גיוון אימג'ינג: הרווח הנקי זינק ב-44% ל-3.5 מ' ד'

מהתוצאות עולה כי סך המכירות השנתי של החברה צמח ב-34% להיקף של 87 מיליון דולר. המכירות הרבעוניות של הגלולה גדלו ב-10% והסתכמו ב-24.4 מיליון דולר
חזי שטרנליכט |

חברת גיוון אימג'ינג, המייצרת מצלמת גלולה לאבחון המעיים, מדווחת על התוצאות שלה לרבעון הרביעי ולשנת 2005. מהתוצאות עולה כי סך המכירות השנתי של החברה צמח ב-34% להיקף של 87 מיליון דולר. הרווח הנקי גדל ב-44% ל-3.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי, הרווח למניה הסתכם ב-12 סנט.

המכירות של הגלולה גדלו ב-10% במהלך הרבעון הרביעי ביחס לעת המקבילה. הן הסתכמו ב-24.4 מיליון דולר. הרווח התפעולי של החברה גדל בצורה מרשימה יותר לסך של 2.3 מיליון דולר מרמה של 828 אלף דולר בעת המקבילה.

שולי הרווח הגולמי זינקו ל-75.4% מהיקף של 70.4% ברבעון המקביל אשתקד. "במהלך המחצית השנייה של שנת 2005, הגברנו את השימוש בגלולות. הגענו ליחס של 1.4 גלולות לכל תחנת עבודה בשבוע, מול 1.15 גלולות פר תחנה בשנה הקודמת", כך ציין גבריאל מירון, נשיא ומנכ"ל גיוון אימג'ינג.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה