לאחר 4 שנים: תקציב היח"צ של HOT עובר לשלמור-שרף

לאחר שנערך שינוי בתקציב הפרסום של החברה, מבצעת HOT שינוי גם במערך היח"צ ועוזבת את שטרן-אריאלי

לאחר השינויים במערך הפרסום של HOT, פונה החברה לערוך שינוי במערך היח"צ שלה: תקציב היח"צ הועבר לאחר 4 שנים משטרן -אריאלי לשלמור-שרף.

מערך יחסי הציבור והדוברות של HOT נתמך לאורך השנים גם בדובר פנימי, בעיקר לתחום התוכן. בעבר מילא את התפקיד גוסטבו טרייבר, ולאחר פרישתו נכנסה מינה סימן-טוב לתפקיד.

יצוין כי שלמור-שרף טיפל במשך חמש השנים האחרונות בתקציב היח"צ של בזק בינלאומי ובעקבות המעבר ל-HOT בזק בינלאומי תטפל בשלב זה באופן עצמאי במערך הדוברות.

משטרן-אריאלי נמסר בתגובה: "לאחר כ-4 שנים של פעילות מרתקת באחת התקופות המורכבות של HOT ועם שינוי הקונסטלציה לאחרונה, רק טבעי הוא שיחול שינוי גם בתחום יחסי הציבור. אנו מאחלים ל-HOT ולראשיה הרבה הצלחה".

מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו מודים לשטרן-אריאלי שליוו אותנו מיום השקת המותג בהצלחה רבה וסייעו לנו להפוך את HOT למובילים בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית". מוטי שרף, במשימה הראשונה שלו בדברור ל-HOT, הסתפק ב"אין תגובה".

לאתר ICE

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה