חברת סטוריטייל תטפל במערך המכירות של רשת מתאים לי

כחלק מתפיסה חדשנית של הוצאת תחום משאבי אנוש אל מחוץ לכותלי החברה
אפרת אדיר | (1)

חברת סטוריטייל מקבוצת מנפאואר חתמה השבוע על הסכם בלעדי בתחום תחזוקת אנשי המכירות, לענף החדש שפותחת הרשת– מתאים לי MAN. כחלק מאסטרטגיה כוללת של מעבר לאאוטסורסינג, תנהל סטוריטייל את כל מערך כוח האדם של הרשת, החל מגיוס העובדים ומיונם, דרך הדרכה והכשרה מקצועית ועד הקמת הרשת.

לדברי דורון טאבוך, מנכ"ל סטוריטייל: "שירותי מיקור חוץ (outsourcing), לא היו מקובלים עד היום ביחידת המכירות. חברת סטוריטייל מקבוצת מנפאואר מביאה את הבשורה לתחום האופנה כחלק מאסטרטגיה כוללת שתעניק יתרון יחסי לרשת על פני מתחרותיה".

במסגרת המהלך, תספק סטוריטייל עובדים ל- 10 חנויות חדשות הצפויות להיפתח כבר בשבועות הקרובים ולשאר סניפי הרשת.

זוהי למעשה הפעם הראשונה, שבה חברת אופנה מוציאה את תחום משאבי האנוש אל מחוץ לכותלי החברה ונעזרת בשירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג). במידה ויצליח המהלך, ייתכן כי הדבר ישנה את כל תפיסת משאבי האנוש בתחום האופנה.

חברת סטוריטייל מתמחה בעולם הקד"מ בתחומי שיווק חווייתי, גיוס והכשרת כוח אדם ותכנון טקטי של רצפת המכירה. פיתוח מודל משאבי האנוש המשודרג נתפס בחברה כסוג של קידום מכירות, כאשר סטוריטייל הופכת את אנשי המכירות של החנות לשגרירים שיווקיים של הרשת כולה, כחלק מתפיסת איש המכירות כדמות מרכזית בחוויית הקניה.

על לקוחות החברה נמנים בין היתר גם: סלקום, ויטה, טרה, רקיט בן קיזר, שסטוביץ וגדעון קוסמטיקס.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אלפרד גדעוני 28/04/2013 18:41
    הגב לתגובה זו
    לדורון בהצלחה רבה .כפי שאתה עושה זאת ברשתות אחרות כן אתה תצליח גם ברשת מתאים לי עם אבי אלמשלי דש חם למושיק טאבוך