קומברס תספק שירות סינון שיחות לחברת הסלולר SFR
קומברס, חברת בת של Comverse Technology וספקית עולמית של תוכנה וחומרה לתמיכה בתקשורת ברשתות מולטימדיה ושירותי billing, הכריזה היום כי SFR הטמיעה פתרון סינון שיחות (Call Screening) של קומברס ברשת התקשורת שלה בצרפת. הפתרון עושה שימוש במערכת InSight™ של קומברס. סינון שיחות מאפשר למקבל השיחה להאזין בזמן אמת למטלפן בזמן שזה מקליט הודעת דואר קולי. בכל שלב המנוי יכול "להתפרץ" להודעה בזמן הקלטתה ולענות לשיחה. סינון שיחות משפר את שירות התא הקולי בכך שמעניק למשתמש אמצעי שליטה נוסף על השיחות הנכנסות. במקום לענות בצורה כפויה על כל שיחה, המשתמש יכול מעתה להאזין להודעת המטלפן ולהחליט אם ברצונו לקבל את השיחה. ההחלטה לקבל או לדחות את השיחה מבוססת על תוכן ההודעה ולא רק על זהות המטלפן, ולכן היא מודעת יותר.
"SFR היא חלוצת השימוש בשירות סינון השיחות של קומברס, דבר הממחיש את מחויבותה לחדשנות למנויים שלה, מכיוון שהיא מציעה להם שירות מעולה המעניק להם יותר בחירה ושליטה על אופן הטיפול בשיחות נכנסות", אומר בני איינהורן, מנהל השיווק של קומברס. "סינון שיחות יכול להגדיל את ההכנסות, לבדל את מפעיל השירות, למשוך לקוחות חדשים ולהגדיל את נאמנותם של הלקוחות הקיימים – כל אלה מהווים תוספת משמעותית לחבילת שירותי הדואר הקולי של הדור הבא בטכנולוגיית InSight".