מכירות וול מארט בחודש אפריל הכו את התחזיות

לאחר חודשיים של נתוני מכירות מאכזבים, וול מארט חזרה לרשום גידול בהכנסות. החברה דיווחה על גידול בשיעור של 6.8% במכירות לעומת צפי אנליסטים שעמד בטווח שבין 4%-6%.
יוסי פינק |

חברת הקמעונאית הגדולה בעולם, וול מארט, (שסימולה: WMT) הודיע היום כי מכירותיה בחודש אפריל זינקו ב-6.8% לעומת צפי אנליסטים שעמד בטווח שבין 4%-6%.

בענקית בתי הכלבו הסבירו את הקפיצה במכירות בעיקר על רקע חג הפסחא שחל השנה בחודש אפריל ובכך גרם למכירות חודש מארס להראות חלשות מהממוצע לחודש זה. מהרשת נמסר כי הגידול החד ביותר נרשם בפריטים הקשורים במתנות לחג כגון, משחקים, צעצועים וממתקים.

בחודשיים האחרונים פירסמה רשת וול מארט נתוני מכירות מאכזבים ובחודש מרץ אף עמדה בכמות מכירות שמתחת לתחזיות האנליסטים. ראשי וול מארט, כמו כל שאר מנהלי הרשתות הקמעונאיות, האשימו את החורף הקר שפקד את המדינה במהלך פברואר- מארס והשאיר את הצרכנים בבית ואת חג הפסחא שחל ב-2005 בחודש מרץ (חגים זה כאמור, סיבה לחגיגת קניות) ואילו השנה חל בחודש אפריל.

לאחר פירסום תוצאות המכירות בחודש מארס מיהרו ברשת וול מארט להרגיע את המשקיעים ועידכנו מעלה את תחזיות הצמיחה לאפריל מ-4% צמיחה ל-6% צמיחה. היום הראתה וול מארט כי כנראה היה אמת בטענותיה וחזרה לנתיב הצמיחה.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה