סנסקום משיקה מתודולוגיית עבודה חדשה

מטרת המטודולוגייה הינה טיפול בבעית שימור העובדים של האירגון וטיפוחם. סנסקום מפעילה מתודולוגית עבודה שפותחה בארה"ב ואשר נועדה להגדיל את זמן העסקתם של עובדים במוקדי שירות לקוחות
יניב לפן |

חברת סנסקום, המתמחה בייעוץ וביצוע פרוייקטים בתחום התקשורת ומוקדי שירות הלקוחות, הודיעה היום על השקת מתודולוגיה חדשה שמטרתה לטפל בבעיית שימור עובדים וטיפוחם. סנסקום מפעילה מתודולוגית עבודה שפותחה בארה"ב ואשר נועדה להגדיל את זמן העסקתם של עובדים במוקדי שירות לקוחות, לשפר את שביעות רצונם וכפועל יוצא מכך לשפר את איכות מתן השירות. המתודולוגיה של סנסקום כוללת: אבחון מצב קיים באמצעות סקר כמותי וראיונות עומק על מנת לקבל תמונת מצב קיימת בארגון, גיבוש ויישום תכנית אופרטיבית שמטרתה ליצור שביעות רצון גבוהה של עובדים והישארותם בארגון לאורך זמן.

במסגרת הפרויקט מבצעת סנסקום בארגונים המפעילים מוקדי שירות לקוחות פעילויות דוגמת הערכת עלות תחלופת עובדים בארגון, איתור גורמים ארגוניים בעלי השפעה על משך חיי העובד, הבנת הציפיות של העובדים בארגון הבנת גורמי נטישת עובדים ומעבר לחברות מתחרות ועוד.

לדברי שלומי כץ, מנהל השיווק של חברת סנסקום, "העובדים הנמצאים במוקד שירות הלקוחות מהווים את 'הפנים של הארגון'. איכות השירות שיעניקו ללקוחות או הלקוחות הפוטנציאליים היא שתקבע את היחס של הלקוחות לארגון. העובדים הללו פועלים תחת לחץ רב ומגיעים לשחיקה מאוד גדולה."

לדברי כץ, "מכיוון שמדובר בעובדים הנמצאים בתחילת הקריירה שלהם, למרכיב הכספי יש ערך קטן בהחלטת העובד לעזוב. גורמים כמו סביבת העבודה, תרבות ארגונית, תמיכה מצד המנהלים והזדמנויות קידום משפיעות לעיתים הרבה יותר על החלטת העובד לעזוב או להישאר".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה