כולם טועים? "הדולר יתחזק חזרה ל-3.4 שקלים ויותר"

"אף אחד לא יכול לנצח בנק מרכזי שנחוש לבצע פיחות במטבע" טוען יוסי פרנק, שיוצא נגד דעת מרבית הכלכלנים והאנליסטים - צפו בראיון המלא
 | 

אחרי הכרזת בנק ישראל לפני שבועיים על רכישה של 30 מיליארד דולר במהלך השנה, ראינו את הדולר מתחזק מעט, אבל כלכלנים ואנליסטים רבים מעריכים שמדובר בעניין זמני שכוחות השוק יכריעו, ושנראה שוב ייסוף בשקל. יוסי פרנק, מנכל אנרג'י פייננס, יוצא נגד הדעה הרווחת ומסביר למה לדעתו דווקא נראה פיחות משמעותי בשקל. צפו בראיון:

 

פרנק מסביר שהכל תלוי בנחישות של הבנק המרכזי. אם המשקיעים יאמינו שהבנק יעשה כל שביכולתו למנוע ייסוף במטבע המקומי, הם לא יהמרו נגדו. לדבריו, עד עכשיו היה נראה שהבנק לא מגיב על הנעשה בשוק המט"ח, אך בלית ברירה, כשהדולר הגיע לשפל של 25 שנה הוא התעורר ויצא סוף סוף בהכרזה ברורה שבכוונתו לעצור את הנפילה בשער הדולר, ואף מאחד כוחות עם משרד האוצר, לראשונה מזה חמש שנים.

עכשיו השאלה היא האם בנק ישראל יוכל לעמוד במשימה. מכיוון שהדולר, בלי קשר לשקל, נחלש בעולם, נראה שזו משימה גדולה מדי למידותיו. של הבנק המרכזי הישראלי. פרנק טוען שהדולר לא ייחלש מעבר לרמה הנוכחית, שכן מצב כזה עלול לסכן את מטבע היורו -תרחיש שהפד ימנע.

הטענה המרכזית השנייה לטובת התחזקות השקל היא העובדה שדולרים רבים נכנסים לארץ, הן ממכירת הגז והן מהטכנולוגיה. גם כאן פרנק לא מיישר קו עם הקונצנזוס וטוען שחברות ההיי-טק לא ימשיכו לייצר בארץ בכל תנאי וכבר עכשיו ניתן לראות שחלקן עשו התאמות לרמות החדשות של השקל והעבירו את מתקני הייצור שלהן אל מעבר לים, בחלק מהמקרים אפילו לארה"ב.

לסיכום, פרנק טוען שבארסנל של בנק ישראל ישנם כלים רבים שיכולים להביא לשינוי המגמה אם רק יחליט להוציא אותם לפועל, כולל גם רכישה של דולרים מעבר לתכנית, כניסה לטריטוריה של ריבית שלילית, קביעת מגבלה (לימיט) שתאט את הפעילות הספקולנטית ועוד. לדעתו כל אלה בסופו של דבר יחזירו את הדולר לרמה של 3.4 ואף 3.5 שקלים.

תגובות לכתבה(81):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 63.
    עוקב אחריך
    בן 25/05/2021 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים שאני קורא את הדברים שאתה כותב. אתה בכל פעם ובכל נק זמן טוען שהדולר יעלה. תכלס לא צדקת פעם אחת אפילו.
    סגור
  • 62.
    חחחחחחח 1$ = 3 שח
    איל 04/05/2021 16:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנקים וגופי ההשקעה בעולם וממשלת ארהב יותר חזקים מבנק ישראל המרכזי הנחוש ...
    סגור
  • 61.
    בינתיים אנחנו במאי ולא התחזק כלום .!? הכתה הייתה ב
    shay 03/05/2021 22:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1.2.21 .....................
    סגור
  • 60.
    הדולר
    משה 03/05/2021 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תדאגו לשקל למה לדולר אנחנו חיים בישראל מה המגמה
    סגור
  • 59.
    יופי, אז אולי אלביט סוף סוף תעלה (ל"ת)
    אלמוג 11/04/2021 10:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 58.
    כבר שנים האיש מתפרנס מלומר לנו שהדולר ירד באגורה ויעל
    מוטי 09/03/2021 09:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    באגורה וחצי, חלללס זה כמו לומר שהשמש תשקע ותזרח
    סגור
  • 57.
    תמיד אותה תחזית
    עמוס 28/02/2021 15:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עוקב שנים אחר יוסי פרנק. תמיד אבל תמיד נותן תחזיות להתחזקות הדולר ללא קשר לשערו. [אגב גם דר' יעקב שיינין דבק באותן גרסאות]. מן הסתם המומחים הללו בדרך כלל טועים כי הדולר נמצא כיום בשער נמוך יותר מאשר לפני 20 שנה ובממוצע בוודאי שנמוך יותר ממרבית ימי המסחר ב 20 השנים האחרונות. לדעתי תמיד יש סיכוי של 50% שיעלה ו 50% שירד, כך נקבע שערו בכל רגע נתון. [הבעיה שתובנה כזו מייתרת את מרבית המומחים].
    סגור
  • 56.
    פרנקנשטיין אתה בור וחסר ידע
    הוא ליצן חצר 23/02/2021 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לך שום מושג , אפילו הקוף המשקיע מצליח יותר ממך, יא חתיכת עולב
    סגור
  • 55.
    הזנחה פושעת של משרד האוצר
    אבי מ. 22/02/2021 12:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה כשיש ממשלה לא מתפקדת ושר אותר שמחכה לפקודות מהבוס הגדול. למי שלא מבין איזה נזק זה עושה ליצואנים לכלכלה ולהייטק לא אתחיל להסביר
    סגור
  • 54.
    לא יעזור לכם גם 100 מיליארד
    אורן 15/02/2021 19:59
    הגב לתגובה זו
    2 16
    רק שהישראלים ינהרו לח"ול המצב יחזור וכל עוד הקורונה הורסת את כלכלת ארצות הברית. תנו לו לצנוח אנחנו רוצים להמזין מחו"ל בזול :)
    סגור
  • 53.
    ציטוט ממאמר של המרואיין - חגי תשרי 2020
    פקח שמריהו 14/02/2021 16:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם אתם שואלים אותי על טיפ לחג - מאז משבר 2008 בכל פעם שהדולר ירד מ-3.40 הוא זינק בחדות. כך יקרה גם הפעם. יצואנים שיפסיקו להמיר ייהנו משער הרבה יותר גבוה, יבואנים שיקדימו רכישות ייהנו משער נמוך במיוחד. משקיעים סולידיים שמחפשים תשואה מחוץ לשוק המניות יכולים לצפות לפחות ל-5%.
    סגור
  • 52.
    זוכרים את ה"טיפ לחג" שנתן כשהדולר היה 3.4 ?
    מוטי 12/02/2021 12:50
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הארנק הריק שלי שהיה מלא לפני ששמעתי ל"טיפ" שלו זוכר נפלא. לא מבין איך נותנים לדבר הזה במה.
    סגור
  • 51.
    רק למען ההסטוריה- הדולר צונח ופרנק שוב טעה
    מני 10/02/2021 10:26
    הגב לתגובה זו
    7 0
    בפעם המיליון
    סגור
  • 50.
    יוסי פרנק
    הפיל הכחול 09/02/2021 16:58
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא הייתי מסתמך על הסקירה שלו
    סגור
  • 49.
    השקל משתתף בבחירות
    רון.ק 06/02/2021 17:47
    הגב לתגובה זו
    78 0
    עם בחירות תכופות כל כך, יש לראש הממשלה אינטרס לתת לעם תחושת עליונות כלכלית, כפי שבארגנטינה בשנות השמונים היה המטבע המקומי חזק כל כך שבארה״ב היו קוראים להם ״קנייני תנו לי שניים״, ביבי שולט בנגיד החיוור ביד רמה, והצליח לתת לישראלים להרגיש מלכים בדובאי היכן שלא הרבה אזרחי העולם יכולים לנפוש עקב יוקר המחיה. בנוסף מצבנו הבטחוני הופך את השקל לשברירי, ושקל חזק מרוקן את המדינה מיצואנים (שרבים מהם חברות רב לאומיות) בכך מחליש את עתיד המדינה. בקיצור שיקולים פוליטיים מובילים את השקל להיות חזק על חשבון העתיד של המדינה.
    סגור
  • זה עוד מילא , אנשים מתים בגלל פוליטיקת קורונה (ל"ת)
    דוד 11/02/2021 00:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 48.
    הדולר נחלש בחדות בעולם כך שהשקל
    לא אופטימי 05/02/2021 19:51
    הגב לתגובה זו
    5 16
    יחזור להיחלש .אם הקורונה תמשיך והסגרים יהיו ארוכים השקל ישלוט גם רמה 3.01 ואפילו 2.9 יכולה להיות .
    סגור
  • 47.
    לא ילך
    יצחק 04/02/2021 21:07
    הגב לתגובה זו
    116 0
    תפסיקו לכתוב ולדבר על צעדים רגולטיביים זה לא רלונטי עם נגיד חלש שלא מסוגל לצעדים רציניים בינתיים הוא עדיין קובע אולי יסיק את המסקנות
    סגור
  • 46.
    אתה נביא או סתם חוזה? (ל"ת)
    Bardea 04/02/2021 14:59
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 45.
    בנק ישראל לא יתן לייצוא להדפק.
    רציונליסט 04/02/2021 05:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הוא יכול לרכוש דולרים, או להציף את השוק בשקלים.. האינפלציה ברמת 0 ומספיק שבנק ישראל יודיע שהוא ישתמש בכלי הזה והספקולנטים יברחו מהשקל. גם אם בנק ישראל לא יעשה דבר בסוף.
    סגור
  • 44.
    נגיד
    כלכלן 03/02/2021 21:22
    הגב לתגובה זו
    106 0
    רק בנק מרכזי יכול לקבוע את שער המטבע וכמובן על ידי צעדים רגולטיביים, עכשיו כבר רואים ומרגישים את הנזק שעשה בנק ישראל, שיזניח את שער המטבע ונתן לשקל ליתחזק ,היה צריך לעצור אותו כבר ,לפחות ב 3/5, עכשיו אין בררה אלא לנקוט בצעדים ולהגיע לשער הרבה יותר גבוה ולימנוע נזקים כבדים לפחות ב 3/8
    סגור
  • 43.
    גם הדולר בעולם טס, הכל תומך
    מבין 02/02/2021 22:07
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ובהמשך שהמשק יפתח הביקוש לדולר ינסק. כולם ירצו חול. בנק ישראל מצמצם מאד את היצע הדולר בארץ, ולכן זה צריך את הפיחות.
    סגור
  • 42.
    הדולר ייחלש
    לא אופטימי 02/02/2021 20:15
    הגב לתגובה זו
    4 33
    הדפסת דולרים בטריליונים וקורונה הם תחרות קשה לבנק מקומי וקטן כמו שלנו .יצוא חזק ואקסיטים מחזקים את השקל.אם יעלה חזק האינפלציה תרים ראש ואז הריבית תעלה והשקל שוב יתחזק
    סגור
  • 41.
    על דאגה , שבוע אחרי כניסת הברנש לכלא !!! 1$=4 שקלים !!! (ל"ת)
    אבי 02/02/2021 17:56
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 40.
    גם הפעם יוסי צודק!
    א.כ. 02/02/2021 12:44
    הגב לתגובה זו
    38 13
    ניתוח מעניין, בהיר וגם נכון.
    סגור
  • חחחח
    משה 10/02/2021 10:23
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מזמן לא צחקתי ככה
    סגור
  • 39.
    רגולטיביים
    יצרן 02/02/2021 11:31
    הגב לתגובה זו
    162 4
    כדי להציל את היצוא חייב בנק ישראל לעשות צעדים רגולטיביים ולהגיע בדחיפות לשער 3.70/3.80
    סגור
  • 38.
    צודק
    יונתן 02/02/2021 11:09
    הגב לתגובה זו
    110 2
    הפעם יוסי צודק. הדולר בסוף 21 3.8 בהצלחה לכולם
    סגור
  • 37.
    כתבה מצחיקה
    צדק 02/02/2021 08:54
    הגב לתגובה זו
    5 23
    כולם נהיו אלופים בניחושים ובהתנאויות ממש מדהים מה קרה הדולר טיפה התחזק בגלל קניית דולרים מצד ישראל אז כבר מנבאים שיתחזק ל 3.4??? חחחחחחחח פשוט בדיחה שבגלל קנית דולרים הוא בכלל מתחזק זה פשוט שקר של מטבע הוא צריך להיות מזמן מתחת ל 3
    סגור
  • 36.
    כשהישראלים לא טסים אין ביקוש לדולר. אז הדולר יקרוס (ל"ת)
    שי 02/02/2021 08:41
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • כשיתחילו לטוס גם הדולר יטוס למעלה (ל"ת)
    משה 02/02/2021 10:48
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הזדמנות לרכוש דולרים בזול ממגוון סיבות כנסו
    רם 02/02/2021 14:47
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מדינהש נשלטת בידי חרדים וממשלה הזויה שכלאה את האזרחים - בסוף תהיה חדלת פרעון. האג'נדה לא כלכלית אלא רק פוליטית ומשיחית. תלמדו היסטוריה ותראו שהדמוקרטים וביידן בד"כ עושים טוב לדולר ולביקוש אליו בעולם. הם מחסלים גרעון ומשקיעים בכלכלה וכך יהיה גם הפעם, לעומתם היורו בבעיה קשה.
    סגור
  • על ההזדמנות הזו כבר מדברים 30 שנה (ל"ת)
    מוטי 12/02/2021 12:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    שורט
    מוטי 02/02/2021 07:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שורט שווה קזינו . מה התרומה של השורט לחברות הנסחרות בבורסה?
    סגור
  • 34.
    הבחור טועה כבר שנים
    בוב 02/02/2021 07:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הבחור טועה כבר שנים, אבל יש מצב שהפעם הוא צודק
    סגור
  • 33.
    כמה שטויות מדבר
    גם ככה אין ערך לשקל בארץ . אתה רוצה שיפסיק לספוג א 02/02/2021 06:03
    הגב לתגובה זו
    3 19
    גם ככה אין ערך לשקל בארץ . אתה רוצה שיפסיק לספוג את השקלים על אינפלציה שמעת מיסטר יוסי פרנק ועל הדפסת הדולרים המאסיבית בארהב לא דיברת . הפכו את הדולר לנייר טאולט . יש לנו נגיד שמביא חורבן על המדינה בזה שקונה נייר טאולט ששוה היום במקרה הטוב 2.9
    סגור
  • 32.
    רק חבל שהוא לא סיפר לנו את זה לפני חודש
    צחי 02/02/2021 00:27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    האאא הוא גם לא יודע חחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 31.
    מתעב את יוסי פרנק
    מוש 02/02/2021 00:09
    הגב לתגובה זו
    9 35
    הבן אדם מדבר מתוך פוזיציה חזקה ולא אמיץ מספיק לעשות גילוי נאות,החלום הרטוב של פרנק הוא שהדולר ירקיע שחקים ויהיה לפחות בשווי של 5 שקלים לדולר ! ,בנק ישראל הוא מניפולטור מטבע אם הוא יהיה נחוש לעשות פיחות אגרסיבי בשקל אזרחי ישראל יהיו בסכנה קיומית . אני לא רוצה לדמיין מצב שבנק ישראל יאבד שליטה על האינפלציה ,כי כשהאינפלציה תשתולל ותגיע לרמה של היפר אינפלציה לא בטוח שיהיה מה לעשות, ריבית שלילית ,אי ספיגה של מילארדי שקלים,הרחבות כמותיות,קיניית מליארדי דולרים נוספים יחריבו את ישראל . אם אכן בנק ישראל יעז לעשות זאת הממשלה תיהיה חייבת לסטור לו בכל העוצמה ולחוקים חוקים נגד הבנק שמוכר את מדינת ישראל ושולח אותה לכל הרוחות
    סגור
  • כל פעם שהקשבתי לפרנק הפסדתי כסף ...
    צודק בהחלט 02/02/2021 17:43
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אם אתם רוצים להרוויח תלכו הפוך ממה שהפרנק אומר
    סגור
  • 30.
    אוי נו
    דני 01/02/2021 22:12
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הדולר שנים במגמת היחלשות מול השקל והוא כמעט עשה את זה כבר שנייה לפני הקורונה
    סגור
  • 29.
    קשקשן לא קטן
    אהרון 01/02/2021 21:51
    הגב לתגובה זו
    9 3
    שנים מר פרנק מדבר על חוזקו של הדולר ועל הנזק שהוא גורם בכך . כמו בפעמים הקודמים גם עכשיו הצפי שלו לשער הדולר יישאר בחזקת משעלת לב
    סגור
  • 28.
    יוסי פרנק
    מודאג 01/02/2021 18:47
    הגב לתגובה זו
    10 6
    הבחור מתהפך כמו סטייק
    סגור
  • 27.
    פרנק כרגיל בפוזיציה
    קורא ותיק 01/02/2021 18:34
    הגב לתגובה זו
    9 17
    האיש מדבר מפוזיציה שנים ... טועה תמיד ובגדול. תראו תחזיות שלו החל מ 2008
    סגור
  • 26.
    בנק ישראל יכול
    חמי 01/02/2021 18:29
    הגב לתגובה זו
    14 2
    להשפיע על השער , רק צריך להחליט על הקצב הרצוי ועל השער הרצוי. נניח שרוצה לראות את השער ב 3.80 עד סוף מרץ, יכול להודיע לחדרי העסקאות שבעוד יומיים יקנה וימכור לפי דרישתם ב 3.35 / 3.351, ותוך דקות השער ב 3.35 בלי להוציא שקל. בעוד יומיים יודינ להם שמי שרוצה למכור לו סבבה אבל הוא קונה בעוד יומיים ב 3.40 וכן הלאה והשער יעוף למעלה, כמה שרק יחליט
    סגור
  • מה זה הבלובול מח הזה? לך תלמד כלכלה !! (ל"ת)
    מוש 02/02/2021 00:11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 25.
    סוחר מט"ח
    מור 01/02/2021 17:02
    הגב לתגובה זו
    9 14
    ההשפעה של בנקים מרכזיים זה לרוב לטווח קצר, בלתי אפשרי לשלוט בשוק שמחזור המסחר הוא טריליוני דולרים ביום מדובר בשוק הגדול ביותר בעולם. הספקולנטים שולטים בכוחות ההיצע והביקוש.
    סגור
  • בנק ישראל
    סוחר 04/02/2021 11:03
    הגב לתגובה זו
    31 0
    נכון מאוד, הבנקים המרכזיים לא מסוגלים לשלוט בשער המטבעות,אבל אם אמצעים רגולטיביים מסוגלים ועוד אך מסוגלים! ויש לא מעט אמצעים
    סגור
  • 24.
    הדולר יגיע ל 3.5
    עדי 01/02/2021 17:02
    הגב לתגובה זו
    44 7
    ייקח לו עוד קצת זמן אבל זה היעד
    סגור
  • 23.
    שוב ושוב יוסי לא מזהה נכונה את השינוי בשער הדולר
    אבי 01/02/2021 16:08
    הגב לתגובה זו
    15 14
    לאור החוב החיצוני העצום של ארה"ב ולנוכח ההחמרה שחלה בעקבות משבר הקורונה, מדיניות הפד היא להחליש את הדולר ככל האפשר במטרה לצמצם את החוב החיצוני מאידך ולעודד את התעשיה והיצוא האמריקני מאידך. בנק ישראל אינו שחקן שישפיע על שער הדןלר.
    סגור
  • 22.
    הדולר מתחזק כאשר שוב יהיה ניתן לנסוע
    מנחם 01/02/2021 16:08
    הגב לתגובה זו
    5 2
    כאשר השמיים סגורים אין קונים למטבע חוץ. פשוט מאוד. הדולר מתחזק כאשר הציבור יחזור לרכוש מטח.
    סגור
  • 21.
    אף אחד לא יכול לנצח בנק מרכזי? הרי הוא כבר הפסיד
    א 01/02/2021 16:05
    הגב לתגובה זו
    13 4
    הרי כבר בנק ישראל הפסיד בקרב. מאזור 3.8 הוא מנסה להחזיק את הדולר ולמרות כל הרכישות הדולר נפל. השנה הזאת יקננ קצת יותר דולרים שאגב כבר ההרפקאה הזאת כבר עלתה לנו עשרות מיליארדי שקלים הפסד הון על הדולרים שכבר נרכשו. מלבד זאת כל טיפש יודע שגם בנק מרכזי לא יכול לווסת מחיר לנצח
    סגור
  • 20.
    כבר שנים
    דר 01/02/2021 15:21
    הגב לתגובה זו
    14 9
    שהאיש מקשקש , וטועה
    סגור
  • 19.
    זול יותר
    זה לא נורמלי 01/02/2021 15:15
    הגב לתגובה זו
    7 7
    השקל חייב להיות זול יותר . מקסימום 2.5שקל לדולר אמן.
    סגור
  • 18.
    מישהו חשב לספר לחבר'ה ברדיט שעושים שורט על השקל דולר? (ל"ת)
    סתם צוחק 01/02/2021 15:12
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 17.
    קלו כל הקיצין !
    קאטו הזקן 01/02/2021 15:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נראה כי הטפותיך רבות השנים מתחילות להתיישם !
    סגור
  • כלו כל הקיצין !
    רבי טרפון 02/02/2021 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדולר בדרך לשער חליפין של 5 ש"ח לדולאר.
    סגור
  • 16.
    בנק ישראל יצא אידיוט ומושפל -וככה נראה בלוף השקל
    יצחק טיומקין 01/02/2021 14:27
    הגב לתגובה זו
    46 1
    אדון פרנק צודק ב100 אחוז סוף סוף אדון נגיד התעורר 3.5 שקל לדולר עד סוף פברואר
    סגור
  • 15.
    הנגיד
    כלכלן 01/02/2021 14:17
    הגב לתגובה זו
    52 1
    צריך לשדר "בעל הבית השתגע"ולהןדיע על רכישה יומיומית של דולרים עד שהדולר מגיע ל4 שח לפחות.צריך להשתמש בכל התותחים להוריד ריבית להשית מס על משקיעים זרים הייצוא בקריסה קטסטרופה של מובטלים בפתח והעברת מפעלים לחול.הדולר חייב להיות לפחות 4 שח.
    סגור
  • דולר
    איציק 01/02/2021 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 7
    ואז ב4 שקל יהיו עליות מחירים.
    סגור
  • 14.
    הדולר ימשיך להיחלש,
    פלד (סטאלין) 01/02/2021 13:14
    הגב לתגובה זו
    8 29
    תחת שלטונו של הישיש הסנילי ידפיסו כמויות עצומות של דולרים, יהיה זול להשתמש בדולר בשירותים, מאשר לרכוש ניר טואלט שיהיה יקר יותר מהדולר.
    סגור
  • 13.
    שום בנק בעולם לא יכול להתמיד מול כוחות השוק (ל"ת)
    דרור 01/02/2021 13:10
    הגב לתגובה זו
    3 14
    סגור
  • 12.
    כל הכבוד
    כל הכבוד 01/02/2021 13:10
    הגב לתגובה זו
    6 4
    כל הכבוד - צודק בהחלט
    סגור
  • 11.
    ליוסי פרנק היקר
    יוני 01/02/2021 13:08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    בשוק ההון אין מקום לאנשים עם אגו.כולנו טועים בניתוחים מדי פעם.השאלה אם מבינים את הטעות ומתקנים או שננעלים באגו ומפסידים.
    סגור
  • 10.
    יהיה מעניין לא בטוח שנתקוף 3.5
    סוחר מניות זקן 01/02/2021 13:07
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אבל אזור 3.4 בהחלט נשמע לי הגיוני.בכל אופן יהיה מעניין אני לא משחק במטח בכלל זה לא התחום שלי.אבל יש לי חשיפה גדולה לדולר במניות חול.סהכ הפאניקה נרגעה בדולר לא תראו את הפנטזיות שלכם ב 2.9 לא יקרה.
    סגור
  • שהדולר נחלש בעולם , כושר התחרות של החברות האמריקאיות
    אדם 01/02/2021 18:16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עולה ועימם הרווחים. כך שיש פיצוי.
    סגור
  • לא מדוייק 50% מהחברות האמריקניות פועלות בחו"ל
    אריה 02/02/2021 14:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    50% מה 500SP הם חברות גלובאליות והרווחים מפוזרים גם ככה. עובדה שהם לא נפגעו בקורונה בגלל שהדולר נחלש
    סגור
  • 9.
    בנק ישראל צריך לנהוג בנחישות ואז יצליח (ל"ת)
    זאב 01/02/2021 13:00
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 8.
    בנק ישראל פועל נכון וחכם.
    #6 01/02/2021 12:48
    הגב לתגובה זו
    9 5
    בנק ישראל מבין את כוחו ומבין כי הבוס האמיתי שלו הוא מדינת ישראל . עתה הוא מבצע מהלכים נכונים כלכלית העולים בקנה אחד עם האינטרס הכלכלי של מדינת ישראל. הבנק יכול , תחת שיקול דעת לו הוא מוסמך בלעדית , להדפיס שקלים . בינתיים נחישות הבנק הניבה לכולנו רווח הון של כ 25 מיליארד שח . הערך המוסף לקידום תעשיות מוטות ייצוא אף הוא גדול ביותר ולטווח הארוך יהיה משמעותי בהרבה.
    סגור
  • בנק ישראל - מוסד מיותר לחלוטין ואף מזיק! (ל"ת)
    רבקה 01/02/2021 15:51
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 7.
    מה זה יגאל שילון פתח פינת פיספוסים???
    יוני 01/02/2021 12:37
    הגב לתגובה זו
    16 15
    אמרת שהדולר יעלה כל כתבה בחמש שנים האחרונות, מצפון יש???
    סגור
  • אמר את זה בכל כתבה מ10 השנים האחרונות
    הפסיכיאטר 01/02/2021 14:06
    הגב לתגובה זו
    12 2
    ובזמן הזה ירד מ4.8 ל3.11. אז הינה קופץ מלאכותית ל3.28 ויוסי פרנק חובב הדולרים יוצא מהחור. פרנואיד שרואה ספקולנטים רודפים אחריו. ביזפורטל מתבזה עם האיש ההזוי הזה.
    סגור
  • מה שחשוב זה ערך נכסים ולא שער מטבע
    משקיע לטווח ארוך 22/02/2021 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה עלה הs&p500 ב10 שנים האחרונות וכמה עלתה ת"א 125? מי האידיוט שמשקיע במטבע/מגדר מטבעות לטווח ארוך?
    סגור
  • 6.
    חחחח מתגלגל (ל"ת)
    שימי 01/02/2021 12:37
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 5.
    כתבה אחרונה שלך
    קשקשן 01/02/2021 12:36
    הגב לתגובה זו
    19 38
    המלצת בחום לקנות דולר ולהרוויח 5 אחוז!!! אתה חושב שהקוראים טיפשים??? מי שהקשיב לך הפסיד מעל 5 אחוזים! להגיד טעיתי אתה יודע?? מתפלא שנותנים במה לאדם עם חוסר יושר כמוך
    סגור
  • 4.
    מדפיסים דולרים בלי הכרה
    רבקה 01/02/2021 12:31
    הגב לתגובה זו
    15 15
    ותחת המשטר של ביידן המגמה הזו תתחזק. יתכן שהשקל יתחזק מול הדולר, אבל בסופו של יום כל מטבעות הפיאט יאבדו את ערכם, ויחזרו לערכם האמיתי שזה 0.
    סגור
  • ממש הפוך היסטורית הדמוקרטים פועלים להקטין גרעון (ל"ת)
    רובי 02/02/2021 14:52
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    עוד פעם יוסי פרנק גורם נזק .
    רמי 01/02/2021 12:30
    הגב לתגובה זו
    17 30
    יוסי פרנק גרם הפסדים של מיליונים למשקיעים בדולר. אתם לא מתביישים להשמיע אותו.
    סגור
  • יוסי פרנק לא גורם לנזק
    יעקב 01/02/2021 19:27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה שגורם לנזק זה שאנשים מקשיבים לכלמתראין כאילו אלו דברי אלוהים חיים
    סגור
  • מי שמכיר יודע לעשות הפוך (ל"ת)
    דוקא לא 01/02/2021 18:41
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בקנקן
    קישקוש 01/02/2021 12:25
    הגב לתגובה זו
    8 7
    הכל תלוי דולר. עכשיו הוא מתחזק מול הכל. השקל שלנו הוא טיפה מאוד זניחה בשוק המטבעות
    סגור
  • 1.
    GME buy and HOLD!!!!
    דחליל 01/02/2021 12:20
    הגב לתגובה זו
    6 6
    shorts are fuked
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות