דייב סטובר: "קידוח הנפט ב'לוויתן' נמשך, מצפים לתוצאות ברבעון השני"

סמנכ"ל התפעול של נובל אנרג'י אמר את הדברים אמש בשיחת הועידה שלאחר הדו"חות וגם - שלח רמז לגבי השלב הבא בקידוח 'לוויתן'
 | 

חברת נובל אנרג'י, השותפה הבכירה והמפעילה של התגליות הגדולות 'תמר' ו'לוויתן', פרסמה אתמול בצהריים את תוצאותיה הכספיות לרבעוון הראשון של השנה. נובל רשמה רווח של 314 מיליון דולר והכתה בכך את תחזיות האנליסטים. לכתבה המלאה על הדו"חות

מאוחר יותר אתמול קיימה נובל שיחת ועידה בה השתתפו בכירי החברה. לגבי קידוח הנפט שהמשקיעים בישראל כ"כ ממתינים לתוצאותיו, התייחס דיויד סטובר, סמנכ"ל התפעול של נובל, ואמר כי "בלוויתן 1 האופרציה לבדיקת הנפט בשכבות העמוקות נמשכת. אנחנו עדיין מצפים לתוצאות ברבעון השני, לפני שנחזור במעלה הקידוח לבחון את מטרת הגז המרכזית בלוויתן".

מדבריו של סטובר ייתכן ועולה כי בנובל מתכוונים לפרסם תוצאות בעניין הנפט ומייד לאחר מכן לעבור למבחני הפקה בשכבת הגז המרכזית, כלומר גם במידה ותוצאות קידוח הנפט יהיו חיוביות - לא יתבצעו בשלב זה מבחני הפקה לנפט בשכבה העמוקה.

לגבי 'תמר', בנובל ציינו בשיחת הועידה כי הפרויקט מתנהל בהתאם ללוח הזמנים - מכירות ראשונות צפויות בתחילת הרבעון השני של 2013. בנובל עדכנו כי עבודות הקידוח במבנה 'תמר' הסתיימו וכי 80% מהפלטפורמה כבר מוכנה. בנוסף עדכנו בנובל כי התקנת הצנרת התת-ימית הושלמה וכי בדרך נמצאת הרחבת תחנת הקבלה היבשתית באשדוד. בהתאם לחוזים עליהם חתמו השותפות ב'תמר', בנובל מצפים לקצב מכירות של 700 מיליון cubic feet ליום כבר באמצע 2013.

בתשובה לשאלה של אנליסט מקרדיט סוויס בעניין לוחות הזמנים ל'לוייתן' , ענה צ'אק דיוידסון, מנכ"ל נובל, כי "לגבי לוויתן, יש לזכור שאנחנו עדיין מקבלים מידע חדש מהועדה בישראל שבוחנת את נושא הייצוא. כרגע נראה כי המאגרים הגדולים יפותחו כקומבינציה של ייצוא לצד אספקה לצריכה מקומית, למרות שאנחנו מקדמים את שתי האופציות - בקלות אפשר לראות מצב של אספקה לצריכה מקומית לפני ייצוא. כלומר זה יהיה תהליך של 2 שלבים". לגבי תיזמון התחלת האספקה לצריכה מקומית מ'לוויתן', אמר דיוידסון כי "אני חושב שאנחנו מסתכלים על שנת 2016".

תגובות לכתבה(72):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 40.
    דייב סטובר שולחים אותו לתכמן כשהעסק ניכשל
    אנונימי 07/10/2012 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי אמר שהאמריקאים ישרים ולא קיבל דייב סטובר לפנים. רק מה הם מנצלים את הרפיוטשיין של היושר עד תום!!כדי לתכמן כשצריך.
    סגור
  • 39.
    ליויתן
    שלמה בן דוד 29/04/2012 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    -השבוע בשורה טובה שתשפיע גם ובעיקר על מודיעין
    סגור
  • 38.
    גז
    גו 29/04/2012 16:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה עכשיו אנחנו לא נימצאים ברבעון השני כן נו מה קורא היום מניות הליויתן יורדות למה מישהו יכול להסביר למה יורדות גז במילירדים ורציו למשל הכי גרוע מימניות הליויתן למה מה בגלל שגילו גז במילירדים אני לא מבין אני רוצה הסבר מהרשות לנירות ערך אם קים שם כזה הרשות לנירות ערך או הנוכלים לנירות הערך
    סגור
  • 37.
    רציו
    כאר 29/04/2012 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנסו כנסו חופשי המניה על הפנים יש היזדמנות הנוכלים מורידים אותה בשביל לנסות לירכוש מיכם בזול תימכרו תימכרו יפרירים זה מה שהם מחפשים ליקנות כמה שיותר בנמוך ליפני ההודאה על הנפט והגז שבקרוב תיצא מה לא עושים הנוכלים ביכדי ליקנות בזול מכניסי ם פניקות הכל עושים ביכדי ליקנות כמה שיותר בזול ליכלוך אם רשיון
    סגור
  • 36.
    גז
    מהב 29/04/2012 10:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נוכלים תיראו החוצפנים האלה גז במילירדים בליויתן ורציו יורדת מעשה נוכלות מימדרגה ראשונה נוכלים בתי השקעות אלק להכניס את כולכם לבית הסוהר נוכלים גורמים לרציו לרדת המניה הכי דומיננתיט בליויתן יורד ממש מעשה מלוכלך מיבית ההשקעות מיכל בתי ההשקעות ומיהמוסדיים לא יודע הם גורמים לרציו לרדת וחוסמים אותה לא לעלות אני לא מבין איזה אינטרס יש להם ליגרום לרציו לרדת כל יום ממש מוזר השותפים שהם תשובה לא יורדות לא מבין את מישחק הנוכלות הזאת ממש מישחק מלוכלך
    סגור
  • טען עוד
  • 35.
    ליויותן
    גו 29/04/2012 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לביז פורטל ממש מרק זות עניין מי שמרכז ענין זה הנוכלים אם רשיון גז במילירדים ורציו כאילו שהיא לא שותפה בליויתן בכלל יורדת ויורדת ויורדת ויורדת מעשה מלוכלך מיכל בתי ההשקעות שמעורבים בגז ונפט ליכלוך ובושה
    סגור
  • 34.
    אין נפט בליוויתן זירו מודיעין תתרסק רציו (ל"ת)
    ruxu 28/04/2012 20:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    המניה החמה לעתיד הקרוב מודיעין הסיבות הם:
    עקיבא 28/04/2012 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. קרבת קידוחים לחופי ישראל. 2.נפט וודאי וכן נפט פוטנציאלי לא מחייב תשתית יקרה 3. פיזור סיכון בין מספר קידוחים 4. מחיר מניה נמוך ביחס להון עצמי 5. מומנטום חיובילפי ניתוח טכני 6. סדרת קידוחים מתמשכת לאורך שנה וחצי 7. פוטנציאל גדול לחזור על תופעת ישראמקו ורציו 8. המחיר האמיתי של המניה (לפני איחוד ההון האחרון) 3.5 כמו שרציו התחילה את המסע צפונה שהגיע עד ל65....
    סגור
  • 32.
    גז
    גנדי 28/04/2012 17:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מודיעין הדבר הבא
    סגור
  • 31.
    שער שיא 9.5 עדכני 1.9 400 אחוז תשואה ץץ
    גלוב אקספולריישיין 28/04/2012 02:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שער 1.9 קנייה 2000 שח שער 1.8 קנייה 4000 שח שער 1.7 קנייה 6000 שח ויש לכם רווח עתידי...בהצלחה למשקיעים מיום א' ..סיכוי מול סיכון...
    סגור
  • 30.
    אלהים
    קובה 27/04/2012 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שייך אלהים למאמר הזה, אלהים בטוח לא רוצה להשתייך לתגובות הטפשיות שלכם, כתבו דברים מענינים ששיכים לנושא, תראו אתרים אחרים רמה אחרת לגמרי בלי אלהים ובלי שטויות אני מקווה שהפנמתם תודה לכם,,,,,
    סגור
  • 29.
    גלוב אקספ יה" ש
    חיים 27/04/2012 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למבינים:יש סיכוי שמניית גלוב נמצאת כרגע בשערים של רציו לפני תגלית ובהמשך..........
    סגור
  • 28.
    נפט בלויתן
    מיקי 27/04/2012 16:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חדשות רעות מגיעות מהר חדשות טובות מגיעות לאט............ תנסו להיזכר מי אמר את זה
    סגור
  • 27.
    לוויתן
    אדמין 27/04/2012 16:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקידוח לנפט נמשך יותר מידי זמן -וזה לא מעודד בכלל-אם היה כמיות גדולות של נפט- היו כבר מודיעים בימים אלו-המשך הצלחה לכולם
    סגור
  • לא מבין גדול, אבל ההגיון שלי אומר בדיוק הפוך.
    בוננזה 27/04/2012 16:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המציאות בתחום הזה עד כה הראתה שתשובה שלילית מתקבלת די מהר, החיובית מתמהמהת בדרך כלל......... ימים יגידו. שבת שלום
    סגור
  • עצם העובדה שאין דיווח מובילה לנתונים פושרים -
    מבין בהסברויות 27/04/2012 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתמהמהות מראה שהיקף הנפט המופק קרוב לעלות הפקה או נמוך ממנה כי אם הבאר שופעת גם ההודעות היו מגיעות מהר או דרך הדלפות.
    סגור
  • קידוחיים
    דוד 27/04/2012 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כניראה שהקידוח כבר היסתיים עכשיו עושיים מינהרה עד הקידוח שלגבעות שם יש נפט. שבת שלום
    סגור
  • 26.
    אם אין מבחני הפקה - המשקיעים לא ידעו כמה
    שישליק מכובה 27/04/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נפט יש אם בכלל ימצאו...עד אשר יבצעו מבחני הפקה.
    סגור
  • זה בדיוק למה יעשו כמו שתגובה 21 הסביר
    נלסון מנדלה 27/04/2012 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכוונה בתוצאות היא כולל מבחני הפקה שהם נמשכים תקופה קצרה מאוד וכאשר יסיימו את המבחנים הם ימשיכו לקידוח גז שגם שמה סביר מאוד להניח שהם ימצאו עוד גז . קיצור רציו זאת אבנר הבאה , כולל זה שהיא מחזיקה 90% מרישיון גל .
    סגור
  • 25.
    הלך הכסף (ל"ת)
    נפטון 27/04/2012 14:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    נובל קודחת בלוייתן קידוחי הפקה ולא רק
    דור 27/04/2012 14:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אקספלורציה, דברי צ' אק לגבי שילוב ליייתן גם בשוק המקומי וגם ליצוא בא להסביר שהחיבור של לוייתן לתמר וממנו לשוק המקומי יהיה לפני 2014 בגלל ההגדרות של שישינסקי בחוק הנפט החדש. איזו חברה לא תירצה לקבל החזרים של 200% על ההוצאה ורק על מנת להתחבר לפני 2014. בנוסף ירדן שסובלת מהפסקות הגז המצרי הולכת לקנות גז מתמר גם הפלסטינאים מעונינים בגז שלנו ולכך יש חשיבות עליונה להזדרז. בקיצור, הכל קורם עור וגידים גם בשילוב האזורי וגם ביצוא למזרח הרחוק קוריאה NLG צף וגם NLG לאירופה בעזרת SDF הצרפתית או גזפרום..
    סגור
  • 23.
    הזדמנות ישראלית - האופציה המועדפת לחשיפה לנפט
    רןרן 27/04/2012 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזדמנות ישראלית - האופציה המועדפת לחשיפה לנפט! אם יש נפט בלויתן והוא גולש לפלאג' יק, הזדמנות תעלה מאות אחוזים!!! אם אין נפט, הזדמנות תיפגע מכך הרבה פחות מאשר רציו. מסקנה – הזדמנות ישראלית היא האופציה העדיפה להיחשפות לנפט! על הדרך תוכלו גם להיחשף לסקרי התלת-מימד בפלאג' יק שיתפרסמו בראשית מאי.
    סגור
  • פלז' יק מרוחק יותר מליויתן ואם אין שם נפט חבל
    דןדן לרןרן 27/04/2012 12:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על הזמן לכן עדיף להשקיע בקידוחים סמוכים לחוף שבהם הוכח שיש נפט כי הסקר התלת מימדי נותן אפקט של אולטרה סאונד ואפשר לזהות בודאות היכן המקום הפוטנציאלי לקידוח.
    סגור
  • אז מה אתה אומר בזה שווה להיכנס לרציו?
    ל 21 27/04/2012 14:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ?
    סגור
  • אני לא ממליץ על כלום אבל !!
    אחד שיודע 27/04/2012 14:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רציתי לפסול למשקיעים בעלי ידיים חלשות או חסרי עמוד שדרה דמיון את התמונה שציירו בכתבה ושמועות שרצות כבר מיום רביעי בערב .. (כמובן שלא נכונות) אני לא ממליץ על כלום כמו שאתה יכול לקרוא , כל אחד שיעשה מה שהוא רוצה אני רק הבעתי את דעתי בפרשנות לדברי סמנכ" ל התפעול הוא צייר תמונה כאילו אין שמה כלום ולכן לא ילכו למבחני הפקה אלא ישר יעלו לקידוחי הגז שזה כמובן שטות גמורה או שגם אם היה ומצאו לא יעשו מבחני הפקה בכל מקרה . הרי נניח מצב וחפרתי בגינה שלי ,והופ הפלא ופלא יוצא לי משמה נפט , המון נפט נשפך מהאדמה אני לא יודע מה לעשות איתו קודם מה אני אמור לעשות לדעתך לאטום טוב טוב את הבור ועוד שנתיים שהעט שבעזרתו חפרתי יחזור אלי כי גם השכן שלי והשכן של השכן שלי הזמינו מהספק שלי את העת או שאני יגיד לשכן שלי ,שכן יקר אני ישלם לך עוד כמה שקלים בחיאת תן לי לבדוק כמות ואיכות . קצת היגיון ... - שוב פעם אני רק מביע את דעתי - אבל בעולם שאני חיי בו שמדברים על תוצאות , זה סופי לא חיובישלילי אלא שלילי אין שמה כלום הבאר יבשה או חיובי 500 מליון חביות ועוד 2 TCF(המספרים מהדמיון שלי ) אני חוזר ואומר אני לא ממליץ על כלום כי זה הימור בסופו של יום ומי אני שימליץ אני רק מביע את דעתי .
    סגור
  • 22.
    מודיעין מודיעין מודיעין
    מודיעין 27/04/2012 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה השנה שלה ים רשיונות מוכחים
    סגור
  • 21.
    הכתבה מסלפת את האמת
    אחד שיודע 27/04/2012 11:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר אנו מתבוננים על מה שהאדון אמר הוא אמר שאחרי התוצאות יעלו חזרה לקידוח הגז אי אפשר לדבר על תוצאות ללא כמות ואיכות של הנפט ... כאשר את הכמות והאיכות נבדקים רק במבחני הפקה לוקח כל כך הרבה זמן מכיוון שיש לחצים והלחצים נובעים ממשהו .. אחרת כבר ממזמן היו מגיעים לתוצאות ואם לא היה היו מפרסמים ראו את גלוב למשל .. שגם כאשר לא היה שמה כלום הם פרסמו .. אני רוצה להביא בחשבון כמה נק' באשר לשמועות שמנסים להריץ : 1.אומנם הפוזציות הפתוחות על רציו עלו קצת אבל אני מעריך שאלה סתם גידורים לקראת ה- 4 ימים שלא היה בהם מסחר , הפוזציות שורט מסתכמות רק ב- 11 מליון שקל , לעומת 2.5 מליארד שקל שרציו נסחרת בהם 2.היינו רואים תגובה מיידית במניית NBL , כאשר ניתן לראות בה בימים האחרונים מחזורים ממוצעים (לא קורה כלום ) אם נסתכל על ה- 4 ימים האחרונים אפילו נראה עליות אני יודע שאם היה קורה משהו אפילו לפני דיווח היינו רואים עלייה במחזורים ואת הנייר מגיב בהתאם כאשר אני מעריך שתהא תנועת קיצון ,בוא נודה שבנתיים זה לא קרה ... הירידות שליוו אותנו בימים האחרונים היה תוצאה רק של ידיים חלשות , אנשים משועממים שציפו שהם יקנו ומחר זה יזוז או אנשים שהחליטו לסגור פוזציות לקראת החופש .. אני רואה איך מפחדים משקיעים קטנים בעזרת מעשיות ובאמת כואב לי הלב .. - כל מיני סיפורים על זה שמצאו רק 4 TCF וקונדסט , מה שאותם מפיצי שמועות לא מספרים לכם שמקורו של הקונדסט והנפט הוא אותו מקור - אבל הם בשלהם העיקר לגרום לניעור ולירידות שהם יוכלו להתכסות , אני יכול להעיד על עצמי שאם היה לי מידע כל כך אמין כמו שהם מנסים לתאר הייתי מוכר את הבית הולך לבנק מנסה לגרד כמה שיותר אשראי פותח שורטים בלי לראות בעיינים מוכר CALLים על רציו על אבנר ועל דלק קידוחים רק שהבעיה שבנתיים אף אחד לא עשה את זה - ככה שאני ישן טוב בלילה לכן אני ממליץ לךכם לחפש את הביציים שלכם להחזיק אותם חזק ולחכות כי אחרי הכל מה שצריך בסקטור הזה זה רק סבלנות ועצבים חזקים אנשים נאלחים מנצלים את החוסר וודאות והפחד שלכם ופוגעים בכם במקום הכי רגיש לכם ולישראלי ככלל - הכסף שלכם ... למען גילוי נאות אני מחזיק את רציו , אבל אני לא ממליץ לעשות קנייה ומכירה של כל מכשיר פיננסי מכל סוג שהוא , כל אדם והצרכים האישים שלו ... סקטור הגז והנפט מתאפיין בתנודתיות ובאי וודאות גדולה לכן תעשו טוב טוב את החשבונות שלכם לפני שאתם נכנסנים כמו שהוא מגלם סיכוי גדול כך הסיכון גדול . רק הבעתי את דעתי .
    סגור
  • מבחני הפקה הם חלק ישיר מהתוצאות (ל"ת)
    הרואה 27/04/2012 13:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    אלהים ישמור אך כולם רצים לאחר מניות הגז (ל"ת)
    אלביט הדמיה 27/04/2012 11:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    מניות הגז זה אויר פעם יש ופעם נגמר אבל אלביט
    אלביט הדמיה 27/04/2012 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניות הגז זה אויר פעם יש ופעם נגמר אבל אלביט כול הזמן נשאר
    סגור
  • 18.
    את כספי אשים במודיעין זו המניה החמה השנה (ל"ת)
    אבי 27/04/2012 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    לצערי יום ראשון ירידות ברציו
    איציק 27/04/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעתי בלבד שאין לראות בה המלצה כלשהי,
    סגור
  • 16.
    ישתבח שמו של הקב" ה לעולם ועד!!! א מ ן (ל"ת)
    ימנה 27/04/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    נובל לא תפרסם את המצאות הנפט עד אחרי סגירת
    דור 27/04/2012 10:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכרזי קפריסין. למה היא צריכה לספק למתחרים במכרזים על מגש של כסף כדי שאקסון, גזפרום, בי פי, של, יציגו הצעות אטרקטיביות ממנה. לכן יש להמתין בסבלנות עד שתבוא ההכרזה על המצאות נפט.
    סגור
  • 14.
    בשורות מעולות להיזמנות
    אלכסיי 27/04/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המוקד בסקטור הגז עובר להיזדמנות ישראלית, קידוח הנפט לא אמור להפריע לה עכשיו לעלות לקראת הסקרים שאמורים להתפרסם כל יום
    סגור
  • 13.
    אפשר להגיד מזל טוב
    אלי כהן 27/04/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    =דבר שנימצא למטה ענק מפלצת בשביל להוציא אותה צריך כמה שותפיים רציניים 1
    סגור
  • 12.
    כולכך הרבה זמן לקידוח זה ברור שיש נפט
    נביא 27/04/2012 09:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בכלל אופציה אחרת שקדחו לגז והגיעו לשכבת הנפט תוך חודש פה אנחנו מדברים על קידוח שנמשך כבר שלושה חודשים ושמישהו ינסה להגיד שאין נפט מי שנכנס עכשיו מרבים בשמחה. אחרי פרסום תוצאות הנפט 200% זה בגדר המינימלי!
    סגור
  • 11.
    גבעות-עיתון רוסי שאל את לוסקין ברוסית
    ראל0520000 27/04/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוסקין ענה לו ברסית אני לא מבין רוסית דבר איתי או עברית או קנדית .מה השפה בקנדה מישהו יודע?ניראה לי ענה לו באמהרית .בקיצור בסוף הראיון באמהרית אמר לו לוסקין שבנייר שהוא חולב כסף יש משקיעים מטומטמים אני חוגג עליהם והבאתי איתי גנרל תימהוני והוא שומר עליי אל תידאגו לי ברוסיה
    סגור
  • 10.
    לא דובים ולא סולר מקסימום חולר (ל"ת)
    עוז 27/04/2012 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    מה יהיה על הכשרה? אלוהים ישמור .
    ערנ 27/04/2012 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד דחייה בדודות, זה אומר צלילה של הכשרה
    סגור
  • בסוף המקדח יועבר לדודות לא יכולים להמשיך את ז
    טדי 27/04/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זמן הקידוח, לדעתי אם היה נמצא בכמויות ראויות לשאיבה, היו כבר מודיעים מזמן הזהרו מהפתעות רעות...
    סגור
  • מאיפה אתה מקריץ את זה במגנא לא מופיע! (ל"ת)
    לביא לערן 27/04/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    הזדמנות ישראלית
    מני 27/04/2012 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבוע הבא סקרים חברים!!!!עליות עליות
    סגור
  • 7.
    שוב מושכים אותנו זה מריח לא טוב !!!
    עדי 27/04/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחד לאאלה. אני חושב לדלל , מה אתם חושבים חברים ...
    סגור
  • שאם אתה לא מוכן להפסיד, אל תהמר,
    Cogito 27/04/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא יודע מה יש שם כל עוד לא השלימו את הקידוח לעומק המטרה, רק נובל יודעים אם הורגש KICK בקידוח והיו קריאות של רווית הידרוקרבונים בלוגי ההתנגדותמטחן הקידוחChromatograph והם חדרו למאגר פוטנציאלי.
    סגור
  • תקרא תגובה 2 רעיון להשקעה לא רע! (ל"ת)
    לעדי 27/04/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אני עובר למודיעין תקרא 3
    גדי לעדי 27/04/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טיעונים משכנעים!
    סגור
  • 6.
    למבינים מתי תשובות על רישיון גל של רציו (ל"ת)
    אנגלינה 27/04/2012 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כניראה ב2013 כי אין גם ככה למה לרוץ
    אא.קידוחים 27/04/2012 15:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך הרבה כסף לגל וזה לא פשוט ליפני פיתוח לויתן.
    סגור
  • 5.
    היזדמנות ישראלית
    רונן . 27/04/2012 08:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי ניתוח המבניים כל המומחים קובעים שיש זליגה לרישיונות פלאגיק , אם זה גז או נפט . .
    סגור
  • 4.
    פעם הקודמת סטובר הטעה את כולם והקידוח ניתקע
    דני 27/04/2012 08:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באסדת הפרייד התקולה והמושבתת של אמריקה סטובר אמר אותו מישפט" הקידוח מיתנהל כרגיל" ולא היה ביכלל קידוח באותה עת...לכן סטובר הוא לא האיש שהפגין יידע או אמינות לא היתי מקשיב לו יותר מידי הוא על תקן יחצן בית. קידוח
    סגור
  • 3.
    ז" א עדיין לא מצאו נפט. לא נורא, יש גז והרבה (ל"ת)
    בין השורות 27/04/2012 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המניה החמה לעתיד הקרוב מודיעין
    עקיבא 27/04/2012 08:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1. קרבת קידוחים לחופי ישראל. 2.נפט וודאי וכן נפט פוטנציאלי לא מחייב תשתית יקרה 3. פיזור סיכון בין מספר קידוחים 4. מחיר מניה נמוך ביחס להון עצמי 5. מומנטום חיובילפי ניתוח טכני 6. סדרת קידוחים מתמשכת לאורך שנה וחצי 7. פוטנציאל גדול לחזור על תופעת ישראמקו ורציו 8. המחיר האמיתי של המניה (לפני איחוד ההון האחרון) 3.5 כמו שרציו התחילה את המסע צפונה שהגיע עד ל65....
    סגור
  • למודיעין כל הכסף הדרוש לקידוחים הקיימים
    פיננסייר 27/04/2012 11:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך גיוס נוסף בשנה וחצי הקרובות.
    סגור
  • חושב כמו עקיבא והולך לההכפיל ולחזק לפני שיברח
    הצופה 27/04/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהחודש הבא מתחיל האקשן...
    סגור
  • תוסיפו גם אותי לרשימה (ל"ת)
    אהרון 27/04/2012 10:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    יש אלוהים בשמים ויש נפט מתחת למים אמן (ל"ת)
    רציו 27/04/2012 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • נפט אולי יש אבל אלוהים בוודאי לא. אל תסמוך על
    נפט בפיתה 27/04/2012 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה
    סגור
  • למה ההורים שלך החליטו לעלות לארץ ישראל ולילחם
    סטודנט 27/04/2012 15:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתאום התחשק לכל החילונים לעלות לישראל ולהתחיל מלחמה, בזכות מה אתה בישראל? מה ראיתה שטח פנוי ואמרת בואו נתישב עליו, בזמן שפה היו הפלסטינים, גם אם הפלסיטינם הם התחילו במלחמת העצמאות אולי הם צודקים כי השלטון אחרי שהאנגלים הלכו היה אמור לעבור ישר לפלסטינים כי הם היו פה הרוב והם היו פה לפני כל הניצולי השואה עוד מימי מוחמד ומסגד אל אקצא היה פה לפני אלף שנה באיזה זכות אתה פולש לשטח שהוא לא שלך ועובדה שכל הניצולי השואה בחרו לבוא לישראל בזמן שיכלו להתישב בכל מקום באפריקה , וישראל הייתה בדיוק דומה לאפריקה רק חולות היו פה מצד אחד אתם מתכחשים לאלוקים ומצד שני אתם מאמינים בארץ ישראל ומוכנים למסור למות למענה אפילו שיש מקומות שבחוץ לארץ יותר טובים , אתם יותר קדושים מהמרגלים שהם היו צדיקים גמורים, כל החילונים פה חיים בקונפליקט
    סגור
  • אין דבר כזה פלסטינים
    ישראלי 29/04/2012 15:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר בערבים, שהיגרו לכאן בדומה למתיישבים אחרים. כן, גם רובנו היגרנו לכאן, חלק מאירופה וחלק מארצות ערב, רק שלנו יש קייס מסויים והוא בעלות על חלק מהשטח מלפני שנים רבות. לגבי אלוהים - מדובר בהמצאה של בני אדם. אם זה מה שגורם לך להרגיש טוב - סבבה.
    סגור
  • תשתוק
    יואל 28/04/2012 20:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גַּם אֱוִיל מַחֲרִי? חָכָם יֵחָשֵׁב. כשהוא שותק, אדם טיפש נדמה בעיני אחרים כחכם. כלומר, לעתים עדיף לאדם לשתוק על־מנת שלא לחשוף את טפשותו.
    סגור
  • מסכים לגמרי לקביעה שאין אלוהים. לגבי הנפט?
    רענן 27/04/2012 13:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם כאן אני בטוח שאין. אם היה כבר היינו יודעים מזה. ככל שמושכים את הזמן אפשר להבין שזו רק משיכה באף כדי להכניס עוד תמימים חסרי ידע למניות לויתן כדי שהגדולים יוכלו להשתחרר בקלות לפני הנפילות הכואבות.
    סגור
  • אתה סתום. (ל"ת)
    גיל 27/04/2012 11:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין אלוקים? אז איך הגעת לכאן בדיוק? מפיצוץ??
    משה 27/04/2012 11:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי מחיה אותך כל יום? מי מחזיר לך את הנשמה כל בוקר?? תפתח את העיניים יש אחד למעלה והוא כל יכול וטוב ומטיב!!
    סגור
  • איפה מצאו את כל המפגרים הפרימיטיביים פה???
    ערן 27/04/2012 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש אלוהים? תגידו את זה ל-6.33 מיליון יהודים שניספו בשואה (אהה כן, זה כי סבא ש הבתא שלהם בטעות לא אכל פעם אחת כשר בד" ץ, נכון? טמבלים). תגידו את זה למיליונים הנוספים שעברו טראומה מטורפת, נפגעו לכל החיים ועיבדו את כל רכושם. תגידו את זה לעשרות אלפי חללי מדינת ישראל שנהרגו למען קיום המדינה (מעניין שאין אף טמבל שבאמת " מת באוהלה של תורה" , אולי כי חובות אזרחיות לא קיימות אצלהם...). תגידו את זה לעשרות ומאות אלפי הפצועים והנכים ממלחמות ישראל ופיגועי האיבה. תגידו את זה לרוב הציבור השפוי ששואף לחיות בשלום וברוגע, ועוד מלפני קום המדינה נלחמם על חייו כאן, ולא נראה שזה ישתנה בעתיד הקרוב. תגידו את זה לכל היהודים שנולדים עם מומים או סובלים ממחלות קשות שהורסות את חייהם. תגידו את זה להורים שאיבדו את בנם בתאונת דרכים. ועוד ועוד. ואחרי זה, אם אתם עדין מאמינים שיש אלוהים או בבא סאלי או מה שבא לכם, אתם באמת אומללים ועלובים, ואני פשוט מרחם עליכם.
    סגור
  • לכל המסכנים " הנאורים"
    משה 27/04/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב אז מה התכלית לחיות 70-80 שנה כמו בהמה ואח" כ להיקבר מתחת לאדמה למליוני שנים? אני מציע לכם להתחיל לחשוב על עולם הנצח ולא להתעסק בשטויות והבלים שעוד 70 שנה שתהיו מתחת לאדמה לא יועליו לכם בכלום
    סגור
  • אוי חילונים פרימיטיביים....עצוב לקרוא אתכם,
    דודי 27/04/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. תנו לאנשים לחיות ואל תגידו להם במה להאמין ובה לא... ב. ערן אתה לא מוכיח כלום משום כלום- איפה כתוב שהעולם לא מכיל רע? זו הרי סוגיא מרכזית ביהדות של רע וטוב...תלמד קצת לפני שאתה מדבר. דבר שני- האם אתה בטוח שאנחנו עשינו הכל כדי שיהיה טוב? בתורה מובטח לנו שכר טוב- הבטחה של ממש, אם אנחנו נקיים את כל הדברים שאלוקים מצפה מאיפנו, אם היינו עושים הכל כמו שכתוב וכל עם ישראל היה שומר שבת וכו' וכו' אז אולי היו לדברייך משקל...כרגע אפשר להתייחס לזה שאף צד לא מקיים את החוזה שעליו הוא חתום..אז למה אתה בא בטענות רק לצד אחד? ג. מספיק מדענים גדולים ובעלי שם, כגון ניוטון,איינשטיין, חתני פרס נובל, מגלי סודות מדע מעולם הפיסיקה והכימיה וכו' מאמינים ואומרים בבירור שאין סיכוי שהעולם היה קיים בצורה הזאת אלמאלא כח עליון...אז אתם " הגאונים" מבינים יותר?? ד. מספיק לראות את הסדר בבריאה, את הגוף האנושי המדהים, את ההיסטוריה של עם ישראל שלפני 2000 שנה הובטח לנו שנחזור לארץ ישראל לאחר הגלות, את מעמד הר סיני שהיהדות היא היחידה שטענה שכל עם ישראל ראה את זה...והרי עם ישראל לא היה מקבל את התורה אם לא היה מסכים לזה...כי היה יכול לומר אני לא הייתי שם, ואת כל הניסים לאורך ההיסטוריה בשביל להבין שיש בורא לעולם... ה. איש באמונתו יחיה, תהיו בני אדם ואל תקללו ואת תהיו גזענים
    סגור
  • לא מסכים עם האמונה אבל מסכים עם הנקודה
    נועם 27/04/2012 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החמישית שלך. זה אתר כלכלה מה אתם דוחפים לפה את הדברים האלה.
    סגור
  • מה אתם דוחפים?
    לנועם 27/04/2012 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תסתכל טוב טוב איך זה התחיל ואחרי זה תדבר
    סגור
  • איפה הייתם כשנפל רקטות וגראדים וניסים התגלגלו
    ערכים בארץ 27/04/2012 15:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתחת לרגליים, הרבה לפני כיפת ברזל, את זה שכחת? רק את השואה שאולי הסבא שלך היה שם ונשאר בחיים אתם זוכרים, אז בבקשה פה לא המקום לדיונים אם יש אלוקים או לא,
    סגור
  • האדם ברא את האלוהים ולא להיפך.
    מדען 27/04/2012 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האלוהים קיים רק במוחם של אנשים בורים
    סגור
  • אין אלוהים?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 27/04/2012 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשתזדקק לו נראה איך תדבר
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות