פנינה רוזנבלום מוציאה את תקציב הפרסום למכרז
על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב עמד ב-2005 על 1.271 מיליון דולר במחירי מחירון
פנינה רוזנבלום נפרדת ממשרד הפרסום כץ קפלן ותערוך מכרז על תקציב הפרסום שלה, כך נודע לאייס.
התקציב טופל בשנתיים האחרונות בכץ-קפלן, על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום, היקף התקציב עמד ב-2005 על 1.271 מיליון דולר (מחירי מחירון, המחירים בפועל נמוכים בכ-60 אחוז). עפ"י ההערכות, רוזנבלום תערוך מכרז בין 3-5 משרדי פרסום, כאשר המשרד שיזכה צפוי לטפל במרבית מותגיה. בשנה האחרונה נכנסה רוזנבלום לקטגוריות נוספות כמו תחום ההלבשה התחתונה, פתיחת אקדמיה למקצועות היופי והקוסמטיקה והשקת סדרת ספא חדשה. לאחרונה העבירה רוזנבלום את תקציב הפרסום של תחום הלייזר והאסתטיקה למשרד הפרסום אזימוט (מקבוצת באומן-בר-ריבנאי).
במשרד יחסי הציבור של רוזנבלום, יפה אפרתי, אישרו כי סיימה את ההתקשרות בין רוזנבלום לכץ-קפלן ובימים אלו היא מחפשת משרד פרסום חדש.