"36% יצמצמו קניות של מוצרי קיץ לעומת 2022"

79% מהצרכנים מעידים שהם נוהגים לבדוק מחירים באונליין בעת ביקור בחנות כדי לוודא שהמחיר הנדרש אינו גבוה מדי ושהם אינם מפספסים מבצעים ברשת

 | 
telegram

ההאטה הכלכלית העולמית משפיעה על תוכניות הרכישה של צרכנים לקראת הקיץ הקרוב, כך עולה ממחקר שערכה חברת הסטארטאפ Optimove בקרב 400 נשים וגברים. מהסקר עולה שאמון הצרכנים בכלכלה בירידה ותקציב הקניות שלהם קטן לעומת 2022. 47% מהנשאלים בהביעו חוסר אמון במצב הכלכלה ו-36% מתכוונים לצמצם את רכישות הבגדים, בגדי-הים ומוצרים אחרים לעומת קיץ 2022. 42% מתכוונים להוציא אותו סכום כסף כמו בשנה שעברה ואילו 22% מתכננים דוקא להגדיל השנה את הוצאותיהם.

הסקר גילה ש-11% מהצרכנים מקדימים ומזמינים בגדי קיץ, בגדי ים, מגבות חוף, גריל ואביזרים לגינה, מוצרי יופי והגנה על העור כבר בחודשים ינואר ופברואר כשהחורף עדין בשיאו. בחודש אפריל מגיעות המכירות של מוצרי הקיץ לשיאן עם 32% שמבצעים את הרכישות הראשונות בחודש זה ורק 12% עושים את הקניות הראשונות של המוצרים הקייציים בחודשים יוני-אוגוסט.

קרוב למחצית מהמשתתפים, 47%, מפצלים את הקניות בין החנויות הפיזיות לבין האונליין, 29% רוכשים בחנויות בלבד ואילו 24% עורכים את כל הקניות של מוצרי הקיץ באינטרנט. חריג בתחום זה הוא ענף התיירות שבו 91% מההזמנות הן אונליין ורק 9% באמצעות סוכן נסיעות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

79% מהצרכנים העידו שהם נוהגים לבדוק מחירים באתרים אונליין בעת ביקור בחנות פיזית כדי לוודא שהמחיר המבוקש מהם בחנות אינו גבוה מדי ושהם לא מפספסים מבצעים טובים יותר באינטרנט. 18% אמרו שהם עושים זאת לעיתים נדירות, ורק 3% מהנשאלים אמרו שהם לעולם לא יבדקו מחיר באונליין בעת ביקור בחנות.

52% ממשתתפי הסקר ציינו שהמייל הוא האמצעי המועדף עליהם כדי לקבל מידע על הצעות שיווקיות ומבצעים מחברות שמעניינות אותם ושהם עוקבים אחריהן. 33% באמצעות מודעות באתרים, במובייל או ברשתות חברתיות, 9% במסרונים ואילו 6% לא רוצים לקבל אף מסר שיווקי.

פיני יקואל, מנכ"ל ומייסד אופטימוב: "המשמעות של תוצאות הסקר היא שקמעונאים יצטרכו להתאמץ הרבה יותר בקיץ הקרוב כדי להניע את הצרכנים לבצע רכישות. הדרך לעשות זאת היא על ידי שימוש חכם בדאטה כדי לייצר תקשורת שיווקית ששמה דגש על פרסונליזציה ורלבנטיות של המסר לחיי הלקוחות, רצונותיהם והעדפותיהם. מי שמחכה עם פרסום מוצרי קיץ עד לתחילת העונה מפספס קונים רבים שלמדו להערך ולקנות מראש את מה שנחוץ להם לעונה החמה. תוצאות הסקר מראות ש-42% מהנסקרים לא קיבלו אף מסר שיווקי שנוגע לקניית מוצרי קיץ עד לסוף חודש מרץ, אף שרבים מהם כבר ביצעו הזמנות והצטיידו בבגדים ובמוצרים הנחוצים להם".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות