ערוץ 10 נכנס לנענע; הפורטל יקבל פרסומות וחסויות

שווי העיסקה כ-11 מיליון דולר, ותלויה באישור המיזוג בין בעלת נענע, נטוויז’ן, לבין ברק 013
שרלי שטרית |

למעלה מחודש אחרי שמכר 9 אחוז ממניותיו לתאגיד ניוז קורפ, יוצא ערוץ 10 למסע רכש של 49 אחוזים מפורטל נענע שבבעלות נטוויז’ן, בעיסקה משתלמת ביותר - פחות מ-3 מיליון דולר במזומן, והשאר בתמורה לחסויות, זמן פרסום בערוץ, וחשיפה בתכני הערוץ. העיסקה ששוויה נאמד בכ-11 מיליון דולר תכלול אף את אתר המכירות ’נענע שופס’, ותשולם מכספי הערוץ עצמו וללא מעורבות ישירה של בעלי המניות. ברם, העיסקה תלויה לעת עתה באישור המיזוג בין נטוויז’ן לחברת התקשורת ברק על ידי רונית קן, הממונה על ההגבלים העסקיים. במסגרת העסקה יחתם הסכם תכנים בין הערוץ לבין האתר, לפיו יוכל האתר להשתמש בתכני הערוץ במשך שש שנים, שלאחריהן יערכו השניים הערכת עלויות מחודשת על מנת לקבוע מבנה חדש לתמחור. לערוץ 10 העיסקה משתלמת גם לנוכח התפתחותם המואצת בשנה האחרונה של אתרי האינטרנט של זכייניות ערוץ 2 - כמו-גם כניסתו המטאורית של אתר קשת אל עשרת המובילים בדירוג הגלישה של TIM שפורסם לפני כשלושה שבועות. לאתר ICE

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה