יהודי ליפמן פרש מתתפקיד סמנכ"ל יוניליוור ישראל

צעד נוסף בהליך חילופי הגברי בהנהלת החברה בישראל, שבשיא כלל את החלפת היו"ר רון גוטמן במוטי קרן לפני כשנתיים. יפמן היה אחראי על הקמת מערך השיווק לאחר רכישת CPC. עם מיזוג החברות בסטפודס וליוור, ליוניליוור ישראל בשנת 2003 בנה ליפמן את מערך השיווק המאחד של החברה
חזי שטרנליכט |

יוניליוור ישראל הודיעה על על פרישתו של יהודי ליפמן מהחברה. ליפמן, סמנכ"ל השיווק של יוניליוור ישראל, פורש בתום הרבעון הראשון של 2006 ומסיים את תפקידו ביוניליוור לאחר 11.5 שנות עבודה בחברה.

הנהלת יוניליוור ישראל וצוות העובדים איחלו היום לליפמן הצלחה בהמשך הדרך ובהודעת החברה בעניין נכתב: "אנו רוצים להודות ליהודי על תרומתו המדהימה לקידום ופיתוח מותגי החברה ועובדיה, על השותפות האמיתית כחבר הנהלה, על המסירות, היזמות והחדשנות. על פיתוח דור העתיד של אנשי השיווק תוך הפגנת מנהיגות ודוגמא אישית וכל זאת עם סובלנות אין קץ, אופטימיות וחיוך תמידי".

ליפמן היה אחראי על הקמת מערך השיווק לאחר רכישת CPC את חברת תוצרת מזון ישראלית, והיה מנהל השיווק בין השנים 1994 עד 1997. לאחר מכן, ניהל את יחידת העסקים האסטרטגית (SBU) לקינוחים תחת השם Ambrosia בחברת האחות באנגליה Bestfoods UK עד שנת 1999. עם חזרתו לישראל התמנה ליפמן לסמנכ"ל השיווק והפיתוח של החברה למשך 6.5 שנים.

הוא אף היה אחראי על בניית מותגי מזון בינלאומיים של החברה לאחר החדרתם לישראל ובתוכם: קנור, מזולה, הלמנס, והפיכתם למותגים מובילים בתחומם.

תחת ניהולו אמרו היום בניוניליוור, פרח תחום דגני הבוקר של תלמה אשר גדל בתקופתו פי 4 עם המותגים הגדולים: קורנפלקס תלמה, כריות תלמה, שוגי תלמה, פינוקי בריאות תלמה ועוד, ואשר מובילים את שוק דגני הבוקר בישראל לאורך כל השנים.

ליפמן, שיקם ובנה מחדש את מוצרי השוקולד בחברה תחת המותג קליק אשר הפך להיות מותג חטיפי השוקולד המוביל בישראל.

עם מיזוג החברות בסטפודס וליוור, ליוניליוור ישראל בשנת 2003 בנה ליפמן את מערך השיווק המאחד של החברה אשר כלל את כל מותגי המזון, הניקיון והטיפוח (HPC). במסגרת זו, נבנה מערך מנהלים חדש לתחום ה-HPC שלמד את התחומים החדשים ובנה תשתית חזקה לצמיחת המותגים DOVE, בדין, פינוק, AXE, ועוד.

ליפמן הקים ביוניליוור ישראל בשנת 2000 את מסגרת ה-SBU (יחידה אסטרטגית עסקית) על פי המודל מאנגליה בתחום דגני הבוקר של תלמה. לאור הצלחת המודל הניהולי הוחלט להרחיבו ולהקים שתי יחידות עסקיות נוספות, שהן יחידות רווח והפסד P&L בתחום הקולינארי ובתחום הניקיון והטיפוח. שלושת מנהלי היחידות העסקיות היו כפופים ליהודי.

אחד הנושאים החשובים והמשמעותיים שטופחו בתקופתו בחברה היה נושא השיווק הקהילתי. במסגרת זו נבנתה ב-4 השנים האחרונות תוכנית הלימודים לבתי ספר יסודיים בשם "תפור עלי" אשר מחנכת ילדים ב-1000 בתי ספר ברחבי הארץ לתובנות בנושא תזונה נכונה וחשיבות ארוחת הבוקר. הצלחת התוכנית תורחב בעתיד גם לאלפי גני הילדים בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה