ONE ZERO מונה עד עכשיו 20 אלף לקוחות, מה קורה בבנק הדיגיטלי?

לפי הדיווח של הבנק, נפתחים בכל שבוע בין 1,200 ל-1,400 וסך הפיקדונות ויתרות העו"ש בבנק עומדים נכון להיום על כ-350 מיליון שקל
 | 

הבנק הדיגיטלי הראשון "הושק" בחודש שעבר ולפי הודעת הבנק, מתקבלות כ-1,000 בקשות הצטרפות לבנק מידי יום. בחודש שעבר הכריזו בבנק על מהלך שיווקי שיאפשר להצטרף למסלול ללא דמי מנוי למצטרפים חדשים ונראה שאכן יש ביקוש מסוים מצד אזרחי ישראל. יש לציין כי בסוף 2022 יתחילו להיגבות דמי ניהול של 50 שקל בכל חודש. כמובן שהבנק כבר התחיל לצרף לקוחות הרבה לפני חודש אוגוסט, ליתר דיוק כ-12 אלף לקוחות כבר היו קיימים, מה המצב הבנק מאז "ההשקה"?

מבחינת אקטיבציה וניוד -  בבדיקה, מתוך לקוחות שפתחו חשבון לפני 3 חודשים ויותר, 38% כבר העבירו אל הבנק פעילות (משכורת או העברת ההכנסות כעוסקים עצמאים). כלומר, מעל שליש מהלקוחות הופכים בהדרגה את החשבון לחשבון העיקרי שלהם. מידי יום הבנק מקבל בין 50-80 בקשות ניוד מלא (העברה של הרשאות והוראות קבע בנוסף למשכורת) מצד הלקוחות ובחודשיים האחרונים (אוגוסט-ספטמבר) בוצע תהליך ניוד מלא של כאלף לקוחות. הבנק עתיד להצטרף לאחר החגים למערכת הניוד בקליק באופן שיקל את תהליך הניוד אך בו זמנית ימשיך ללוות את הלקוחות גם בניוד הפיקדונות וההלוואות שאינם חלק ממערכת הניוד.

צ'ק אפ פיננסי - בתחילת חודש ספטמבר, המערכת הטכנולוגית שפיתח הבנק החלה לבצע צ'ק-אפ פיננסי יומי: סריקה יומיומית של חשבונות הלקוחות, מעבר על כל הפעילות בחשבון, העו"ש, הכרטיסים, הוראות הקבע, חסכונות והלוואות, זיהוי כל אירוע חריג או הזדמנות ומשלוח תובנות חכמות באמצעות אלה הבנקאית הדיגיטלית, המציעה ללקוחות לקבל ליווי עד לפתרון בעזרת מנהלי הכספים. המערכת שולחת בשבועות האחרונים כ-7,000 תובנות מידי שבוע, המתריעות על אירועים חשובים/חריגים בחשבון.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תהליך פתיחת החשבון - בין 85%-80% מהחשבונות נפתחים בצורה חלקה ללא התערבות אנושית כלל ותוך 10 דקו, בין 20%-15% נתקעים בתהליך, רובם בעקבות קושי בסריקת תעודת זהות, זיהוי הפנים או במענה לשאלות ה-KYC אשר דורשות רגולטורית בדיקה מעמיקה יותר.

לקוחות קיימים - השיח עם הלקוחות מתבצע בשתי פלטפורמות 24/6: דרך הצ'אט באפליקציה, שמאפשר גם מענה מלא 'אופליין' ואליו הבנק מפנה את עיקר המשאבים ובמוקד הטלפוני. למי שיוצר קשר טלפוני בבנק מאפשרים לבחור בשיחה חוזרת ומקפידים לחזור לכל פונה עד מענה מצידו. במקביל, הבנק יוזם אינטראקציה שוטפת עם הלקוח דרך תובנות שנשלחות על בסיס הצ'ק אפ הפיננסי. 

זמני המענה הנוכחיים בצ'אט: 96% מהלקוחות מקבלים מענה תוך פחות מ-24 שעות. 50% מקבלים מענה תוך פחות מ-3 שעות, 39% תוך פחות משעה, 27% תוך פחות מ-15 דקות. 19% מהפונים נענים תוך פחות מ- 6 דקות.

זמני המענה הנוכחיים בטלפון: 94% נענים תוך פחות מ- 45 דקות 75% נענים תוך פחות מ- 15 דקות ו-56% נענים תוך פחות מ- 6 דקות. היעד של הבנק בשנה הבאה הוא להגיע למענה בזמן אמת (לייב) בצ'אט.

רוני ליכטנשטיין שני, סמנכ"לית השירות ומשאבי האנוש מסרה: "יצאנו לשוק עם בשורה וציפייה גדולה, להעניק רמת שירות של בנקאות פרטית לקהל לקוחותינו ואנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לעמוד בהבטחה. בהעדר סניפים, אנחנו מייצרים סטנדרט חדש של שירות שממוקד לראשונה בישראל באמצעות מענה בצ'אט ומתוגבר במענה טלפוני למקרים מורכבים יותר. חשוב להדגיש שאנחנו מודעים לכך שעל רקע הביקוש הגבוה, לקוחות שלא מצליחים להשלים את תהליך פתיחת החשבון באופן דיגיטלי נדרשים להמתין להשלמת התהליך ואנחנו מתנצלים על כך. הצבנו לעצמנו יעדים מאד ברורים לזמני מענה כשהשאיפה היא להגיע למענה ב"לייב" במהלך 2023 עם השלמת אוטומציות נדרשות לצד שכלול מתמיד של יכולות הבינה המלאכותית והצ'ק אפ הפיננסי".   

תגובות לכתבה(17):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    בנק ללא שרותוללא כח אדם
    משה 23/10/2022 09:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם צודקים מערכת כושלת שלא מאפשרת לבצע שום דבר ללא נציג אבל הנציג לא זמין ולא חוזר לא בטלפון ולא בצאט .לפחות שהיו משקיעים יותר בצוות מאשר להלל ולשבח את הבנק כל היום בפרסומות ושם כן להשקיע המון כסף האם זה החזון של פרופ' אמנון שעשוע.
    סגור
  • 12.
    במסלול הכי בסיסי שלהם רשום שאין דמי ניהול
    . 11/10/2022 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם אחרי דההטבהנגמרת, אם מסתבר שאני משלם 50 לחודש אין מצב שאני נשאר שם
    סגור
  • 11.
    קמפיין מסחרי שלהם מפרסם את הפנים של המנכ"ל!! אגוטריפ!! (ל"ת)
    דוד 03/10/2022 09:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 10.
    מזעזע, תקראו
    לקוח הבנק 02/10/2022 23:14
    הגב לתגובה זו
    3 3
    הם ממש לא בנקאות פרטית, שירות לא מקצועי כמו שאפשר לקבל בבנקים הותיקים. בנוסף, דוברת הבנק מפעילה קבוצת פייסבוק סגורה שבה היא מפגינה בחלק מהמקרים ידע לוקה בחסר בבנקאות ואף הערות מזלזלות ללקוחות שלא מרוצים ״לא מתאים לכם? נעזור לכם לחזור לבנק שלכם, הכל בסדר״. עם צוות כזה וגישה כזו שיהיה להם בהצלחה. כרגע הם לא שווים את ה 49 שח שהם רוצים לגבות.
    סגור
  • 9.
    ישראבלוף
    קובי 01/10/2022 09:46
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שום יתרון
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    מי משלם עמלה חודשית לבנק?
    אחדש 30/09/2022 11:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בנק עושה את הכסף שלו או מזה שאתה במינוס הלוואות וכו או מזה שאתה בפלוס והוא יכול להסתמך על זה לתת הלוואות, אין סיבה לתת לו כסף כל חודש בנוסף
    סגור
  • 7.
    שירות מאכזב מאד
    א.ש.חוק 30/09/2022 11:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אחרי חודשיים של התנהלות ושליחת טפסעם וחשיפת פרטים אישיים התברר שהבנק לא מוכן לצרף אותי.זה התברר לי כאשר התקשרתי להבין מה קורה.אפילו לא שלחו מכתב.אין סיבה לסירובם. אסור מבחינה חוקית לסרב ללקוח לפתוח חשבון בנק והם מצפצפים על החוק.בושה של בנק
    סגור
  • 6.
    זה טוב אבל..
    בן 30/09/2022 11:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    טוב לתחרות שאין בין הבנקים העלובים והחמדנים בישראל אבל רע כי אין פה שום בשורה. אני בבנק לאומי קיבלתי מענק של 2100 שקל כי פתחתי חשבון עם התחייבות להישאר 3 שנים. ללא עמלות כלל. אחרי 3 שנים נבדוק אופציות חדשות. מי שהוא הנדסאי או מהנדס שיירשם בארגון "הוט"ויעבור לאומי ל3 שנים. ירוויח. אחרי 3 שנים יבדוק שוב אלטרנטיבות.
    סגור
  • 5.
    ואו - כל כך מעט מקבלים תגובה מהירה
    יסמין 29/09/2022 23:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בהתחשב בכך שאין לבנק הזה סניפים, התגובה בצ'אט ובטלפון לא צריכה להיות כל כך ארוכה. אני התלבטתי אם לעבור לזה, אבל זמני שירות כאלה? לא תודה.
    סגור
  • 4.
    כתבה ממומנת ומוטעת
    מקס 29/09/2022 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    600 שקל עמלה על דמי שימוש בחשבון? תגידו נגנתם מה זה השוד הזה הבנק הכי לא מקצועי בארץ
    סגור
  • 3.
    50 שקל בחודש? מה הבשורה פה
    י 29/09/2022 14:35
    הגב לתגובה זו
    12 0
    זה הרבה יותר ממה שאני משלם בבנק הרגיל שלי
    סגור
  • נכון, גם אני לא מבין את זה (ל"ת)
    אורן 30/09/2022 10:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    שירות לקוחות על הפנים
    לקוח של הבנק 29/09/2022 13:10
    הגב לתגובה זו
    10 1
    השירות בבנק הוא על הפנים, בכל בעיה לוקח להם המון זמן לענות, ההתכתבות בצ'אט מרגישה הרבה פעמים כמו עם בוט, הבנקאים שנותנים מענה ראשוני הם חסרי ניסיון ולפעמים יש להם גם פערים בהבנה. הבנק לא מאפשר הפקדת מזומן לחשבון.
    סגור
  • ואפילו אין להם אתר אינטרנט! (ל"ת)
    רלי 29/09/2022 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אבל מה הייתרון בבנק החדש על פני הבנקים האחרים?
    אמיר 29/09/2022 11:42
    הגב לתגובה זו
    13 0
    לא ברור
    סגור
  • אינני רואה שום יתרון (ל"ת)
    אורן 30/09/2022 10:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כלום ואפילו מוגבלים בשירות
    כלום 29/09/2022 16:34
    הגב לתגובה זו
    10 1
    והנתונים על העברת פעילות מוטעים ולא נכונים
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות