איציק שמולי: "להילחם באלו שרכשו 6 דירות והרסו לצעירים את חלום הדירה"

ח"כ מהעבודה ל-BizTV: "לפיד היה קבלן הביצוע של נתניהו ופנה ימינה. כחלון חברתי? משרד הרווחה היה בתקופת חושך תחת כהונתו"
 | 


לקראת הבחירות ההולכות ומתקרבות, Bizportal ממשיך לראיין חברי כנסת ושרים. הפעם נפגשנו עם חבר הכנסת איציק שמולי ממפלגת העבודה, אחד ממובילי המחאה החברתית שנבחר בכנסת הקודמת לכנסת. שמולי התייחס לאכזבת הציבור מהמחאה החברתית, לסיכוי שהעבודה תרכיב את הממשלה הבאה, ומציג דרכים לטיפול במחירי הדירות. צפו בראיון:


תגובות לכתבה(105):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 77.
    לנשיא בית המשפט בדימוס אהרן ברק יש לו ולמשפחתו 18 דירות (ל"ת)
    משה 11/01/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 76.
    כי חברי הכנסת משכירים דירות וזה פטור ממס הכנסה...
    מרוויח 5300 ומשלם מס 07/01/2015 19:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי חברי הכנסת משכירים דירות וזה פטור ממס הכנסה...
    סגור
  • 75.
    בשוק חופשי מותר למדינה להטיל מסים. על הבורסה עשו זאת. (ל"ת)
    מומחה השקעות 07/01/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 74.
    הוא נחש
    ירון 07/01/2015 04:08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אז שנבחר לא עשה כלום ועכשיו יורד על כחלוןjQuery2030621738777961582_1420594872282 עבורו להצביע?? שיעיפו אותו מהפוליטיקה. חתיכת נחש שם רגל לדפני ליף וניצל את הבמה איתה בשביל להכניס רגל לפוליטיקה. אל תחשוב שהציבור מטומטם... קלטנו אותך נחש!
    סגור
  • 73.
    הוא נחש
    ירון 07/01/2015 04:07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אז שנבחר לא עשה כלום ועכשיו יורד על כחלוןjQuery2030621738777961582_1420594872282 עבורו להצביע?? שיעיפו אותו מהפוליטיקה. חתיכת נחש שם רגל לדפני ליף וניצל את הבמה איתה בשביל להכניס רגל לפוליטיקה. אל תחשוב שהציבור מטומטם... קלטנו אותך נחש!
    סגור
  • טען עוד
  • 72.
    שמולי שכנעת אותי לא להצביע עבודה
    בעל 3 דירות 06/01/2015 07:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אחזור להצביע לביבי ולליכוד לאחר 10 שנים
    סגור
  • מפרגן, אבל למה אני צריך לשלם מס על משכורת 5300 ש"ח ואתה
    א 07/01/2015 19:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מפרגן, אבל למה אני צריך לשלם מס על משכורת 5300 ש"ח ואתה תקבל רווח נקי לכיס? למה אני ישים בבורסה 20 אלף וישלם 25% מס (בהנחה שרוויח ולא אפסיד - שם איש לא ישלם לי... מס)
    סגור
  • מס 5300
    שמואל 08/01/2015 16:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שטויות במיץ!! בשכר כזה לא מגיעים לסף המס.
    סגור
  • החלטה נבונה - אבל שאלה : איך בעל 3 דירות
    משה ראשל"צ 07/01/2015 06:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצביע בעבר למפלגה אנטי קפיטליסטית חזירית ?
    סגור
  • 71.
    סייג לחוכמה שתיקה
    קובי 05/01/2015 17:14
    הגב לתגובה זו
    3 1
    שמולי גילה מטרה חדשה!, במקום להאשים את מדיניות הממשלה החוכמולוג החליט להגביל ואת חופש המסחר חופש ההשקעות. חזור ללימודים והשלם את השכלתך טיפש קטן.
    סגור
  • 70.
    קומוניסט?
    דני 05/01/2015 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה זה "להילחם במי שרכש 6 דירות?" אולי פשוט נשים את בעלי הדירות בגולאג בסיביר וכך יתפנו הרבה דירות?
    סגור
  • 69.
    שמולי לא יודע שהחרדים אלופים בקניית דירות להכרה במאות (ל"ת)
    שומרי המסורת בישראל 05/01/2015 13:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 68.
    יש בלי סוף דירות יד שנייה בחיפה ברבע מחיר מתל אביב
    בן אהרון 05/01/2015 11:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי קבע שהמדינה צריכה לספק דירות בתל אביב??? למה צריך לגור רק בדירות חדשות מינימום 4 חדרים חניה ומעלית??? יש בלי סוף דירות יד שנייה בלי חנייה ומעלית. בתל אביב הן נחטפות אבל בכל הארץ אף אחד לא רוצה אותן!!! אז בכל הכבוד, עדיין יש הצע גדול של דירות והמשקיעים לא לקחו את כל הדירות ואם הם לקחו, הרי הם לא אוכלים את הדירות, הדירות האלה מושכרות למי שאינו יכול ואינו רוצה לרכוש דירה. כן, יש גם מי שאינו רוצה לרכוש דירה!!! דירה זה לא בדיוק ההשקעה הכי טובה שיש למי שאין כסף, את זה עדיין לא גילו!!!
    סגור
  • המחירים בחיפה עלו
    בגלל אנשים כמוך 06/01/2015 11:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל התלאביבים כבר קנו את כל הדירות .הם שילמו הרבה כסף ולכן יצרו ביקוש שהעלה את מחירי הדירות בחיפה. סתום את הפה יש מספיק ערבים שקונים דירות בחיפה .
    סגור
  • 67.
    6 דירות
    חיה 05/01/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איציק שמולי אתה נטל לציבור שבחר בך.תפנה את מקומך .ודחוף.לך הבייתה.ואל תגיד לנו המשקיעים מה לעשות.עם כספנו.אחרי ששילמנו את כל המיסים.פשוט לך כמוגדול הבייתה.תודה שניכשלת!!!
    סגור
  • 66.
    עוד מטומטם במפלגה האבודה - מה הם גנבים
    משה ראשל"צ 05/01/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הם פשוט יותר חכמים ונבונים ממך
    סגור
  • 65.
    שימלי להילחם במשקיעים ?
    דוד 04/01/2015 21:30
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מה יש להילחם במשקיעים , אנשים שקנו בתים במיטב כספם ומשקיעים בנד"לן היה מוטב שביו משקיעים באירופה או הארה"ב בכל מדינה מתוקנת מעודדים משקיעים ואתה מציע להילחם במשקיעים תילחם בעצמך לא להיות פופוליסט חסר עמוד שידרה
    סגור
  • 64.
    סטאלין לשלטון, ביזפורטל הפך לאתר פופוליסטי כמו זבלבליסט (ל"ת)
    דרקס 04/01/2015 19:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 63.
    הקנאה הרגה תאנשים
    שיר 04/01/2015 19:47
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מי שיש לו שש דירות כנראה שמגיע לו והוא עבד בשביל זה. חתיכת קנאי מה זה להלחם בהם?? הם לא שילמו מס רכישה? אנשים פה התבלבלו. הבעיה במדינה הזאת שאנשים פה חושבים שמגיע להם הכל... כל אחד חייב להסתובב עם הסמארטפון הכי חדיש לצאת לחופשות בחו"ל לקנות רכב רק ממודל 2005 ומעלה ולשבת בבתי הקפה שמתפוצצים- אח"כ הם בוכים שאין להם דירה!! התנהלות כלכלית גרועה ותרבות של שופוני. מה קרה? אי אפשר להסתדר עם גלקסי 2 ולנהוג ברכב משנת 2000? מה הוא לא נוסע?!?!? לחסוך כסף במקום כל חמישי ושישי לצאת לבלות לשבת בבתי קפה ולצאת לחופשות? זאת הבעיה העיקרית. אח"כ בוכים שאין כסף לדירה ולא, אין לי שש דירות יש לי אחת שעבדתי עליה קשה ואני בת 25 אז זה אפשרי. ותפסיקו לבלבל תשכל, המדינה לא צריכה לממן לכם דירות זה מוגזם. יש דירות באשקלון במחירים סבירים ויש משם רכבת לת"א חצי שעה. גם בת"א יש דירות במחירים סבירים- ביד אליהו ובתקווה, לא חייבים לגור בשד' רוטשילד. בקיצור תנוחו נמאס מהבכיות
    סגור
  • בשדרות דירות כמעט חינם!!
    59 דקות מת"א! 06/01/2015 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 2
    10 דק' מאשקלון (ברכבת משעה 05 עד 2300!) מוזמנים לבוא לביקור ברכבת מסובסדת לראות דירות שהמחיר עולה. עוד שנתיים גם שדרות תהייה יקרה לבכיינים
    סגור
  • צודקת מאד
    חושב כמוה 05/01/2015 10:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל מילה בסלע!
    סגור
  • 62.
    ביזפורטל ירד מהפסים, בטלתי את ההתחברות שלי, הפך לשופר ש
    דוד איש 04/01/2015 19:29
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ביזפורטל הפך לשופר של הגיהאד התיקשורתי, מביא כל מיני תומכי ג'יהאד כמו משה איבאגי שרוצה שלום עם דאעש, אמש את אברהם בורג שהפך לאבו בורג' ומצביע עם הערבים ועזב את המרחב היהודי כלשונו והיום את האידיוט השימושי איציק שמולי. אתם יורקים לקוראים שלכם בפנים, ראו את התגובות ותבינו, העם בניגוד לתיקשורת הקנויה והבוגדנית, איננו מוכן לשואה נוספת בדמות מדינה פלשתינאצית. ירדתם מהפסים, איכס.
    סגור
  • 61.
    דירה מספר שש. אז מה אתם אומרים לא לקנות
    איזה מזל כמעט קניתי 04/01/2015 18:49
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אס עכשיו אני לא אשלם מיסים. מה אתה מפגר מר שמולי. החזקתי ממך .עכשיי אני מבין שגם אננ לא הולך להצביע לעבודה לבני. מפגרים כמו כולם. מה אתם מקשקשים תשסתמו את הפה ותקרעו לכולם את הצורה אחרי הבחירות למה לשקר לאנשים אתם הרי לא מסוגלים לפתוח חנות שאורמה .אף אחד לא יקנה ממכם חצי מנה.פוליטיקאים מנוולים
    סגור
  • 60.
    איציק המתוסכל והמסכן
    צפוני 04/01/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הסאונד לא עובד אצלי באייפד אך קראתי את התגובות ואני מבין דבר אחדיש אנשים שלא מסוגלים לעשות כלום חוץ מלתקוף את אלה שמצליחים זה הכי קל למכור למסכנים שגם ככה לא מבינים מה ששמול לא מבין שכלכלה טובה מעודדת יזמות יזמים לוקחים סיכונים ומנצלים הזדמנויות כלכליות בתקופה של רבית נמוכה הם מעיזים ממנפים ורוכשים דירות הם גם יכולים להפסיד זו דרכה של תחרות חופשית איציק שמולה גדל בשכונת מסכנים ונשאר מסכן אין לו כוונה לקדם את עצמו אם ישאר חבר כנסת לכל החיים עשה את שלואיציק שמולה תשאיר את המסכנות שלך למסכנים ותן לנועזים ליזמים להניע את גלגלי הכלכלה את ה יכול רק להחזיר את הכלכה אחורהמסכן
    סגור
  • 59.
    מצעד האיוולת! את מי הוא מייצג?? בגללו השכירות תעלה!!!
    בן אהרון 04/01/2015 15:08
    הגב לתגובה זו
    5 3
    ככל שיהיו יותר משקיעים יהיה יותר דירות להשכרה והשכירות תרד!!!! מה שהמדינה לא עושה והוא לא עשה בכנסת המשקיעים עושים!!! במקום שיעודד את המשקיעים הוא רוצה להלחם בהם? ומי יספק דירות להשכרה??? הממשלה? משרד האוצר? אולי הוא ??? מה הוא חושב? שצריך לספק דירות מוזלות לצעירים אחרי צבא שעוד לא הרוויחו שקל בחיים? הם ירכשו את הדירות ??? אדון שמולי!!! תתעורר!!! עד היום המשקיעים מלאו את חובת הממשלה וגם שלך בכנסת וסיפקו דירות להשכרה לכל מי שלא יכול או לא רוצה לרכוש דירה!!! קודם תמצא פתרון לספק דירות להשכרה ל- 2000,000 שוכרים ואחר כך תצא בצהרות מתלהמות נגד המשקיעים!!!!
    סגור
  • 58.
    שמול? חיפש עבודה ועלינו עבד בעיניים!
    אזרח הגון 04/01/2015 14:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חפש עבודה.....נגמר הפיס!!
    סגור
  • "של נעליך מעל רגליך" לפני שאתה מזכיר את כחלון.
    שמעון 04/01/2015 20:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מי שלא עושה לא טועה, ומי שעושה ומצליח בגדול יש לכבד. שמול אתה טירון פוליטי במפלגת "רק לא ביבי" פעם הייתם מפלגת העבודה והיום אתם מפלגת האבודה ויתכן מאוד ובגלל החבירה לציפציפ יהיו בנכם רבים שיחזרו לעבוד בשכר מינימום. ואנשי ציפציפ יכנסו במקומכם בקול מצחקק ומתגלגל.
    סגור
  • 57.
    הבולשביקים יכניסו את בעלי הדירות לגולאג (ל"ת)
    הפנקס האדום חוזר 04/01/2015 14:24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 56.
    עוד כלכלן בא עלינו לטובה (ל"ת)
    גמל! 04/01/2015 12:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • צריך למסות מי שברשותו יותר מדירה אחת.
    עירית 04/01/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    דמי שכירות הם הכנסה לכל דבר ויש למסות אותו.כמו כן יש לחוקק חוקים שיגנו על שוכרים כדי שהמס לא יפול על השוכרים
    סגור
  • 55.
    מה הם גנבים אוייבים,מה זה להלחם בהם? (ל"ת)
    חצי דירה פה חצי שם 04/01/2015 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 54.
    נכון. כחלון לא עשה גדולות ונצורות ברווחה
    יצחק 04/01/2015 12:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ךכן יש להצביע לליכוד כדי לחזקו למען שינויים חיוביים בעניין
    סגור
  • 53.
    מקלט מס בחסות רשות המיסים שימיו ספורים.
    שגיא טובי. 04/01/2015 12:23
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הממשלה פשוט יצרה מקלט מס שלא יעזור לאף אחד-בסופו של דבר יהיה מס על הכנסה משכר דירה כמו על כל הכנסה.לא ייתכן שאדם שמכניס 30-40 אלף ש"ח בחודש משלם 10%.....בעלי הדירות תתחילו להתכונן לפירוק הקרטל שלכם.
    סגור
  • 52.
    איציק שמולי מוצא חן בעיני הוא אומר דברים בנושאים
    צלול 04/01/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    4 3
    החברתיים כלכליים כפי שאני חושב כבר זמן רב.
    סגור
  • 51.
    6 דירות
    זאב 04/01/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    4 4
    למה להילחם באלו שקנו 6 דירות ? מה הם גנבו את הכסף,הם לקחו הלואות מהבנקים ,הביאו כסף מהבית קנו בשוק החופשי בלי לרמות או לגנוב כסף מהציבור כמו שכמוך עשו במשך השנתיים האחרונות. אתה שפל שבשפלים הרי צמחת מתוך מחאה חברתית ומה התוצאות שלך ושל אדומת השער ? מענין מה תגובתך למה שכתבתי והאם תהיה ברמה סבירה של ח״כ ממתין לתשובתך המנומקת.
    סגור
  • 50.
    אנשים רעים הסכם הגז אם ירדן בוטל 15 מילארד $ זה מה שקור (ל"ת)
    שי 04/01/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 49.
    נכון אבל גם אתה וחברותיך הייתם שם ולא חוללתם מהפכה כלומ
    GG 04/01/2015 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כלומר שאתם לא מסוגלים ואתם לא הכתובת למהפכה עצות טובות גם אני יכול לתת - מי יבצע - או שאיך נגרום להם לבצע וזה לא בבחירה חוזרת של אותם מועמדים הציפיות מכם היו ממכם והלאה יתכן שהיועצים שלכם הטעו אתכם ואולי בכלל לא היו כאלה כלומר שיעצתם לעצמכם זה תמיד נראה הכי טוב - לדעתי הכשל שלך ושל חברותיך נובע משתי מניעים אחד דל התמקדתם הנושא אחד ובלעדי ולא משנה מה הוא היה ושנית שלא עבדתם יחד כמקשה אחת על אותו נושא - בקיצור זה כישלון ניהולי וזה אומר שלא אתם שתצליחו לנהל את מאבק שכבות הביניים וחבל ovadiask@gmail.com
    סגור
  • 48.
    מס צדק
    גוזי 04/01/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם ישולם מס משכירות מהשקל הראשון אלפי דירות יוצעו למכירה אין שום צדק שעל רווח מפקמ בבנק ישולם מס ורווח משכר דירה יהיה פטור
    סגור
  • 47.
    איציק, תרגיע
    עירד 04/01/2015 10:49
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני הולך להצביע למפלגה שלך, אז אל תגרום לי להתחרט. למה להשתמש במילים כמו "להילחם"? אם כהר, אמור: "להעלות מיסוי על קניית דירה שנייה ומעלה ועל נדל"ן מניב"אם אתה מחפש להילחם במשהו, אז בוא נדבר על ההון השחור. בעלי דירות מרוויחים כסף בצורה חוקית, ועל מנת להפסיק את החגיגה לא דרושה מלחמה, אלא שינוי מדיניות. זה הכל.אל תיגרר לקמפיינים הרדודים שסביבך, זה לא מחמיא לך
    סגור
  • 46.
    שמולי, תעשה במקום להתבכיין.
    שלומי 04/01/2015 10:29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נבחרת על ידי הציבור על מנת לשנות ולא להתבכיין,קיבלת מנדט לשנות את החוק , אתה לא מסוגל לך תפגין ברוטשילד ותן למישהו אחר להילחם בשביל הציבור.
    סגור
  • 45.
    אשר
    אשר ספורטס 04/01/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אם לי היה מספיק כסף לקנות 6 רחובות הייתי קונה .בממשלה שרק חושבת היכן לעשוק את האזרחים ללא מתן אפיק השקעה מניב מנימלי.כולל אותך שמולי שמחפש כותרות.מהיכן הגעת ? אההה הובלת מחאה וואוו.לא מרשים בכלל.
    סגור
  • 44.
    אנשים שגרים בבתים מזכוכית לא צריכים לזרוק אבנים
    ko 04/01/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    (תרגום פתגם מאנגלית) שזה אומר או שתצא מבית הזכוכית שלך, או שתצא מהכנסת ...
    סגור
  • 43.
    שמולי אתה נלחמת בזוגות הציעירים יחד עם החרדים!
    ירון 04/01/2015 10:03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    חיכינו למעמ אפס ודפקת אותנו רק כדי לדפוק את לפיד. אתה אפס. לא מאמין שהצבעתי למפלגה הדפוקה שלך.
    סגור
  • 42.
    6 דירות בגלל ריבית לא אטרקטיבית ושוק ההון?
    א 04/01/2015 09:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בגלל שהמס על רווחי הון בבורסה עלו ל 25 אחוז אז כולם הוציאו את הכסף וקנו דירות!!!!!! כמה שאתם דפוקיםםםםםםםם תורידו את המס ההזוי הזה ומחירי הדירות יירדו
    סגור
  • 41.
    שמולי החכם באדם
    שמואל 04/01/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    9 2
    על זה נאמר "אם הטיפשות הייתה מחלה כואבת, היית הולך כל החיים בגבס". מה אכפת למשהו מה אזרח עושה בכספו לאחר ששילם עליו מסים כחוק. האזרח יכול לרכוש מכונית מזראטי או פורשה, אחת או יותר. האזרח יכול לנסוע סביב העולם בספינת פאר, כל שנה. האזרח יכול לקנות ולעשות טפטים בקירות הבית עם טלוויזיות גדולות. כל קירות הבית. אבל הוא אוהב הרבה טלוויזיות לכן קנה הרבה דירות. אז מה זה עסק שלך, מר שמולי, מה האזרח עושה עם כספו ??? אם יש לך בעיה תפקח על ידי ריבית נכונה, מיסוי נכון ושווה לכל, בקרה נכונה על שחרור קרקעות מדינה, ובעיקר יושר כלפי האזרחים.
    סגור
  • 40.
    כל המיליונרים בעלי שש הדירות שלא עובדים דקה רועדים... (ל"ת)
    האמת 04/01/2015 09:51
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 39.
    מישהו עשה לך משהו רע?
    שי 04/01/2015 09:50
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אדון שמולי המתלהם. מי שקנה 20 דירות, השקיע את כספו. הוא לא עשה עבירה ולא עשה משהו רע. הוא גם לא הרס לזוגות צעירים את החיים. למה אתה רוצה להילחם בו? איזו מן התבטאות זו? נלחמים באויבים! אולי אתה מגדיר את האנשים שדאגו לכספם כאוייבים? לך תלחם בפשע המאורגן.. לך תילחם בשחיתות, לך תילחם בקומבינות המכוערות של הפוליטיקה. אל תילחם באף אזרח. כי הוא פשוט יזרוק אותך מאיפה שבאת.
    סגור
  • 38.
    רדופי עגל הזהב רכשו דירות כדי לחיות על גב הצעירים
    אנונימי 04/01/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    5 7
    וכך פגעו בעתיד המדינה שזה הדור הצעיר
    סגור
  • 37.
    מה יש לך להציע לפנסיונרים אתה תגדיל להם בטוח לאומי?
    פנסיונרים ומפוטרים 04/01/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לא לכולם יש פנסיה. תשלם להם משכורת מינימום.? כל הפנסיונרים יפלו לנטל על המדינה ואז תקח מהצעירים ותתן להם? לך הביתה כבר נמאסת עם הפופוליזים הנחות הזה. מדינה של מנהיגות קיקיונית. אני אצביע חד"ש ולא לכם
    סגור
  • 6 דירות לפנסיונר??? שיסתפק בשתיים ומי שרוצה יותר שיקרעו
    עלק פנסיונר, חזירון 04/01/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אותו במס!!!
    סגור
  • 36.
    מה הממשלה עושה למען המבוגרים?
    לשמולי תקרא תגובה 22 04/01/2015 09:40
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מי ידאג לפנסיונרים ולאלמנות וליתומים ולעובדים שפוטרו בגיל 50 ממקום עבודתם ואין להם עבודה נורמלית או שעובדים בשכר מינימום בתור שומרים בסופר? לא לכולם יש פנסיה של חברי כנסת או עובדי ממשלה או בנקים. מי ידאג להם? אותם מסכנים שחסכו בבנק את כספי הפיצויים משלמים כעת 25% מס על החסכונות וזה הודות לטכרטנברג שהרס את הבורסה. תתבייש לך צר אופקים פופוליסט עלוב
    סגור
  • 35.
    הפיתרון מחיר מטרה ובנוסף בניית דירות להשכרה של המדינה
    ציון 04/01/2015 09:33
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולא של יזמים רק מהלך כזה ימתן את השוק ויחזיר אותו לשפיות
    סגור
  • 34.
    אתה פשוט ליצן-סע מכאן תנקה את החלב מהשפתיים
    מבין עניין 04/01/2015 09:27
    הגב לתגובה זו
    6 7
    ותסלח לי מאוד אתה לא מבין כלום בשום תחום, צא לרחוב קח מיקרופון ותצעק ותעשה רוח וצלצולים ואוליי מישהו יחשוב שאתה אומר משהו רציני
    סגור
  • 33.
    תתבייש, ניצלת את ההפגנות למען אינטרסים אישיים
    רחובותי מתבייש בך 04/01/2015 09:26
    הגב לתגובה זו
    8 6
    לא עשית דבר מלבד לנצל את המאבק שאני עם משפחתי הייתי בהפגנת המליון, לא עשית דבר לעומת אחרים שאתה משמיץ אתה האכזבה הגדולה שלנו. שימוש לרעה באחרים לאינטרסים אישיים. חבל.
    סגור
  • 32.
    הלאה הקפיטליזים יחי הקומוניזים והבולשביזים
    אנונימי 04/01/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    עוד שמאלן עם תפיסת עולם סוציאלקומניסטית, זכור לנו קריסת הקיבוצים ועושק הציבור "הקפיטליסטי" כדאי לכסות את חובותיהם של מעריצי שמש העמים -סטאלין. תפיסת העולם הקומניסטית נכשלה בכל מקום בו נוסתה, שמיל יחימוביץ ואחרים יכנסו לנו לכיס לחסכנות כי הכסף והיוזמה הפרטית היא האויב שלהם.
    סגור
  • 31.
    מה הממשלה עושה למען המבוגרים?
    לשמולי תקרא תגובה 22 04/01/2015 09:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מי ידאג לפנסיונרים ולאלמנות וליתומים ולעובדים שפוטרו בגיל 50 ממקום עבודתם ואין להם עבודה נורמלית או שעובדים בשכר מינימום בתור שומרים בסופר? לא לכולם יש פנסיה של חברי כנסת או עובדי ממשלה או בנקים. מי ידאג להם? אותם מסכנים שחסכו בבנק את כספי הפיצויים משלמים כעת 25% מס על החסכונות וזה הודות לטכרטנברג שהרס את הבורסה. תתבייש לך צר אופקים פופוליסט עלוב
    סגור
  • חחח, הנה העבודה מאבדת גם את הפנסיונרים וגם את המועמדים
    מירב 04/01/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לצאת לפנסיה ולהשאר בחסרון עול. עוד יציאה עלובה של אדיוט שלא מבין מי מצביע למפלגת האבודה.
    סגור
  • 30.
    מה איכפת למישהו איפוא אדם משקיע את כספו כול עוד הוא לא (ל"ת)
    גמלאי 04/01/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 29.
    רק הריבית אשמה
    סטנלי וקרנית 04/01/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    6 0
    וגם אנחנו בעצם
    סגור
  • 28.
    לא נותן לעובדות לבלבל אותו. לפיד ביטל את הפטור
    שמולי הפופוליסט 04/01/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    9 3
    שהיה על מס שבח לדירה שניה . כעת על כל דירה שניה יש מס שבח וזה הרבה כסף. מה אתה עוד רוצה לעשות? להחרים להם חדר בדירה? השקעה בדירות כבר לא משתלמת אבל עדיף מלשים כסף בבנק שתעלו את המס עליו כל שני וחמישי. ואת זה לפיד עשה. אתה טיפש או חושב שאנחנו טיפשים?
    סגור
  • 27.
    מה זה הכותרת המטומטמת הזאת חשבתי
    אבי 04/01/2015 09:14
    הגב לתגובה זו
    10 1
    שהקומוניסטים עברו מהעולם
    סגור
  • 26.
    מאוד פשוט : מס על משכירי נדלן 44% תנו לכסף לצאת מהנדלן
    תתמלא הקופה הציבורית 04/01/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    7 10
    רק בנדלן יש לך משכורת ללא מס וגם ללא עבודה וסיכון ! בבורסה משלמים 40% מס (כן אומרים לכם 25 אבל זה יוצא 40%) בבנק יש 15% על השקלים .ורק בנדלן הנכס עולה והשכירות יחדיו
    סגור
  • דווקא יש סיכון בנדל"ן
    שרון 04/01/2015 11:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה עם דיירים שעושים בעיות בפינוי ו/או לא משלמים?
    סגור
  • תתמלא הקופה הציבורית והם יחלקו לך את הכסף?
    ואז? 04/01/2015 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה תשלם למבוגרים הבטחת הכנסה ותממן להם את הפטור מארנונה את ההנחה בחשמל ובמים ובתחבורה הציבורית שזה הרבה כסף שיוטל עליך. אולי גם תתלה את המשקיעים בכיכר או תלאים להם את הדירות כי ככה אתה רוצה
    סגור
  • יש מיסים על הנדלן ועוד איך. יש מס רכישה . יש מס שבח
    ספר לסבתא 04/01/2015 09:38
    הגב לתגובה זו
    3 2
    ויש מס הכנסה על שכר דירה. ספר לשכן שלי שאין בעיות עם שוכרי הדירות . אחד לא שילם לו שנה שלמה וסירב לצאת מהדירה אז הוא נאלץ לוותר על שכר הדירה העיקר שיצא . שכן נוסף הדייר שלו פשוט שרף את הדירה כליל . כולל גג הרעפים והתקרות בקומות העליונות. חחחחחחח אין צרות למשכירים? חחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • המשכירים מסכנים? שימכרו!
    אלי 04/01/2015 11:25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    די לנהי.אני לא מסכים עם הביטויים של שמולי על כך שצריך להילחם בבעלי הדירות. צריך לשנות מיסוי ולעשות את הקנייה ללא כדאית.
    סגור
  • 25.
    צודק בהחלט
    דוד 04/01/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    2 8
    כל מי שהגיב הוא נדלניסט מעל שתי לשלם מס חבובים יאלה מספיק הם אלה שהרימואת המחירים . אני משכיר דירה בדרום ממשהו שגר בירושלים ויש לו עוד ארבע דירות
    סגור
  • אז מה, הוא גנב את הדירות שלו? (ל"ת)
    בובי 04/01/2015 12:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • בנאדם רוצה לקנות דירות להשקעה אתה לא מרשה לו?
    נו אז מה? 04/01/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מה קשור אם יש לו 4 דירות או 40 דירות? תגיד תודה שמשכירים לך כי אם היית סומך על המדינה היית גר באוהל. המדינה בכוונה לא בנתה דירות.תגיד לראש הממשלה שיבנה במקום להיטפל לבעלי הדירות. יש מס קניה על הדירות יש מס שבר ויש מס על השכירות אז מה כואב לך?
    סגור
  • נדלניסטים
    דוד 04/01/2015 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אצה נדלניסט
    סגור
  • 24.
    תפסיקו לבלבל המצב לא יכול להשתנות
    גיל 04/01/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לטובה בגללכם אין הבדל בינכם לליכוד המצב ישתנה כי הוא דינאמי ולא קשור אליכם
    סגור
  • 23.
    ומה אתה עשית בשביל זה? איפה היית בשנתיים האחרונות??
    אילן 04/01/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    10 2
    העיקר שאתה הסתדרת...
    סגור
  • 22.
    ראייה פופוליסטית מצומצמת
    אחד שמאס בפופוליסטים 04/01/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אדון שמולי היקר לי אמנם יש רק דירה אחת להשקעה אך אני מרגיש צורך לומר לך שראייתך צרה ופופליסטית. כל הכבוד לרוכשי הדירות שחלקם עשו זאת בעמל ויזע כדי לדאוג לפנסיה היות והמדינה לא רוצה ולא מצליחה לדאוג לאזרחיה בהגיעם לגיל פרישה. תצדיע לרוכשי הדערות ובטח אל תתקוף היות והם לא נופלים לנטל על המדינה.מספיק עם הערות פופולסטיות שאין מאחריהן בשר
    סגור
  • 21.
    מה תעשו להם תחרימו להם דירות? הממשלה צריכה לבנות
    מלחמה במשקיעים 04/01/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    עוד ועוד במקום להטיל עוד מיסים . במידה ומחירי הדירות ירדו המשקיעים ימכרו את הדירות כי לא ישתלם להם . כל עוד יש ריבית נמוכה ואין בניה כדאי להשאר עם הדירות. אתה פופוליסט עלוב יותר גרוע משלי
    סגור
  • 20.
    אתה כנראה קנאי צר עין. מי שהרס לצעירים את חלום הדירה
    לשמולי 04/01/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    13 1
    זאת הממשלה ולא המשקיעים שקנו דירות. זאת כלכלה חופשית מותר להם לקנות 100 דירות אם הם רוצים ועובדה שהם עשו בשכל מה עדיף להשקיע בבורסה ולשלם 25% מס? לקנות מניות גז ולהפסיד 50% או לקנות כיל ולהפסיד 50%? זכותו של אדם לעשות בכספו מה שהוא רוצה כולל לקנות דירות . הממשלה היא שהפקיעה את מחירי הקרקעות ומספסרת בהם . לא המשקיעים ואם אתה לא מבין את זה אז לך הביתה. גם ככה אתה מיותר
    סגור
  • 19.
    צודק מאוד- יש לחסום משקיעים ולפתח שוק שכירות יציב ונוח.
    ב 2 מתוך 3 הוא צודק 04/01/2015 09:03
    הגב לתגובה זו
    1 8
    אבל אין בעיה עם זה שהקבלן שמציע הכי הרבה זוכה בקרקע. זו טעות נוראית לתת לקבלנים את הקרקע בפחות כסף. זה קרה ב 2012 (37% הנחה בממוצע) ומחיר הדירות רק המשיך לעלות. הרי הכל מתחיל מהסוף- הקבלן מעריך בכמה ימכור את הדירות. הוא מכיר את השוק, יודע איזה משכנתאות אנשים לוקחים בזכות הריבית הנמוכה, יודע שעל כל דירה יתחרו מספר אנשים מצוידים בכסף רב מהבנקים, יודע שמחיר המכירה יסגר על 2 מיליון שקל כי אנשים רבים בינהם על כל דירה שיוצאת לשוק, וכל מה שנשאר לו זה להוריד את הוצאות הבניה והוצאות קטנות נוספות מהסכום של 2 מיליון, ומה שנשאר, למשל 1.3 מיליון שקל, זה הסכום שנותר לו לרכישת הקרקע ולרווח האישי שלו. לכן הוא יודע שאם יאלץ לשלם 1 מיליון שקל בקרבות שלו על הקרקע מול קבלנים אחרים, עדיין ישאר לו רווח של 0.3 מיליון שקל. אם איציק שמולי יתן לו את הקרקע בחצי מחיר (בגלל שינוי שיטת המכרזים) אז הרווח שלו יגדל ל 0.8 מיליון שקל על כל דירה. אני בטוח שכל הקבלנים יתמכו בכך...
    סגור
  • 18.
    להלחםjQuery20308403359232470393_1420354535037?
    יעקב 04/01/2015 09:00
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אדון שמוליק הנכבד מפלגת העבודה הכניסה אותך על מה??? זה שעאלק היית מנהיג למחאה מעפנה שלא עשתה כלום. למה להלחם באנשים שקנו. ? הם לא עשו שום דבר רע להלחם באלה שמכרו או אפשרו להם לקנות הם לא עברו על החוק
    סגור
  • הוא פופוליסט עלוב. עכשיו רואים מי הוא. עוד דברן שמקשקש
    צודק 04/01/2015 09:08
    הגב לתגובה זו
    10 2
    שטויות כי אין לו שום דבר חדש. מי בכלל שם אותו כמנהיג המחאה הכי חלמאית במדינת ישראל. מחאה שהזיקה יותר מאשר הועילה מחאה של מפונקים וטיפשים
    סגור
  • 17.
    איציק שמואלי
    ברי 04/01/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ומה אתה עשית כחבר כנסת מאז נבחרת ?! ראה את סתיו שפריר ות שלי יחוביץ ! חתיכת בטלון שהצטלם סלפי עם חכים מושחתים !
    סגור
  • עוד צעקנית שנטפלת לבעלי הדירות עוד קומוניסטית עלובה
    סתיו שפיר 04/01/2015 09:10
    הגב לתגובה זו
    9 3
    שרק יודעת לצעוק ולפגוע בבעלי דירות שלא עשו כל רע . כל עונשם היה שהיו חכמים והרויחו מהשקעתם. לה זה כואב? היא מקבלת משכורת עתק שלא חלמה עליה בחיים כל זה כי היא צועקת?
    סגור
  • 16.
    קשקוש בלבוש
    צביק 04/01/2015 08:59
    הגב לתגובה זו
    12 2
    המשקיעים קונים דירות שצעירים לא רוצים לקנות ולגור בהם .והם אלו היחידים שמפתחים את שוק הדירות לשכירות .מאיפה ישכירו האנשים דירות?מהממשלה ?הצחקת אתי .רוצי שמולי רוצי שמולי קורא לך ........
    סגור
  • אחרי 7 שנות שובע יגיעו 7 שנות רעב והם יפסידו לפחות 25%
    המשקיעים 04/01/2015 09:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מהשקעתם כאשר מחירי הדירות ירדו. על המשקיעים יש מיסים רבים וזה כבר לא כל כך משתלם.
    סגור
  • 15.
    יושר
    אלי 04/01/2015 08:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תהיה ישר עם עצמך ועם מי שאתה
    סגור
  • 14.
    ומה בדיוק אתה עשית?
    שמולי 04/01/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    7 2
    חוץ מלדבר , מה בדיוק עשית?
    סגור
  • 13.
    לגבי כחלון אתה טועה
    נולי 04/01/2015 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ראשית, התרשמתי ממך שאתה אינטיליגנטי, ומדבר בוגר יחסית לגילך הצעיר. לגבי כחלון, זאת התלבטות אמיתית, אבל הוא יזכה, כי באג'נדה שלו יש רק נושא אחד ויחיד, הנושא שעליו נלחמת בעבר, הצדק החברתי. הוא לא רוצה או לפחות לא מצהיר על שום דבר אחר ! יביא מהפך ימשיך את חייו הפוליטיים, ייכשל ייילך הבייתה. אתם והליכוד נכשלים וממשיכים כל הזמן. לכן, לצערי....כחלון הוא ברירה יחידה כרגע, לאנשיםמהשפויים במדינה. ואגב, כן הוא הצליח להילחם בקרטל הסלולר, לא פשוט ולא קל ! הצליח באמת !
    סגור
  • מלחמה בסלולר זה לא כמו בדירות. את זה כחלון לא יעשה
    ל 13 04/01/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל עוד לא יהיה שר השיכון או שר אוצר . הדבר היחיד שצריך לעשות זה לבנות דירות ולהוזיל את הקרקעות שבידי המדינה. כחלון נתן לך חיסכון של 400-500 שח לחודש. אבל נדפקת במס על החסכונות שלך בבורסה. אם חסכת 500 שח לחודש אז שילמת מס על הרווח. תיק הפנסיה שלך נפגע כי מניות הסלולר נפגעו וגם פיטרו עובדים . לא היה עדיף לקשקש פחות בטלפונים הסלולריים? ואז הכל היה יורד מעצמו? וגם כולם יודעים שזה לא ימשך לנצח. המחירים עוד יעלו.
    סגור
  • אריאל אטיאס בנה את ההוזלות וכחלון זכה בתהילה
    בנצי 04/01/2015 09:13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא לשכוח
    סגור
  • אריאל אטיאס בנה את החרדים, מכר להם דירות במחיר למשתכן
    ישראלי 06/01/2015 08:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם למחרת מכרו לטובי בנינו הצעירים ששירתו בצה"ל אותן דירות ברווח של מאות אלפי שקלים. עוד מושחת מבית ש"ס.
    סגור
  • אטיאס? ההוא שמכר לחרדים דירות במחיר למשתכן והם מכרו לנו
    ישראלי 04/01/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    למחרת ברווח לכיסם של חצי מיליון שקל לדירה? מושחת. תבדקו מה קרה במודיעין למחיר למשתכן ותראו שמה שכתבתי נכון, החרדים מוצצים את דמם של התורמים והמשרתים בהנהגת ש"ס המושחתת עד מאוד.
    סגור
  • 12.
    נו תגיד עוד פעם שבאת מלוד
    משקיע 04/01/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    12 1
    ממש סיפור סינדרלה אלה שהפעם במציאות אתה לא תורם כלום תראה סביבך שלי יחמימוביץ סתיו שפיר כל מי שלא עשה כלום בחיים ורוצה לגזול לאחר שעשה מה אתה חושב שאותו משקיע איך הוא הגיע ל 6 דירות הוא גנב אותם הוא פוליטיקאאי מושחת אז אני אחדש לך הוא מהשוק הפרטי ברובו מעסיק אנשים משלם מס הכנסה ויזם שחדשנות היא באופיו ואילו אתם עלובים ובכיינים ששותים מעטיני השלטון ושום מילה על בן אליעזר הבכיר ממפלגתכם הא שכחתי הוא מודל לחיקוי הרי אין גינוי אחד ממכם
    סגור
  • 11.
    כל מה שיעשה כחלון זה להגן על האינטרסים של תשובה
    שולה מאיר 04/01/2015 08:36
    הגב לתגובה זו
    5 1
    משה כחלון מיתמם, הוא הרי יודע היטב, שכל ״המיזם״ שלו להקמת מפלגה, הוא תכנית ״מלכודת הדבש״ שיזם, אירגן ומימן טייקון הגז והנדל״ן יצחק תשובה.משנוכח יצחק תשובה, שביבי נתניהו לא תומך בו מספיק מול מסקנות המיסוי של ועדת שישינסקי, הוא גמר אומר בליבו, לייצר בשקט בשקט, ״מפלגת דחליל״ שתהווה מנוף לסחיטת ממשלות ישראל.הדמות שבחר יצחק תשובה לעמוד בראש המהלך הוא משה כחלון, שבשל התדמית שלו כמי שהוזיל את מחירי הסלולר, נתפס כגורם שיוכל להתאים ל״מלכודת הדבש״ שנבנתה: - ״הציבור רוצה שינוי״ ״הציבור רוצה SALE של מחירי סוף העונה, ״הציבור יקבל״, אבל רק אחרי שממשלת ישראל בזכות רדידותו של הציבור, תיכנס למלכודת.משה כחלון כשהיה שר הרווחה, הצביע ברוב המקרים נגד חוקים חברתיים, אבל הוא מתאים מאוד לתכנית הזדונית של יצחק תשובה: אם נתניהו יהיה חייב לצרף את מפלגת כחלון לממשלתו, ניתן יהיה לסחוט ממנו את תפקיד שר האוצר עבור כחלון, או לפחות לאשר הקלות במיסוי ובזיכיונות של הטייקון יצחק תשובה.זה נכון שהמזימה אולי לא כל כך שקופה, אך היא שרירה וקיימת: ״תצביעו כחלון, תקבלו את יצחק תשובה על הכתפיים של נתניהו ועל הצוואר של כולנו....
    סגור
  • שולה צודקת במאה אחוז!!! כחלון הוא ״תרגיל העוקץ״ של יצחק
    שמחה אבירם 04/01/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משה כחלון מיתמם! הוא לא מוכן לספר לציבור מי מממן במשך שנתיים בתקציבי עתק את המרכז בראשו הוא עומד במכללת נתניה.אבל אי אפשר להתל בציבור, כי זה ידוע שמכללת נתניה ידועה כ״מכללת תשובה״ וזה ידוע שתשובה באמצעות ״מסלקת נתניה״..... מממן את הקמפיין להקמת מפלגה חדשה שבעזרתה הוא יוכל ללחוץ על הממשלה בהקשר להגדלת זכויותיו, זיכיונותיו ומי יודע מה עוד?
    סגור
  • צרת אופקים. כולם יודעים שהממונה עשה טעות
    לשולה עוד פופוליסטית 04/01/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    פירוק המונופול לא יוזיל את מחירי הגז גם לא הקמת דואופול. התנהלות ממשלת ישראל עם הקמת שישינסקי א' שישינסקי ב וכו . תבריח את המשקיעים שסיכנו את כספם והפסידו כספים מי יפצה אותם? מי יבוא במקומם? כולם יודעים שהממונה "נזכר" בדיוק בתקופת בחירות לטפל במונופולים וזה קשקוש נובל תילחם על זכויותיה בבית משפט. זה לא יעבור בשתיקה לממשלת החלם הזאת. והכי חשוב מחירי הגז בישראל מבין הנמוכים בעולם אז מה אכפת לך מונופול או שמונופול? קדימה תלאימו את המאגרים ונראה איזה משכורות יהיו שם . ראי את הנמלים שממשלת ישראל פוחדת לטפל בהם היא רוצה לבנות עוד נמלים ליד הנמלים הקיימים במקום לטפל במאפיה שצצה מתחת לאפם. אז תשלמי שם לכל עובד 80 אלף שח לחודש והגז יהיה זול. את מטומטמת פופוליסטית כמו שלי יחימוביץ
    סגור
  • 10.
    אפרופו חושך, שמולי מותק, תפתח את הדלת! (ל"ת)
    אנונימי 04/01/2015 08:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 9.
    יהיה בתקופת חושך גם אתכם ובמיוחד אתכם .
    משרד הרווחה 04/01/2015 08:15
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אתכם מעמד הביניים יעבור למשרד הרווחה . טרכטנברג יגדיל מס
    סגור
  • כולם
    אוריאל 04/01/2015 09:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    רובם של הפוליטיקאים,מימין ומהמרכז, מושיטים,אבי ההתנחלויות הוא שמעון פרס ולאף אחד אין מוסג כמה כסף נזרק לשם, זאת השיטה ושכל הישראלים שמשלמים מיסים שילכו לים ולא ישכחו בפעם הבאה לבחור את אותם גנבים ולמחרת לבכות כי אין להם במה להתחיל את החודש .
    סגור
  • 8.
    מר שמולי..דברך הם הבל הבלים..מר כחלון הוא נאמן בכל ישרא
    חיים 04/01/2015 08:11
    הגב לתגובה זו
    13 3
    ישראל..ורק הוא יעשה ולפיד ביחד..וכך יהיה..
    סגור
  • 7.
    שמולי שב בשקט
    אני 04/01/2015 08:09
    הגב לתגובה זו
    15 7
    כחלון חסך לי 500 שח בחודש, מה אתה עשית חוץ מרעש? ובזבוז כספי אגודת הסטודנטים?
    סגור
  • 6.
    איך העבודה חושבת לטפל במפוטרי הדרום מכיל
    לשמולי 04/01/2015 08:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    האם היא תלאים את כיל? האם נממן דמי אבטלה למפוטרים?
    סגור
  • 5.
    אם היה עושה מה שביבי רצה האם ביבי היה מפטר אותו?
    לפיד 04/01/2015 08:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    הוא פוטר כי הוא היה טיפש עם מע"מ 0 . כולם ידעו שזאת תוכנית גרועה . שהיתה מביאה פופולריות ללפיד אבל אבדן הכנסות לאוצר ואפליה בין קוני דירות.
    סגור
  • 4.
    פירושו עוד מיסים לממשלה הציבור ישלם הרבה (ל"ת)
    מפלגת העבודה 04/01/2015 07:37
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 3.
    לא צריך סקרים כדי שתדע אתה ומפלגת העבודה בעיניים
    לשמולי 04/01/2015 07:36
    הגב לתגובה זו
    4 9
    למה בעצם לפיד עלה על שום דבר וכלום. זאת היתה בעצם הצבעת מחאה נגד הליכוד זה שיצר את בועת הנדלן ופגע במשקיעים הן במשקיעי הגז והן בבורסה. כנ"ל מפלגתך עושה כעת שכרו בדיוק את האדם שגם נזקים טרכטנברג שליח ביבי ואתם רוצים שיצביעו בעדכם? טכטנברג אתה וסתיו שפיר בתוספת שלי יחימוביץ ורוזנטל- מתכון לאסון עליית מיסים נוספת כי אין מתנות חינם. וגולת הכותרת של המפלגה שלי יחימוביץ רק כתבה פוסטים בנוגע לכיל אף מילה על בועת הנדלן כבר ידוע ששלי יחימוביץ לא יצאה נגד ביבי וההתנחלויות אף פעם אבל נגד כיל כן. נגד הגז כן. ומי שהרויח מזה זאת הממשלה תפסיק לעבוד עלינו
    סגור
  • 2.
    -
    I 04/01/2015 07:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    0
    סגור
  • 1.
    קדימה לך הביתה החגיגה ע"ח הציבור נגמר ה
    שמולי 04/01/2015 07:29
    הגב לתגובה זו
    13 7
    2 נאומים ושלי יחימוביץ תאבת השלטון שהכניסה אותך ואת סתיו בכח למפלגה כבר לא יעזור לך. לך חפש עבודה נורמלית יהיה לך יותר קל. הציבור לא שכח את טרכטנברג שדפק לו את החסכונות ואת שלי יחימוביץ ומלחמתה בגז. וגם לפיד שדפק את מעמד הביניים ואת כספו.
    סגור
  • ביזפורטל
    יניב משה 04/01/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שלום תשאל את ח"כ מדוע המע"מ 18%ולא11%מדחנה עושקת את יושביה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות