פסטה נונה: שחקן חדש בשוק המזון המוסדי

לאחר שפיצה האט כבר ביצעה בישראל מהלך דומה - נכנסת פסטה נונה לשוק זה עם השקעה של כחצי מיליון שקל
אפרת אדיר |

חברת פסטה נונה מרחיבה את היקף פעילותה ונכנסת לראשונה לשיווק בשוק המקצועי. לדברי אלי פדידה, מנכ"ל פסטה נונה: "החברה השקיעה כחצי מיליון שקל בכניסה לשוק המוסדי וצופה להגיע עד סוף 2006 למחזור מכירות של כ-30 מליון שקל בשוק המקצועי הכולל מסעדות, מלונות, חברות קייטרינג, בתי קפה, אולמות אירועים ועוד.

במסגרת המהלך תשווק החברה לשוק המקצועי פסטה טרייה מצוננת באריזת 1 ק"ג, פסטה מצוננת באריזת 1 ק"ג ופסטה פרווה (ללא מילוי חלבי) באריזת 1 ק"ג. כל המוצרים משולבים בגבינות האיכות של מחלבות גד.

מפעל פסטה נונה משתמש בציוד חדיש לייצור מגוון של פסטות על פי ידע שנרכש ממשפחת קסוטו המייצרים פסטות למעלה מ-500שנה באזור טוסקנה שבאיטליה. כושר הייצור של המפעל הינו כ-100 טון פסטה בחודש.

מגוון המוצרים שמייצר המפעל כולל: רביולי, פטוצ'יני, ניוקי בטעמים וסוגים שונים ומגוון רטבים לתיבול הפסטות כגון: רוטב פסטו, רוטב אלפרדו ורוטב נפוליטנה.

מהלך אסטרטגי דומה בוצע בתחילת 2006 כאשר פיצה האט חתמה על הסכם לייצור ושיווק סידרת מנות פסטה ברשת על בסיס מוצרי פסטה ברילה. התקשרות זו חיזקה את מעמדו של המותג פסטה ברילה בשוק המוסדי בישראל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה