H&O: הרווח זינק ב-72% ל-10.1 מיליון שקל ברבעון

ברבעון הרביעי שהיה הרבעון הטוב ביותר של החברה מאז הקמתה, הסתכם מחזור המכירות בסך של 112.8 מיליון שקל, לעומת 103.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-9%
חזי שטרנליכט |

[עדכון] רשת האופנה H&O פרסמה היום את הדו"חות הכספיים לשנת 2005 בהם היא מסכמת את השנה המוצלחת ביותר בתולדותיה. הרשת מדווחת על מחזור מכירות ב-2005 בסך 370.4 מיליון שקל, לעומת 332.7 ב-2004, גידול של 11.3%. ברבעון הרביעי של 2005, שהיה הרבעון הטוב ביותר של החברה מאז הקמתה, הסתכם מחזור המכירות בסך של 112.8 מיליון שקל, לעומת 103.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-9%.

בשנת 2005 רשמה החברה גידול ברווח הנקי שהסתכם ב-7.27 מיליון שקל, לעומת 4.4 מיליון שקל ב-2004, עלייה של 63.6%. ברבעון הנוכחי נרשם רווח נקי של 10.1 מיליון שקל, לעומת 5.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 72.5%.

לראשונה מאז הקמת החברה אישר הדירקטוריון חלוקת דיבידנד לבעלי המניות בסך 2.66 מיליון שקל, (כ- 18 אגורות למניה), לאחר שהחברה עמדה בכל ההתניות הפיננסיות מול הבנקים. בנוסף, על רקע התוצאות המצוינות שרשמה החברה ב-2005, קיבלו העובדים ברבעון האחרון בונוס הצלחה בסך כולל של 1.5 מיליון שקל.

לדברי ד"ר ישראל פלג, יו"ר H&O, "זו השנה השלישית ברציפות שבה החברה מציגה רווח הולך וגדל. לצד המשך גידול המכירות בחנויות זהות (Same Stores Sales), פתחה הרשת 3 חנויות חדשות בקניון גבעתיים, במודיעין ובעפולה. את הגידול במכירות אנו מייחסים לשיפור בקולקציה, לקפיצת מדרגה באופנתיות, הקמת מחלקות אביזרי אופנה בחנויות הרשת, לשדרוג הנראוּת בחנויות ולקמפיין הפרסום, שתרם לחיזוק המותג ולמיצובה של הרשת כרשת אופנה מובילה במחירי רנ"י (רק נראה יקר) ובערכי Value For Money ."

רשת האופנה H&O מפעילה כיום 29 חנויות ברחבי הארץ, בהן מגוון מחלקות המציעות קשת רחבה של מוצרי אופנה, הלבשה, ואביזרים. הרשת נמצאת בשליטת קבוצת גאון אחזקות ומשפחת לבנת. מנכ"ל H&O הוא ניצן הדס.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה