ישראכרט נותנת מענה לסכנת גניבת כרטיסי אשראי ברשת
כפי שיווחנו הבוקר ב-Bizportal, סכנת הפריצות לאתרי אינטרנט מסחריים אשר תפסה את הכותרות היום בארה"ב, בדבר פריצה לאתר AT&T וגניבת פרטים של קרוב ל-19 אלף גולשים-לקוחות, מעלה מחשבות על הדרך לפתרון ממשי של סוגיית גניבות כרטיסי האשראי ברשת - גם בישראל.
חברת האשראי ישראכרט, הרימה את הכפפה, ומשיקה מוצר חדש וראשון מסוגו- israCARD.web. מדובר בכרטיס וירטואלי אנונימי, המאפשר לבצע רכישות באתרים מכל העולם ובארץ, מבלי לחשוף את שם הלקוח, כתובתו או כל פרט מזהה אחר. בכך, אמור המוצר החדש להוות פתרון לגולשים המעוניינים לרכוש מוצרים או שירותים מספקי אינטרנט, הניתנים ישירות ברשת, כדוגמת רינגטונים, שירים, מאמרים אקדמיים ועוד. לקוחות ישראכרט יוכלו לרכוש את הכרטיס באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
חיים קרופסקי, מנכ"ל תשלובת ישראכרט, אמר היום (ד'), כי "במסגרת האסטרטגיה השיווקית של תשלובת ישראכרט, אנו משקיעים משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים ושירותים הבאים לתת מענה לכלל הרגלי הצריכה של הלקוח הישראלי. רכישות מאתרי אינטרנט פופולריות במיוחד בקרב גולשים ישראלים ואנו צופים כי מגמה זו תתפתח גם בשנים הבאות. באמצעות המוצר החדש ישראכרט מאפשרת לגולשים ליהנות ממגוון המוצרים המוצעים למכירה ברשת האינטרנט תוך שמירה על פרטיותם והישארותם באנונימיות מלאה".
השימוש בפועל בכרטיס מתבצע כאשר בעת הרכישה יגדיר הלקוח את גובה הסכום שברצונו להטעין, בין 100 שקל ל-1,000 שקל, במדרגות של 50, והסכום ירד בחיוב החודשי בכרטיס ממנו בוצעה הרכישה. הכרטיס הוירטואלי יהיה בתוקף במשך שנה מיום הרכישה, כאשר כל החיובים באתרים שמחיריהם נקובים במט"ח יומרו לשקלים. את היתרה בכרטיס israCARD.web ופירוט העסקאות יוכל הלקוח לבדוק באמצעות אתר החברה.