ביטוח ישיר נכנסת לתחום ביטוחי בריאות

בפועל תחת המותג "הכל אישי", ומבטיחה מחיר נמוך ב-30% בממוצע בתחום זה
דנה פרידלנדר |

ביטוח ישיר מרחיבה את תחומי הפעילות שלה והחלה בשיווק ביטוחי בריאות, במסגרתם מצהירה החברה כי היא תציע שירות ייחודי של ביטוחי בריאות ב"חבילות תפורות". בחברה מסמנים כמטרה, הגעה לנתח שוק של 10% בשוק הביטוחים הפרטיים בתוך 3 שנים.

אורלי ירקוני מנכ"ל ביטוח ישיר מקבוצת ישיר - איי.די.איי, מסרה כי החברה מתחייבת לשמור על מחיר אטרקטיבי נמוך בכ-30% ממוצע המחירים של תחום ביטוחי זה.

במסגרת השירות החדש יצטרף המבוטח לשירות "מידע ישיר" של ביטוח ישיר המהווה מוקד מידע ועזרה אודות זכויותיו של המבוטח בביטוחים השונים, וייעוץ לקראת ניצול נכון של הפוליסה. באמצעות "מידע ישיר" יכול המבוטח לקבל מידע בכל זמן נתון אודות זכויותיו בין אם מדובר במידע אודות זכויות המגיעות לו מקופת החולים במסגרת חוק הבריאות, בזכויות המגיעות לו במסגרת הביטוח המשלים של הקופה או בזכויות המגיעות לו במסגרת הביטוח הפרטי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה