ק.מילונים ובריטניקה יציגו אנציקלופדיות בטלפון נייד
חברת בריטניקה העולמית, בעלת האנציקלופדיה הידועה, וחברת ק. מילונים הישראלית, המשווקת תכני מילונים בעשרות שפות לחברות ברחבי העולם, הכריזו על שיתוף פעולה אסטרטגי במסגרתו הן מציעות תכני אנציקלופדיות ומילונים שישולבו במכשירי סלולר, מחשבים ניידים ורשתות, כחלק מן התוכן האינטגרלי שבאותם מוצרים ושירותים, תחת מותג משותף.
בעקבות ההסכם חתמו החברות על הסכם ראשון עם יצרנית טלפונים ניידים ממזרח אסיה. במסגרת ההסכם ישולבו התכנים של בריטניקה וק. מילונים בשפה הסינית במיליוני מכשירי סלולר חדשים של החברה בסין וטיוואן. המכשירים יכללו את האנציקלופדיה המקוצרת מאת בריטניקה, מילוני אנגלית-סינית וסינית-אנגלית של ק. מילונים, ומילון אנגלי-אנגלי של מרים-וובסטר, מו"ל המילונים המוביל בארה"ב.
שיתוף הפעולה צפוי להימשך עם שילובם של מילונים ואנציקלופדיות בשווקים נוספים באסיה ואירופה. החברות נמצאות בימים אלו במו"מ עם חברות סלולר נוספות, כמו גם עם יצרניות מחשבים שונים.
לדברי לאה מנסור, השותפות עם ק. מילונים מעשירה את אפשרויות פעילותה של בריטניקה למגוון רחב של שפות ושווקים חדשים.
לדברי אילן קרנרמן, מנכ"ל ק. מילונים, העידן הדיגיטלי מאפשר לחברות להציע את תכניהן לשוק עצום של משתמשי סלולר ברחבי העולם, ולבעלי מחשבי כף-יד, וכו', אשר יוכלו בכל מקום ובכל זמן לגשת למידע שימושי, לתרגם מילים ולצפות בערכי אנציקלופדיה. לדבריו, "שיתוף הפעולה הראשון שנחתם יאפשר לנו להגיע למספר אדיר של בעלי מכשירי טלפון נייד בסין, בה קצב מכירת המכשירים הסלולריים גבוה במיוחד".
לרגל השקת שיתוף הפעולה הגיעה לישראל לאה מנסור, סגנית נשיא בכירה לעסקים בינלאומיים של אנציקלופדיה בריטניקה. מנסור הודיעה כי "אנו מאמינים כי כוחה השיווקי והמותג החזק של בריטניקה, יחד עם התכנים האיכותיים של ק.מילונים, יסייעו לנו בשילוב מוצלח של שירותי מידע לאנציקלופדיות ומילונים בקרב יצרניות ציוד מיחשוב ותקשורת ברחבי העולם".