המכירות של פרוקטור אנד גמבל איכזבו את האנליסטים
ענקית מוצרי הצריכה, ממדד הדאו ג'ונס, פרסמה היום את תוצאותיה לריבעון השלישי של השנה הפיסקלית. מהדו"ח עולה כי החברה רשמה גידול של 37% ברווחים . הרווחים הסתכמו ב-2.21 מיליארד דולר או 63 סנט למניה לעומת 1.61 מיליארד דולר דולר או 59 סנט בתקופה המקבילה אשתקד. ממוצע תחזיות האנליסטים עמד על רווח למניה של 61 סנט.
למרות שהחברה הכתה את תחזיות האנליסטים בשורת הרווחים, היא פספסה את התחזיות בשורת ההכנסות. החברה דיווחה על הכנסות שהסתכמו ב-17.25 מיליארד דולר לעומת הכנסות שהסתכמו ב-14.29 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול בהכנסות, כפי שהציגה החברה, עומד על 20% בעוד תחזיות האנליסטים צפו הכנסות בסכום של 17.6 מיליארד דולר (גידול של 23%).
הסיבה העיקרית לירידה במכירות נעוצה בניסיון החברה לצמצם את כמות המלאים ברשתות הקמעונאיות, "אכן ראינו ירידה שמעבר לציםיותינו במלאים" כך לדברי הכיר בחברה. הבכיר הוסיף כי "יהיה קשה מאוד עד בלתי אפשרי להמשיך להקטין את המלאים ועדיין להצליח להחזיק את מוצרינו על המדף".
מניות החברה רושמות בשעה זו ירידות בשיעור של 4.15% למחיר של 55.7 דולר.