שיפור באמון הצרכנים בארה"ב במחצית הראשונה של החודש

המדד של אוניברסיטת מישיגן עלה לרמה של 96.5 נקודות למרות שהצפי היה שהוא יהיה ברמה של 96 נק' בשלב זה של החודש. שיפור גם באמון הצרכנים לגבי התנאים העתידיים של השוק
רם דגן |

מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן עלה במחצית הראשונה של חודש יולי לרמה של 96.5 נקודות מרמה קודמת של95 נקודות אשר נרשמה בסיכום חודש יוני.

הנתון הביא לידי ביטוי את המצב המשתפר שהגינה הכלכלה האמריקני בשבועות האחרונים, ובעיקר את העליות שנרשמו בשוקי ההון המקומיים, כמו הירידה במחירי הנפט.

תחזיות השוק היו, כי בשלב זה ימצא המדד ברמה של 96 נקודות בלבד.

מדד הציפיות של הצרכנים עלה גם הוא מרמה של 85 נקודות לרמה של 86.6 נקודות, עם זאת מדד אמון הצרכנים במצב הנוכחי של כלכלה ירד מרמה של 113.2 נקודות לרמה של 112 נקודות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה