מיקרוסופט הולכת על ה-CRM: השיקה את הדיינאמיקס בארץ
מהלך מעניין מצד ענקית התוכנה מיקרוסופט בארץ. מיקרוסופט ישראל כינסה היום אלפי לקוחות ואינטגרטורים לכנס בו היא הכריזה על Microsoft Dynamics CRM 3.0 החדשה בעברית מלאה, במקביל להשקתה בעשרות מדינות ברחבי העולם. ענקית התוכנה מרדמונד מתכננת "להכנס בגדול", לדברי גורמים המעורים בתעשייה, לתחום ה-CRM. תחום שנשלט על ידי חברות כמו פיפלסופט של אורקל, ונגזרי שוק שונים של SAP.
באירוע ההשקה שהתקיים היום בגני התערוכה בתל אביב בנוכחות של אחד מבכירי החברה שהגיע במיוחד לארץ, אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט ומנהל עולמי של חטיבת הפתרונות העסקיים, ניתן האות והוכרז על החבילה החדשה לעיני.
אז מהו בעצם ה-Microsoft Dynamics CRM 3.0. מדובר במערכת תוכנות חדשה שנועדה לסייע בניהול קשרי הלקוחות של הארגון. המערכת כוללת מודולים לתתי תחומים שונים: שיווק, מכירות ושירות לקוחות. במיקרוסופט מבטיחים כי המוצר החדש מתאפיין בידידותיות רבה למשתמש המתבססת על ממשקים דמויי Outlook וקישוריות ישירה ליישומי Office - המוכרים כולם למשתמש בעבודתו היום-יומית.
כמו כן, המוצר הוא סקיילאבילי ומציע אופציות מורחבות לביצוע התאמות מיוחדות לצרכי העסק, לביצוע שינויים בממשקים ובתבניות העבודה ולאינטגרציה מהירה עם יישומים אחרים. כל אלה נועדו לאפשר הטמעה מהירה של פתרון מקיף, נוח במחירו, המייעל את התהליכים העסקיים ומשפיע במהירות על השורה התחתונה של העסק.
אורלנדו איילה, סגן נשיא בכיר במיקרוסופט העולמית אמר היום בתל אביב כי "הכניסה של מיקרוסופט לשוק היישומים העסקיים (CRM ו-ERP) היא מהלך אסטרטגי מהמרכזיים של החברה בעשור הנוכחי, שבו היא משקיעה מיליארדי דולרים. יישומים עסקיים הם רובד חיוני נוסף בפתרונות מבית מיקרוסופט המשתלב באופן אינטגרטיבי בפלטפורמת מיקרוסופט ומניב ערך גדול ללקוחותינו. אנו חותרים להיות שחקן מרכזי בשוק זה והנתונים מוכיחים שאנו בדרך הנכונה בעשרות מדינות ובראשן בישראל - שבה החדירה הראשונית של ה-CRM השיגה הישגים יוצאים מן הכלל"
דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "בשנה האחרונה הצלחנו ליצור תמורה אמיתית בשוק ה-CRM הישראלי. המיקוד של חברות ישראליות רבות בהעלאת רמת השירות ובמתן ערך ללקוחותיהן הביא לביקוש גדול לפתרון ידידותי ומקיף הניתן להטמעה מהירה ובעלויות נמוכות ללא תקדים. אנו משוכנעים שהמוצר החדש יוביל לתנופה נוספת בשוק זה, שכן הוא יאפשר לעובדי הידע בכל עסק להבין טוב יותר את לקוחותיהם, לזהות ביקושים, מגמות והזדמנויות עסקיות ולשפר את חווית השירות.
"לכל אלה השפעה משמעותית על השורה התחתונה של כל עסק. להערכתנו נצליח בשנה הקרובה להביא את עולם ה-CRM לזרם המרכזי של מאות עסקים וארגונים שטרם נחשפו אליו או חששו ממנו - ולהפוך לשחקן המוביל בשוק".
המהלך האסטרטגי של כניסת מיקרוסופט לשוק ה-CRM בישראל החל בעת ביקורו בישראל של סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, במאי 2004, שבמהלכו השיק את הגרסא הראשונה של מוצר ה-CRM בעברית. מאז זכתה חבילת ה-CRM של מיקרוסופט להצלחה רבה, תוך תקופה קצרה ביותר.
כ-20 שותפים עסקיים של מיקרוסופט ישראל הוסמכו לשווק וליישם את המוצר, וכ- 80 לקוחות ארגוניים כבר רכשו והטמיעו את המוצר מאז השקתו לפני כשנה וחצי ועושים בו שימוש במגוון רחב של פעילויות. בפרויקטים הללו הושקעו עד היום עשרות רבות של מיליוני שקלים.
עם הלקוחות בישראל נמנים: בנק אגוד, מכבי שירותי בריאות שהודיעו היום על פרוייקט רחב היקף להטמעת המוצר, אלבר, BDI, חברת השמירה, אלדן, סינרון מדיקל, נור מקרופרינטרס ועוד.