סקר שביעות רצון מקבלן

מאפשר זיהוי מראש של נקודות תורפה
bedekb |

הסקר נערך בקרב לקוחותיו של הקבלן מפרוייקטים אחרים אשר אוכלסו.הסקר חושף נקודות תורפה, דגשים לחיוב ולשלילה אשר ראוי לתת עליהם את הדעת בטרם חתימת החוזה עם הקבלן.

סקר זה מהווה דוח ייחודי מסוגו וכולל היבטים בתחומי איכות הבנייה, הענקת שירות ורמת אדיבות, עמידה בלוחות זמנים, אחריות הקבלן, גימור, סוגי הליקויים הנפוצים, כמו גם הערות הדיירים וחוות דעתם על טיב הבנייה, סגנון השרות ודרך טיפולו של הקבלן בתלונות המשתכנים.