תפרון מדווחת על זינוק של פי 16 ברווח הנקי ברבעון
תפרון דיווחה היום על תוצאות הרבעון השני של שנת 2005. בתוצאות הרבעוניות ושל המחצית הראשונה של השנה דיווחה החברה על זינוק כמעט בכל הפרמטרים.
המכירות ברבעון הראשון עלו ב-9.1% ל-49.8 מיליון דולר ביחס ל-45.6 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח הגולמי ברבעון השני עלה ל-8.4 מיליון דולר ביחס ל-7.6 מיליון דולר. הרווח תפעולי זינק ב-63.8% ל-3.5 מיליון דולר ביחס ל-2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח הנקי עלה ל-1.5 מיליון דולר שהוא 8 סנט למנייה ביחס ל-90 אךף דולר או סנט אחד למנייה ברבעון המקביל בשנה שעברה.
במחצית הראשונה דיווחה החברה על מכירות של 102.4 מיליון דולר המהווים עלייה של 8.4% ביחס למכירות של 94 מיליון דולר במחצית הראשונה בשנה שעברה. הרווח הגולמי עמד על 16.7 מיליון דולר ביחס ל-14.8 מיליון דולר בשנה שעברה. הרווח התפעולי זינק ב-62.6% ל-6.7 מיליון דולר ביחס ל-4.1 מיליון דולר באותה תקופה אשתקד. הרווח הנקי עלה ל-2.7 מיליון דולר או 16 סנט למנייה ביחס ל-196 אלף דולר במחצית הראשונה של 2004.