קרדן ישראל: מרחיבה מיזם הטלוויזיה בארה"ב
חברת קרדן ישראל הודיעה היום (א') כי מיזם הטלוויזיה החדש BFTV שייעודו לתינוקות וילדים, הושק בסוף השבוע במסגרת שידורי אקוסטאר (Echostar), ערוץ לוויין לו 11 מיליון מנויים, זאת לאחר שהושק במאי באמצעות שידורי DIRECT TV בארה"ב.
לקרדן תקשורת 30% במיזם. בנוסף נחתמו הסכמי מסגרת עם חברות הכבלים קומקסט (Comcast), לה 22 מיליון מנויים וצ'רטר (Charter), לה כ- 5 מיליון מנויים. הסכמים אלה מצטרפים להסכם עליו חתמה BFTV עם חברת הענק Direct TV , גוף הלוויין המוביל בארה"ב עם 15 מיליון מנויים.
עד כה הושקעו במיזם כ- 10 מיליון דולר. בנוסף לקרדן תקשורת שותפים במיזם גם חברת המדיה Regency Enterprises (21.25%), שבשליטת ארנון מילצ'ן ו- Bellco Capital LLC (20%), קרן השקעות אמריקאית, שבבעלות רבקה בלדגרין (זבלודוביץ') והמייסדים.
ערוץ BFTV הינו ערוץ תוכן בתשלום לתינוקות ופעוטות, הראשון מסוגו בארה"ב ומרבית התוכניות והתכנים הכלולים בו הינם הפקות מקוריות של BFTV.הערוץ שעלה לאוויר במאי השנה ישדר 24 שעות ביממה תוכניות לימוד והעשרה לפעוטות, ויכלול לוח משדרים ייחודי להתפתחותם של תינוקות מגילאי שלושה חודשים עד שלוש שנים.
לדברי איתן רכטר מנכ"ל קרדן ישראל: "אנו שמחים על קצב התפתחות המיזם ועל חתימת ההסכמים עם חברות הלוויין והכבלים המובילות בארה"ב. חתימה עם חברות אלה מביאה את הערוץ לחשיפה לקרוב ל- 50 מיליון מנויים ואין ספק שזו פריצת דרך משמעותית עבור המיזם. העובדה שחברות מובילות אלה נכנסו להסכמים עם BFTV במהירות מעידה על הפוטנציאל האדיר הגלום בו."
קרדן תקשורת היא חברה בת של קרדן ישראל, המשקיעה בחברות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה בתחום שירותי התקשורת והטכנולוגיות. מרבית ההשקעות מתבצעות בחברות בוגרות המציגות אפשרויות צמיחה יוצאות דופן. לחברה אחזקות בין השאר בחברת R.R לויינים ובטלדטה ולאחרונה נכנסה כשותפה ביוניסל, אחת מספקיות שירותי התוכן הסלולרי המובילות בישראל.