הפועלים ימשיך להתחייב למקום הראשון בקמפיין חדש
בנק הפועלים מעלה, בימים אלו, קמפיין פרסום בטלוויזיה תחת הסיסמה "להיות ראשון זה מחייב". לרגל השקת סדרת מוצרים, שירותים בנקאיים ופעילויות למען הקהילה. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי, ממשיך להכריז על מחויבותו של הבנק כלפי לקוחותיו והציבור הרחב גם בשנה הבאה. בקמפיין תוצגנה סיטואציות מחיי היום-יום המבטאות הפגנת מחויבות, ביניהן, מחויבות של מורה לתלמידה, ילדה לכלב שהיא מגדלת, קפטן של נבחרת כדורגל לחבריו ולאוהדים, מפקד לחייליו ועוד.
ציון קינן, משנה למנכ"ל, הממונה על הבנקאות הקמעונאית, אמר כי הקמפיין עולה לאחר שבנק הפועלים הוכיח בשנים האחרונות שמערכת הבנקאות ניצבת לקראת שנת 2006 בפני אתגרים חדשים, בעקבות שינויים משמעותיים במפת השירותים הפיננסים, שינויים רגולטוריים ואחרים. לטענתו, "השילוב הנכון של חדשנות ויציבות הוא המתכון המנצח של הבנק להמשיך להוביל גם בשנים הבאות".