ענף האריזה: המכירות בשנת 2005 גדלו ב-5.3%
בשנת 2005 השקיעו יצרני האריזות כ-40 מליוני דולרים בתכנון פיתוח ועיצוב של כ-1,200 אריזות חדישות-מהווה גידול של 22% לעומת שנת 2004. כך מסר דורון קמפלר, יו"ר מכון האריזה בהתאחדות התעשיינים, לקראת הכנס השנתי של מכון האריזה והעיצוב הישראלי.
קמפלר מסר, כי המכירות של ענף האריזה גדלו בשנת 2005 ב-5.3% לעומת אשתקד והן יסתכמו ב-1.08 מיליארד דולרים. בתוך כך, המכירות לשוק המקומי גדלו השנה ב-4.4% לעומת 2004 ויסתכמו ב-827 מליוני דולרים. יצוא האריזות גדל השנה ב-8.4% לעומת אשתקד והוא יסתכם ב-258 מליוני דולרים. במספר המועסקים בענף האריזה לא חל השנה כל שינוי והוא עומד על 9,500 מועסקים בכ-120 מפעלים. ההשקעות של ענף האריזה בציוד מיבוא גדלו בשנת 2005 ב-5.6% לעומת אשתקד והם יסתכמו ב-76 מליוני דולרים.
קמפלר ציין, כי 47 אריזות זכו בפרס כוכב ישראל לשנת 2005 . הזוכים יקבלו הפרס באירוע השנתי של ענף האריזה. מדובר באריזות בתחום מוצרי מזון, טקסטיל, קוסמטיקה, היי-טק, חקלאות ומוצרי תעשייה.