוודאי העולם יהיה נגדנו אם אנחנו לא מאוחדים ביננו. בעבר, מדינת היהודים מדינת ישראל נחרבה פעמים בגלל אותם יהודים יפה נפש שעשו יד אחד עם אוייבי ישראל. לצערי אנשים המפורסמים של העם היהודי לא למדו ולא יפנימו את ההיסטוריה היהודית העקובה מדם יהודי, רק בגלל היותם יהודי. גם היום אנשים הללו עושים יד אחד עם שונאנו. הם לא חושבים שמעשיהם מחלישה את מדינת ישראל. הרי ברק, ואהוד אולמרט ניסו למכור את מדינת ישראל. הערבים לא הסכימו. גם היום מטרתם הינו השמדת מדינה ישראל כמדינה יהודית. אוי לאותם אנשים מפורסמים שטחו עיניהם מלראות זאת. אנשים אלה הינם בושה וחרפה לעם היהודי ולמדינת ישראל.בושה בושה בושה.. המיעוט הזה מזיק לישראל ולכן צריך להחרים אותם ולהוקעם מקרב ישראל.
  • 34.
    לך בכיין תגור איתם בשטחים ותבין רק כיעשו אותך בערב על האש (ל"ת)
    תעבור לכפר ערבי 04/01/2015 10:44
    הגב לתגובה זו
  • 33.
    משה החדרתי 04/01/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    לא ברור לי למה עיתון כלכלי נותן במה לשחקן בעניין פוליטי? גמרתם לדוש בכל הדברים המעניינים את הקוראים כאן ? דעתי על איבגי כשחקן אינה חשובה אבל הכתבה מיותרת לחלוטין, מקומה לא יכיר כאן.
  • צודק ב- 100% (ל"ת)
    משה 04/01/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
  • 32.
    גיורא 04/01/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    אתה איש קטן וחסר יכולת לשפוט.עדיף תשתוק
  • 31.
    גיורא 04/01/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    אתה איש קטן וחסר יכולת לשפוט.עדיף תשתוק
  • 30.
    גיורא 04/01/2015 10:38
    הגב לתגובה זו
    אתה איש קטן וחסר יכולת לשפוט.עדיף תשתוק
  • 29.
    כל פלצן - משחק אותה "מבין גדול" בפוליטיקה... (ל"ת)
    הוא בקושי מבין במשחק 04/01/2015 10:37
    הגב לתגובה זו
  • 28.
    המבין דבר 04/01/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    הכלכלי של ביזפורטל להשמיע - דוקא אותו?
  • 27.
    כלכלן 04/01/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    לנתניהו יש תעודות על עיסוקו כראש ממשלה, ולכן יש לו יתרון יחסי שגובר על הצמד החיוור הרצוג וליבני.
  • 26.
    אורי משה 04/01/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    קיבל את ברכתו של הרב עובדיה יוסף זצ"ל.וכמוכן אנו זקוקים למנהיג שיודע ללכד את העם.וזהו סוד ההצלחה ליכוד
  • 25.
    עידו 04/01/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    שיצא מהחור של התחת ויזמר את השטויות שלו ויחיה בסרט שניתן לעשות שלום עם ערבים שהם אוהבי טרור, אוהבי פיגועים ורוצים להשמיד את העם היהודי ומדינת ישראל... לכן לא נקשיב ולא ניתן לאידיוט הזה ולשמאל העיוור להשמיע את דעתם הלא רלוונטית. עם ישראל חי, הערבים מבינים רק כח!!!!! צריך להעיף אותם מפה!!! זה הפיתרון!
  • 24.
    יעקב 04/01/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    מי אתה בכלל איבגי שב בשקט ועל תזיין תשכל..אפס אחד
  • 23.
    שי 04/01/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    אנשים עוצמים עיניים ומתכחשים לעובדה שמעבר לגדר לא חיים דובוני איכפת לי אלא קנאים דתיים שכל מטרתם בעולם היא להרוג "כופרים" כמונו.הדרך היחידה בה יהיה שלום היא או שנתפנה מכאן או שנתפלל למוחמד.חמאס זה דאעש רק במסווה של שאיפות לאומיות.
  • 22.
    כלכלן 04/01/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    לנתניהו יש תעודות על עיסוקו כראש ממשלה, ולכן יש לו יתרון יחסי שגובר על הצמד החיוור הרצוג וליבני.
  • 21.
    יעקב 04/01/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    סליחה. לא הבנתי מי אתה בכללשחקן. השחקן לא רע. ממתי אתה מומחה גדול בפוליטיקה. תתרכז במשחק
  • 20.
    אזרח 04/01/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    משה איבגי שמאלן מנובל חולה כסף
  • 19.
    דן 04/01/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    לא יתכן שכל שחקו חושב שהמציאות היא במה.הוא חושב שהמציאות זה סרט.אני פונה לכל היהודים שהמדינה חשובה להם להחרים את כל הופעה שאיבגי משתתף בה כמו שנעשה לגשש בזמנו
  • 18.
    ישראלי 04/01/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    גם ממשלות שמאל לא הצליחו לעשות שלום עם הפלסטינים. איבגי לא הבין ועדיין לא מבין שאי אפשר לעשות שלום עם אלו הרוצים להרוג אותך בדם קר ולחסל את מדינת ישראל כולל איבגי. ממליץ לו להתעורר...
  • 17.
    ירון 04/01/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
    מי אתה בכלל גזען ואנטישמי ומסכן..
  • 16.
    לא ראוי ששקן יחווה דעתו בצורה כזו על ראש ממשלה (ל"ת)
    שמוליק 04/01/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 15.
    תת רמה , טיפש גמור !וואלה התדרדרתם (ל"ת)
    רן 04/01/2015 10:27
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    yud 04/01/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
    השנאה העצמית מעבירה אותו על דעתו.וזה לא מהיום לו לפחות הוא וחבריו היו מציעים דרך חוץ מססמאות ניתן היה להבין אבל המציאות של חוסר רצון מוחלט בצד השני לא מבלבלת אותם. תציעו דרך.תאמרו איך ועם מי משהו הגיוני כולנו אתכם.אבל לפזר ססמאות .ולנצל את העובדה שאתה עומד על במה כל ערב ומסית בתחום שאינך מבין בו מאומה .בכך אתה וחבריך לא שונים מהגדולים בשונאי ישראל.אבל היות ואתה -"אומן" אתה מתוכנת לחשוב רק בכוון אחד-שמאלה.למען ההגינות תתעסק במה שאתה מבין ותפסיק להסית
  • 13.
    שחקן דרג ג׳ פמפמו אותו לדעת ! שתוק וזהו (ל"ת)
    סמי וסוסו 04/01/2015 10:26
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    שמואל 04/01/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    תמשיך כך ישר כח לכל אכולי השנאה העצמית !
  • 11.
    שפל כלכלי 04/01/2015 10:21
    הגב לתגובה זו
    בלילות . כולל לפיד אביר מעמד הביניים כולם פגעו בציבור ללא יוצא מהכלל. מה ההבדל בין הליכוד לעבודה בכלכלה? הרי העבודה לקחה את טרכטנברג שדפק את כולנו בבורסה. אז איך יהיה יותר טוב? לקחת ממני ולתת לילד בן 3 היטיב עם מצבי? להטיל מיסים על משקיעי דירות היטיב עם מצבם והגדיל את הדירות? להפך עכשיו אף אחד לא ירצה למכור. ולמה לדאוג רק לצעירים מה עם המבוגרים? רק בישראל יש אוסף של דבילים בכל מפלגה. רק חד"ש
  • 10.
    רון 04/01/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    מה אתה חושב שזה לא סיכסוך דתי ?? איפה אתה גר ? בשוויץ ??
  • 9.
    רן 04/01/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
    כמה שטויות.... הם משתגעים כי אנחנו לא עושים שלום??? הם משתגעים כי הם דעאש.....כי להיכנס לבית של משפחה ולרצוח תינוקות בשנתם זה עניין של מה בכך.... תתחילו לראות את המציאות כמו שהיא, הם, בניגוד לשמאל העיוור שלנו, לא עושים לנו הנחות...תתחילו להתעורר
  • 8.
    זה אתר פוליטי? למה נותנים במה לכל שמאלן? (ל"ת)
    לביזפורטל 04/01/2015 10:20
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    מה הבכיין הזה נתקע כאן?? (ל"ת)
    ביזפורטל צ״ל כלכלי 04/01/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    חיים 04/01/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    אם נכניס השכל שלו לראש יתוש... הוא ימות מרוב הרווח.
  • הוא "שחקן לא רע"... (ל"ת)
    הוא רק גרוע ! 04/01/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
  • מסכים איתך (ל"ת)
    משה 04/01/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    תביאו גם את מה שהוא אומר . איבגי שמיבגי. (ל"ת)
    משה בן עזרא 04/01/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
  • אורי 04/01/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    שוב פעם לא לקח את הכדורים ראבק מה עברנו בקיץ מה ואתה עוד מדבר כולכם חולום זה במקום שתבקש סליחה תגיד טעינו הימין צודק
  • 4.
    לא ברור 04/01/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    הוא יודע יותר מאחרים שהוא צריך לקבל כותרת ראשית כאן? מכם ציפיתי ליותר ואני ממש לא ממעריצי ביבי
  • 3.
    עמי 04/01/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    כל מילה בסלע, אפשר גם אחרת
  • 2.
    מהורהר 04/01/2015 10:10
    הגב לתגובה זו
    ברור שישראל אשמה, תמיד, בכל מצב הפלסטינים תמיד מסכנים, לא אשמים, רודפי שלום. אם כל כך רע למר איבגי - הוא מוזמן לקחת את הדברים שלו ולעוף מפה לכל אחת ממדינות ערב הנאורות ושחורות השלום. סתם התייפיפות ושנאה עצמית. בהצלחה לו, אנחנו נשארים בארץ שלנו.
  • חלומות 04/01/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    וזכותך לחלום שאתה בגן עדן ולהשאר בו כשאתה בעצם בגיהנום
  • מהורהר 04/01/2015 10:52
    בסופו של יום - החיים פה לא רעים, יש קשיים כמו בכל מקום, אבל זה הבית שלנו ולא של אף אחד אחר, ומי שזה לא מוצא חן בעיניו יכול ללכת לכל "גן עדן" אחר שהוא רוצה. הדשא של השכן תמיד ירוק יותר - באותו מקום שאתה מסתכל, ומשום מה לא רואים את העשבים והקוצים שנמצאים אצלו...
  • צודק 2000% (ל"ת)
    לירון 04/01/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
  • אסף קורמן 14/07/2015 19:56
    אסף קורמן
  • 1.
    ביבי בובה של הימין הקיצוני ושל אשתו הפסיכולוגית (ל"ת)
    איבגי צודק 04/01/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
  • יצחק מגל 04/01/2015 12:53
    הגב לתגובה זו
    מר איבגי היקר. כנראה ששכחת מהיכן באת? שיחק לך המזל ויצאת לעולם הגדול ונהיית ידוען . נראה לי שהשתן עליך לך לראש.מוטב ורצוי מאד שתעסוק בתחומים שאתה טוב בהם.
  • דניאל 04/01/2015 10:36
    הגב לתגובה זו
    מספיק עם המנטרה המטופשת הזו!!!!):-