8 משרדי פרסום מתמודדים במכרז של עיריית תל אביב

המשרדים הם: מק’אן-אריקסון, גיתם BBDO, יורו תל אביב, זרמון גולדמן, אדלר- חומסקי&ורשבסקי, יהושע TBWA (המטפל בתקציב היום) באומן-בר-ריבנאי ופוגל אוגילבי

ועדת המכרזים של עיריית ת"א פתחה היום (ג') את מעטפות המכרז - 8 משרדי פרסום מתמודדים במכרז על תקציב הפרסום של עיריית ת"א: מק’אן-אריקסון, גיתם BBDO, יורו תל אביב, זרמון גולדמן, אדלר-חומסקי&ורשבסקי, יהושע TBWA (המטפל בתקציב היום) באומן-בר-ריבנאי ופוגל אוגילבי. משרד נוסף שהגיש מועמדות מאוחר ימתין להחלטת ועדת המכרזים בנושא.

תקציב הפרסום של העירייה, בהיקף של 7 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות ביהושע TBWA. המכרז הינו לתקופה של שלוש שנים, עם אופציה לשנה נוספת. במהלך תקופה זו, משרד הפרסום שייבחר, ילווה את חגיגות המאה של העיר תל-אביב-יפו, המתוכננות לשנת 2009.

השלב הבא של המכרז כולל בדיקה של תנאי הסף וניקוד איכות שיועבר לאישור ועדת המכרזים. לאחר מכן, תתבצע בחינה כלכלית והשוואה בין הצעות המחיר. שלושת המשרדים אשר יעמדו בתנאי הסף, ויקבלו את הניקוד המשוקלל הגבוה ביותר של תנאי האיכות ושל הצעת המחיר, יעברו לאישור ועדת המכרזים ויוזמנו להצגת פרזנטציה קריאייטיבית.

הלל פרטוק, דובר העירייה: "אני שמח על ההיענות הגבוהה מצד משרדי הפרסום שניגשו למכרז, הנמנים עם המשרדים הגדולים בארץ. לפני כשש שנים עם פרסום המכרז במתכונתו החדשה, התמודדו עליו שלושה משרדים בלבד. ההיענות המוגברת היום מעידה יותר מכל דבר אחר על קפיצת הדרך שעשתה העירייה בשנים האחרונות - בדימויה, בהיקף חשיפתה לציבור ובאטרקטיביות שלה. היום, תקציב הפרסום של העיר תל-אביב יפו הוא תקציב נחשק. העשייה העירונית המרובה בשנים האחרונות, בין אם בבינוי ופיתוח ובין אם בפעילות תרבותית עניפה, מהווה תוכן רב ומגוון לעבודה הפרסומית עם העירייה ויש בה פוטנציאל יצירתי אדיר". לאתר ICE

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה