סקר TIM: עליה של 26% ל-YNET בחצי הראשון של השנה

צמיחה של 10% לוואלה ושל 8% ל-google. google עדיין שולט בראש טבלת האתרים הנצפים ביותר, וואלה! שני ו-ynet שלישי; ירידה בחשיפה ל-MSN, אתר YAHOO ואתר הארץ
באדיבות חדשות ICE |

אין הפתעות בסקר TIM למחצית הראשונה של 2006: google עדיין שולט ביד רמה בעכברים ובמקלדות של רוב גולשי ישראל, ומצליח להגביר את החשיפה אליו בכ-8 אחוז במהלך ששת החודשים האחרונים, ל-79.1 אחוזים מהגולשים. וואלה!, למרות חששות המנכ"ל מהסקר, מתמקמת במקום השני עם עלייה של כ-10 אחוז בחשיפה ל-67.6 אחוז. ynet עדיין במקום השלישי, אבל רושם את העלייה המרשימה ביותר בחשיפה אליו: עלייה של כ-26 אחוז, ו-56.2 אחוזי חשיפה בסקר הנוכחי. לאחר עלייה בולטת בחשיפה לשלושת האתרים הנצפים בישראל, יתר האתרים בעשירייה רושמים יציבות, או עלייה קטנה - בתוך מרווח הטעות של הסקר. MSN הוטמייל במקום הרביעי רושמת לראשונה ירידה (אם כי בתוך מרווח הטעות) מ-37.4 בדצמבר ל-34.5 בסקר הנוכחי. נענע, עדיין במקום החמישי, לא מצליחה להביא לגידול ברייטינג לפי הסקר, והיא רושמת עלייה זניחה מ-29.6 ל-30.2 (כאשר לפני כשנה נרשמה לנענע חשיפה של 30.5); כנ"ל nrg של מעריב, במקום השישי, שעולה מ-29.5 ל-30.0. בשני המקרים, מרווח הטעות של הסקר הוא כ-3.5 אחוז. אתר הספורט one במקום השביעי רושם עלייה מינורית של כ-5 אחוז - בתוך מרווח הטעות - מ-15.5 ל-16.3. Yahoo שסוגר את העשירייה יורד כאמור מ-16.7 ל-15.6. מחוץ לעשירייה הראשונה: דפי זהב במקום ה-11 עולה קלות מ-11.7 ל-12.6, ואתר srart במקום ה-12 עולה מ-9.6 ל-12.0. אתר הארץ יורד מ-11.5 ל-11.0, גלובס, השנה רק במקום ה-14, עולה מ-9.8 ל-10.5. אתר yad-2 עולה מ-8.9 ל-10.3. אתר TheMarker מתדרדר מהמקום ה-12 בסקר הקודם למקום ה-16 בסקר הנוכחי, ורושם גם ירידה קטנה בחשיפה - מ-10.9 ל-10.1. חותם את טבלת TIM למחצית 2006, אתר ספורט 5 שלא נכלל בסקר שנה שעברה, ובפעם הראשונה מצליח להגיע בשברירי אחוזים מאחורי TheMarker - גם כן 10.1 אחוז. הנתונים מתייחסים לכל 17 האתרים שקיבלו שיעורי חשיפה שבועיים מעל 10%. הנתונים מתייחסים לגלישה לאתרים ממקום כלשהו: בית, עבודה, ביה"ס, וכו’. השאלה שנשאלה הנה שאלת RECALL כמקובל בסקרי חשיפה למדיה, כאשר כל נשאל נתבקש לציין האם ומתי הייתה הפעם האחרונה בה ביקר בכל אחד מן האתרים שצוינו בתקופת הסקר. דו"ח סקר TIM המלא בקרב פרטים (בגילאי 13+), שממצאיו מתפרסמים בימים אלה, חושף גם את הפרופילים הדמוגרפיים של גולשי האתרים השונים וכן את רמת ה"נאמנות" (גולשים בלעדיים) או ה"חפיפה" של גולשי האתרים השונים כמו גם את המגמות בשימושים ובהרגלים אחרים של משתמשי אינטרנט בישראל.

לאתר ICE

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה