מדד אמון הצרכנים ירד יותר מכפי שצפו האנליסטים

בחודש יולי ל-103.2. הדעה הרווחת בוול סטריט הייתה ירידה מתונה ל-106. נתון זה מאכזב במיוחד לאור השיפור במדד שהוצג בחודש יוני שם רשם 106.2 נקודות
יניב לפן |

מנתונים מאכזבים שמתפרסמים היום עולה כי מדד אמון הצרכנים האמריקני ירד ל-103.2 לאחר שהראה שיפור משמעותי ביוני שם הייתה 106.2. ירידה זו באמון חזקה יותר מזו שצפו האנליסטים של 106.0.

לדעת הוועדה הירידה החודש באה בעקבות הדעות המעורבות של הצרכנים בנוגע לאפשרויות השגת עבודה ועלייה בשכר. העלייה הקיצונית ביותר בפנים המדד הייתה זו של אלה המצביעים על אפשרויות למציאת עבודה כ-"קשים להשגה", אלו עלו מ-22.5% ל-23.8%.

הצריכה הציבורית הינה עמוד השידרה של הכלכלה האמריקנית והיא אחראית לשתי שליש מהפעילות העיסקית בארה"ב. ירידות או עליות במדד מצביעים על אפשרויות הצמיחה הכלכלית האמריקנית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה