שוק הפרסום באוקטובר: עלייה בביקוש לזמן אוויר
לאחר ירידה בביקושים שנבעה מתקופת החגים, בקרב זכייניות ערוץ 2 וערוץ 10 מדברים על התעוררות בביקושים לזמן אוויר וכמו תמיד ביקושים גדלים מובילים לעלייה במחירים, או כפי שאוהבים לכנות זאת בטלוויזיה, "עדכוני מחירים". לצד ההתאוששות מתקופת החגים, לוחות החורף המושקים בחודש נובמבר, מובילים בד"כ לרייטינג גבוה ולביקושים גדלים מצד המפרסמים.
רשת, המתכוננת ללוח החורף, תגבה מחירי פרמיום עבור תוכניות הדגל שלה, כמו כלבוטק ויאיר לפיד, שכמו בעונות קודמות, צפויות לעמוד בראש טבלאות הרייטינג היומיות. מחירי הפרימיום עבורם צפויים להיות יקרים בכ-10 אחוז. קשת לעומת זאת שומרת על אותה רמת מחירים. השינוי המהותי שמציגה הזכיינית במחירון, הוא המעבר למחירון שקלי ולא דולרי.
ערוץ 10 לעומת זאת, שאימץ את מודל התמחור של ערוץ 2 בתחילת 2006, מחירי הפיקס, חוזר לתמחר חלק מהרצועות, בעיקר בתוכניות הכדורגל עפ"י נקודת רייטינג. כמו כן, בתוכנית הכל זז עם דודו טופז, שלא הצליחה לעמוד ביעדי הרייטינג לה קיוו, ירד המחיר לספוט מ-7,000 דולר ל-5,000 דולר. בחברות המדיה מדברים על התעוררות בביקושים, האופיינית לתחילת החורף והיציאה מהחגים. עם זאת התפוסה כיום שעומדת על 70-80 אחוז, עדיין לא מקסימלית, או כפי שמגדיר זאת רוכש מדיה, "הזכייניות ממשיכות לרדוף אחרי כל שקל".
לעומת השיפור המסתמן בטלוויזיה, נראה כי ענפי העיתונות ושילוט החוצות עדיין סובלים מירידה בביקושים, הנאמדת בממוצע של 15 אחוז. אחד מההסברים שנותנים בחברות המדיה לירידה היא "האפטר שוק של המלחמה", כפי שמגדיר זאת רוכש מדיה בכיר. "מדובר ברבעון חלש אצל כולם. חברות שנפגעו מהמלחמה, זקוקות לשיפור במאזנים שלהם והתוצאה היא קיצוץ בתקציבי הפרסום, כי שם הכי קל. במיוחד, אם מדובר בחברות שמשקיעות בפרסום תדמיתי ויכולות לקצץ בו, כי לקצץ במסעות פרסום sale, זה יותר קשה". לאתר ICE