ארד תקשורת רוכש 60% ממניות משרד הפרסום פלד
משרד יחסי הציבור ארד תקשורת רוכש 60 אחוז ממניות משרד הפרסום פלד. המניות בפרסום פלד, מהוותיקים בענף, התחלקו בין רזי פלד לבאומן-בר-ריבנאי שהחזיקו 20 אחוז ממנו. בעקבות העסקה החדשה ידולל חלקו של באומן-בר-ריבנאי והוא ישאר עם 8 אחוז בלבד.
המשרד, שישנה את שמו לארד-פלד-חורב, ינוהל מעתה ע"י ערן גרינברג ששימש בתפקידו האחרון כסמנכ"ל הלקוחות בגיתם; ונירה שניידרמן, שהקימה את מחלקת הפרסום בארד תקשורת. רזי פלד ימש כשותף במשרד, אך לא ינהל אותו יותר. לדברי יובל ארד, מנכ"ל ארד תקשורת, ההחלטה על הרכישה של משרד הפרסום מגיעה ע"מ להמשיך ולפעול בתחום הפרסום בארץ ולא רק בתחום יחסי הציבור: "התנאי ברכישה היה קבלת השליטה במשרד והובלת הניהול בו. כיון שרזי פלד הוא איש פרסום מובהק ואנחנו במשרד לא, ראינו הזדמנות ברכישה הזו".
בארד תקשורת שותפים האחים יובל ואייל ארד, לצד ליאור חורב המחזיק 15 אחוז מהמניות בו. עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, פרסום פלד סיים את שנת 2005 עם תקציבים בשווי של 14.167 מיליון דולר במחירי מחירון, הנמוכים בכ-60 אחוז מהמחירים הריאליים. עם זאת, המשרד ספג מכה לא קלה כאשר במהלך 2006 תקציב הרכב של בני משה קרסו עזב אותו לאחר שנים של פעילות. לאתר ICE