אלטשולר שחם ממשיך להוביל בדירוג איכות השירות בקרנות הפנסיה

במקום השני - הפניקס, השלישית היא כלל. במקום האחרון - מיטב דש שדווקא נמצאת במקום טוב בתשואות
 | 
telegram
(7)

בית ההשקעות {אלטשולר שחם גמל} מוביל גם השנה בשירות ללקוחות מבין קרנות הפנסיה. בכך שומר בית ההשקעות על מיקומו מ-2019. מי שעולה למקום השני היא חברת הפניקס, על חשבונה של כלל שיורדת למקום השלישי. כך עולה ממדד השירות של קרנות הפנסיה לשנת 2020 שמפרסמת רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון.

באופן כללי, השנה השתפר איכות השירות בענפי החיסכון הפנסיוני, למרות התנודות בשווקים בשנת 2020 ומשבר הקורונה שהביא עימו מעבר אל מתן שירות מרחוק ע"י הגופים המוסדיים.

מי שמציגים קפיצה משמעותית באיכות השירות הם מגדל, הלמן אלדובי ופסגות, כאשר בעקבות השיפור הלמן אלדובי יוצא מהמקום האחרון, פסגות שומרת על המקום השני מהסוף. מנורה שמרה על מקומה באמצע הטבלה, שיפרה את השירות שלה אך פחות מהאחרים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אך מי שמידרדר למקום האחרון הוא בית ההשקעות מיטב דש, וצריך לומר - פסגות והלמן אלדובי נרכשו לאחרונה כך שלמעשה מיטב דש נשארת לבד בתחתית ותצטרך לשפר את הדירוג כדי להתקדם מעלה.

רק נציין כי התשואות של מיטב טובות בשנים האחרונות כך שלא ברור שהיא באמת צריכה לדאוג.


מקור: רשות שוק ההון, ביטוח וחסכון

הביצועים של קרנות הפנסיה במחצית הראשונה של השנה במסלול עד גיל 50:
מי שמובילה במחצית הראשונה של השנה את הביצועים בקרנות הפנסיה היא הפניקס עם תשואה של 9.84%, אחריה מנורה עם 9.68%, השלישית היא מיטב דש עם 9.41%. הרביעית היא כלל עם 9.41%, אחר כך פסגות עם 8.93%, מגדל היא השישית עם 8.79%, מיד אחרי אלשטולר שחם עם 8.78%, והראל סוגרת את הטבלה עם 8.12%.


 

בתגובה לנתונים אומרת מיטל ברנע, סמנכ"ל שירות לקוחות גמל ופנסיה, אלטשולר שחם: "אנו גאים לקטוף את המקום הראשון במדד השירות, זו השנה השנייה ברציפות. מתן שירות איכותי ויעיל הוא יעד מרכזי ששמנו לעצמנו, וכעת אנו זוכים לקצור את הפירות. זכייה זו היא תוצאה של עבודה מאומצת, ראייה לטווח הארוך ושיתוף פעולה מוצלח בין הגורמים השונים בארגון. הזכייה היא לא נקודת הסיום אלא רק ההתחלה, מכאן נמשיך לחדש, להתייעל ולהציע ללקוחותינו ולשותפינו העסקיים שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר".

ד"ר משה ברקת, הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון: "מדד השירות נועד לשקף לציבור החוסכים והמבוטחים את רמת השירות הניתן על ידי הגופים המוסדיים בתחומי הביטוח והחיסכון. על אף העלייה העקבית לאורך השנים האחרונות בשביעות רצון הלקוחות מאיכות השירות, ובציוני מדד השירות, אני סבור שיש עוד מה לשפר בשירותים הניתנים על ידי החברות. הביקורות שאנו עורכים ופניות הציבור שאנו מטפלים בהן במסירות מעידות שאסור לנו לשקוט על השמרים ושיש לנו עוד הרבה עבודה בתחום הזה. פרסום המדד על ידי הרשות מחזק את חשיבותו ככלי ואת חשיבות מתן שירות נאמן ללקוחות. רשות שוק ההון תמשיך לפעול במטרה לשפר את טיב השירות הניתן על ידי חברות הביטוח והגופים המוסדיים לצד פיתוח ושכלול השוק באמצעות הגברת תחרות והכנסת כלים טכנולוגיים שיסייעו לציבור".

תגובות לכתבה(7):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    החברה הגרועה ביותר
    שקר וכזב 10/09/2021 23:20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תנסו להשיג אותם ולדבר עם נציג ,משימה בלתי אפשרית
    סגור
  • 6.
    מקום ראשון בשירות ? אמיתי ? אין שם שירות !
    מזועזע 04/09/2021 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יגלגלו אותכם מאחד לשני - לא יזוז כלום ברחתי
    סגור
  • 5.
    באיזה עולם אתם חיים? שירות זוועה (ל"ת)
    דניאל 30/08/2021 10:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שירות ליגה. סין תעלה וגם התשואות יעלו (ל"ת)
    רועי 30/08/2021 03:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    זהו אין תשואות
    שי 30/08/2021 01:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז עכשיו מבלבלים את השכל על שירות?
    סגור
  • טען עוד
  • 2.
    השקעה בסין
    סין 29/08/2021 22:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הורידה את אלטשולר
    סגור
  • 1.
    שרות
    אנונימי 29/08/2021 20:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרות על הפנים!!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות