ליפמן מיישרת קו עם האנליסטים

מדווחת על רווח של 27 סנט למנייה אל מול טווח של 26-28 סנט למנייה אותו צפו האנליסטים בוול סטריט. עם זאת מדווחת החברה על גידול בהכנסות של 59.8% לעומת המחצתית הראשונה של 2004
יניב לפן |

חברת ליפמן המספקת פתרונות בתחום המוצרים לסליקת אשראי שפרסמה ביום האחרון של הרבעון אזהרת רווח במסגרתה מסרה כי הכנסותיה ברבעון השני יסתכמו בטווח של 57-58 מיליון דולר מפרסמת היום את דו"חותיה לרבעון השני של שנת 2005.

ההכנסות גדלו ל-58.3 מיליון דולר שהם גידול של 52.2% מהריבעון המקביל בשנה שעברה. הגידול בהכנסות נובע בעיקר בשל גידול במכירות במדינות אמריקה הלטינית וארה"ב. הרווח הנקי צמח ל-7.4 מיליון דולר שהוא 27 סנט למנייה ביחס לרווח של 25 סנט למנייה ברבעון המקביל בשנה שעברה.

שיעור הרווח הגולמי של ליפמן עמד ברבעון השני השנה על 43.3% לעומת 47.1% ברבעון המקביל בשנה שעברה. הקיטון בשיעור הרווח הגולמי נבע, לדברי החברה, מאיחוד תוצאות דיון לדו"חותיה.

למחצית הראשונה של שנת 2005 ההכנסות גדלו ב-59.8% ל-112.5מיליון דולר בעיקר בשל הגידול במכירות בארה"ב טורקיה ואמירקה הלטינית. הרווח הנקי למחצית הראשונה של 2005 היה 12.6 מיליון דולר שהוא רווח של 46 סנט למנייה הגבוהה ב-2 סנט מהרווח במחצית השנייה של 2005 של 44 סנט למנייה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה