מיצובישי עולה בקמפיין בהיקף של כ- 4 מליון שקל
קמפיין הפרסום הינו למכונית מיצובישי לנסר מדגם 2007
מיצובישי מבית כלמוביל עולה בקמפיין פרסום למכונית הלנסר המשפחתית של החברה מדגמי 2007. הקמפיין כולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט בהיקף כספי מדווח של כ-4 מליון שקל באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן.
במסגרת הקמפיין מוצג הדגם מיצובישי לנסר כמכונית המשפחתית היחידה המוצעת עם ריפודי עור.
בסרט: אדם עיוור, בעל מעמד והשפעה, צועד ברחוב עם עוזרו ומרגיש מרחוק ניחוחות של בושם וארומה של קפה משובח, וכן את מושבי העור של מיצובישי לנסר המתוארים כ"עור משובח באיכות יוצאת מן הכלל", זאת מבלי לראות את הרכב.
קרדיטים: פלנינג: רותם שביט סמנכ"ל קריאטיב: בועז להב סופרוויזר: מיה צוראל תקציבאית: אפרת לקט ארט: אמיר אביבי קופי: ירון אמיר מנהלת מחלקת הפקה: אפרת ארליך מפיקת משרד: אורלי פוקס חברת הפקה: פרדיסו במאית: ליאת דהן צלם: מנו קדוש