תפרון רשמה גידול של 23% בהכנסות ברבעון הרביעי

לרמה של 55.1 מיליון דולר, ללא תוצאות AlbaHealth הסתכמו ההכנסות ב-46 מיליון דולר, "עם כניסתנו לשנת 2006 אנו מוצבים בעמדה מצויינת לצמוח כתוצאה מיישום האסטרטגיה שלנו", מסר מנכ"ל תפרון
יוני נאמן |

תפרון (סימול: TFR), יצרנית בתחום ההלבשה התחתונה והלבשת ספורט, פרסמה היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי ולשנת 2005 שהסתיימו ב- 31 בדצמבר 2005. מכירות החברה ברבעון הרביעי הסתכמו ב-55.1 מיליון דולר, גידול של 23.4% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. על בסיס פרופורמה וללא תוצאות AlbaHealth והשפעות הנובעות ממכירתה על ידי תפרון, המכירות ברבעון הסתכמו ב-46 מיליון דולר המהווה גידול של 26.7% לעומת הרבעון הרביעי של 2004 .

שיעור הרווח הגולמי על בסיס פרופורמה ברבעון הסתכם ב-22.8% לעומת 2.7% ברבעון הרביעי של 2004 . הרווח התפעולי על בסיס פרופורמה ברבעון גדל ל-7.0 מיליון דולר (15.3% מההכנסות) לעומת הפסד תפעולי של 3.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. השיפור ברווחיות נבע מהגידול בתרומה של מוצרים בעלי רווחיות גבוהה ומהשיפור המתמשך ביעילות התפעולית של כל חטיבות החברה. אמצעי התייעלות אלו כללו בין היתר: שיפור ביעילות הייצור והמשך העברת פעילות התפירה לירדן שבה עלויות שכר נמוכות יותר.

על בסיס פרופורמה, הרווח הנקי הסתכם ב-4.1 מיליון דולר (או 0.21 דולר למניה בדילול מלא) המהווה 8.8% מהכנסות רבעון זה, בהשוואה להפסד נקי בסך של 4.5 מיליון דולר (או (0.26) דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בשנת 2005 כולה הסתכמו ב-205.6 מיליון דולר המהווה גידול של 12.5% לעומת הכנסות של 182.8 מיליון דולר בשנת 2004. על בסיס פרופורמה, ההכנסות הסתכמו ב- 171.3 מיליון דולר המהווה גידול של 15.3% לעומת הכנסות על בסיס פרופורמה של כ- 148.6 מיליון דולר בשנת 2004. הגידול במכירות במהלך השנה נבע בעיקר מצמיחה משמעותית במכירות של הלבשת הספורט ובייחוד במכירות לנייק לקטגוריית ה- Nike Pro שלהם.

תפרון נמצאת היום בעמדה חזקה לניצול הזדמנויות צמיחה ומגמות שוק, בעוד היא נהנית מביקוש חזק וגדל למוצריה", מסר יוס שירן, מנכ"ל תפרון, "עם כניסתנו לשנת 2006 אנו מוצבים בעמדה מצויינת לצמוח כתוצאה מיישום האסטרטגיה שלנו. בכוונתנו להמשיך בהעמקת יחסינו עם לקוחותינו הקיימים וכן לפעול ליצירת יחסים עם לקוחות חדשים המעריכים מוצרי איכות. בהתבסס על תוכניתנו לשנת 2006, אנו צופים כי שיעור הצמיחה של ההכנסות שלנו יהיה Mid-Teens, ובנוסף אנו מקווים כי במהלך השנה רמת הרווחיות שלנו תישאר גבוהה משמעותית מאשר בשנת 2005 וקרוב לרמה אשר הוצגה ברבעון הרביעי של 2005".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה