בית ההשקעות אי.בי.אי העלה מחיר היעד למניית פרטנר

המחיר למניות ספקית הסלולר עלה מ-48 שקלים ל-54 שקלים. בית ההשקעות השאיר את המלצתו על "קנייה"
דנה פרידלנדר |

בית ההשקעות אי. בי. אי העלה היום את מחיר היעד למניית ספקית הסלולר, חברת פרטנר מ-48 שקלים ל-54 שקלים והותיר את ההמלצה על "קנייה". לדברי האנליסט אורי ליכט: "אחוזי החדירה בישראל הם מהגבוהים בעולם אולם מכיוון וניראה כי הלקוחות הישראלים לא נרתעים מאימוץ טכנולוגיות חדשות אנו צופים המשך צמיחה מהירה בהכנסות מתוכן, למעשה אנו מעריכים כי הקרב בין חברות הסלולר ימשיך להיות בשנים הקרובות קרב של רצון להשיג עליונות טכנולוגית מול מרוץ אחרי תכנים עתירי רייטינג ועניין".

ברקע להעלאת מחיר היעד, פרטנר פרסמה את תוצאותיה לרבעון השלישי ב- 31/10/06 החברה פרסמה דוח טוב שכלל צמיחה של 8.1% בהכנסות לרמה של 1.46 מיליארד וגידול של 24.6% ב-EBITDA לרמה של 477 מיליון שקלים.

בשנים האחרונות נראה כי פרטנר שוקדת על השבחת תמהיל הלקוחות. אחד מקהלי היעד החשובים הם הלקוחות העסקיים שאמנם מורידים את ה-ARPU אולם משתמשים בסלולר יותר מכל קהל יעד אחר. ברבעון השני של 2004 מספר הלקוחות העסקיים של החברה עמד על 364 אלף לקוחות המהווים 16.8% בלבד מכלל לקוחות החברה. ברבעון השלישי של 2006 פרטנר כבר מנתה 581 אלף מנויים המהווים כ- 22.1% מסך הלקוחות.

להערכתנו ניראה את הצרכן הישראלי בשנים הקרובות עושה שימוש הולך וגובר ביישומים כגון אינטרנט, ניווט, מוסיקה, טלוויזיה, יישומי PDA כגון יומן דואר ועוד. תהליך שיהווה מקור צמיחה עיקרי לחברות הסלולר. שני הגורמים המגבילים כיום את תהליך הרחבת השימוש הם רוחב הסרט ואיכות התמונה במכשיר הסופי (כמובן בעלות סבירה) וככל שהללו ימצאו פתרונות כך נראה האצה בהרחבת השימוש. בנוסף, החברה הכריזה כמדיניות חלוקת דיבידנדים לשנת 2006 על חלוקה של 60% מהרווח הנקי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה